Mitä tarkoittaa hymiö :3 ?
Kommentit (37)
Mun mielestä se näyttää perseeltä ja sen yllä monella olevilta hymykuopilta....
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 00:44"]
No tiedätkö kun kissojen ja hamsterien ja muiden söpöjen eläinten naama on tuollainen :3
[/quote]
Tää. Söpöilyhymiö. Yks 15 vuotias kaverin pikkuveli aina iskee minua söpöilemällä ja käyttää tuota hymiötä... Olen itse 23 v....
Minulle tulee mielee Pedo Bear. Tai vaihtoehtoisesti vähän eri kokoiset roikkuvat pallit.
Voihan se tarkoittaa Star Wars -sarjastakin tuttua Pondababaa
-mutta sen hymiön tarkoitus taitais jäädä hämärän peittoon tuon osalta. Kivesnaamahymiö?
"Mulla on pallit silmien alla" tai "mulla on pinkeät pakarat ja kaks persereikää" hymiö
Totahan käyttää vaan teinipissikset sekä muuten lapsentasolle jääneet aikuiset. Paskin hymiö mitä tiedän.
Mursu tai pillunaama. No ei, ":3" on sellainen söpöilyhymiö, jota voi käyttää silloin kun puhuu jostain, mistä tykkää. Esimerkiksi "Tykkään susta :3", "Joo kulta :3", "Heippa rakas :3", tai "Ostaisitko suklaata? :3"
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 01:01"]
:) C===3
:===3
:==3
:3
[/quote]
:DDDD
Veikeästi/tyytyväisesti hymyilevä.
En tiedä mutta jotenkin se on kyllä ällö hymiö..
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 00:41"]Veikeästi/tyytyväisesti hymyilevä.
[/quote]
Eihän tuo ole hymyä nähnytkään. Helvetin iso perunanenä.
Ai, ajattelin että silmät ja rinnat.
No tiedätkö kun kissojen ja hamsterien ja muiden söpöjen eläinten naama on tuollainen :3
Semmonen mutristus. Suun mutristus. Tulee ainakin minulla mieleen. Ei ehkä niin vahva epätyytyväisyys kuin :/-hymiössä, mutta vähemmän positiivinen kuin :>-hymiö.
Kaksoispiste on silmät ja kolmonen on suu mikä on kääntynyt "kissamaisen" söpösti hymyy. Purista huulet yhteen ja nosta suupieliäsi. Hieman sen suuntainen hymy, mutta "sarjakuvamaisempi" Viittaa yleensä iloiseen "söpöön" hymyyn. Esim. "Nam tuoreita mansikoita :3" tai "mulla on sua ikävä :3"
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 00:44"]No tiedätkö kun kissojen ja hamsterien ja muiden söpöjen eläinten naama on tuollainen :3
[/quote]
Ok....
Oho, vahingossa alapeukutin kasia selatessa sivua alaspäin! Olen samaa mieltä!
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 00:45"]Kaksoispiste on silmät ja kolmonen on suu mikä on kääntynyt "kissamaisen" söpösti hymyy. Purista huulet yhteen ja nosta suupieliäsi. Hieman sen suuntainen hymy, mutta "sarjakuvamaisempi" Viittaa yleensä iloiseen "söpöön" hymyyn. Esim. "Nam tuoreita mansikoita :3" tai "mulla on sua ikävä :3"
[/quote]
No on kyllä aika kaukaa haettu, kun vaatii noin pitkät selitykset.
Huoh...
Ettekö te tajua, että se on vain perushymiö!? Emme ole enää 2000 luvulla, ääliöt...