Mitä tarkoittaa hymiö :3 ?
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 00:47"]Helpottaa hahmottamista jos kuvittelet keskellä kolmosen väkästä kissan nenän ja kolmosen kaarien sisäpuolelle viikset. Siis kissannassun. :3 Iloinen veikeä hymy.
[/quote]
O_o
Omasta mielestä vähän sellainen häähää hymy
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 00:45"]Kaksoispiste on silmät ja kolmonen on suu mikä on kääntynyt "kissamaisen" söpösti hymyy. Purista huulet yhteen ja nosta suupieliäsi. Hieman sen suuntainen hymy, mutta "sarjakuvamaisempi" Viittaa yleensä iloiseen "söpöön" hymyyn. Esim. "Nam tuoreita mansikoita :3" tai "mulla on sua ikävä :3"
[/quote]
No on kyllä aika kaukaa haettu, kun vaatii noin pitkät selitykset.
[/quote]
Tässä onkin selitys ns. "rautalangasta väännettynä". Olisin voinut laittaa selityksen "iloinen kissannaama", mutta sitten olisi mahdollisesti tullut kitinää että "miten niin, eikä ole." Yritin siis ystävällisesti täsmentää mistä tuo selitys tulee ja missä yhteydessä sitä voi käyttää. Älä käytä jos on vieras.
Ihan sellainen hyvässä mielessä tarkoitettu hymynen, mutta ehkä vähän sellainen omahyväinen. Vaikea selittää :D
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 00:48"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 00:47"]Helpottaa hahmottamista jos kuvittelet keskellä kolmosen väkästä kissan nenän ja kolmosen kaarien sisäpuolelle viikset. Siis kissannassun. :3 Iloinen veikeä hymy.
[/quote]
O_o
[/quote] Mua nauratti kamalasti jo tuon ylemmän selostus, mutta mikäs tämä tässä nyt on? Onko sulla suun lisäksi alapää ihan öööönä?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 00:48"]
[/quote]
O_o
[/quote] Mua nauratti kamalasti jo tuon ylemmän selostus, mutta mikäs tämä tässä nyt on? Onko sulla suun lisäksi alapää ihan öööönä?
[/quote]
Älä vääntele päätäsi
Iloinen veikeä hymy, kuten kissalla? Okei... Kissoilla se ilme on kylläkin sellainen jumalallinen, oman arvonsa tunteva ilme. Ei mielestäni viittaa iloisuuteen/veikeyteen.
Itse olen luullut :3 -hymiön tarkoittavan pusuhuulta tai lentosuukon lähettämistä. Itselleni hymiö tuo kuitenkin mieleen pilluhuulen (anteeksi ruma sana) ja siksi vältän sen käyttöä.
skypessä tulee kissa kun kirjoittaa tuon hymiön.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 00:56"]
Se on pallileukahymiö.
[/quote]http://3.bp.blogspot.com/-FGQ2nHRxKLk/Ts3lXsH509I/AAAAAAAABIQ/yf5_NsIJsHg/s1600/double-chin.jpg ??
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 00:48"]
[/quote]
O_o
[/quote]
No mikäs tämä sitten on, polkupyörän osia kolarin jäljiltä? Silmäpuoli av:lla?
Kokeilkaapa facebookissa mitä tuosta hymiöstä tulee (se sellainen keltainen naama) Se on kaukana tisseistä, pilluhuulista, tyytymättömästä tai perunanenäisestä :D Joillakin vain on vaikeuksia hahmottaa asioita tai ajattelevat liian oudosti.
Useimmat hymiöthän esiintyesiintyy manga sarjiksissa kuten :3
^_^
o.O
:v
o_O
Tuo kolmos hymiö tosiaan on sellainen kissamainen ilme
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 01:42"]Kokeilkaapa facebookissa mitä tuosta hymiöstä tulee (se sellainen keltainen naama) Se on kaukana tisseistä, pilluhuulista, tyytymättömästä tai perunanenäisestä :D Joillakin vain on vaikeuksia hahmottaa asioita tai ajattelevat liian oudosti.
Useimmat hymiöthän esiintyesiintyy manga sarjiksissa kuten :3
^_^
o.O
:v
o_O
Tuo kolmos hymiö tosiaan on sellainen kissamainen ilme
[/quote]
huom niille jotka eivät tahallaankaan tätä tajua. Kolmoshymiö = :3 koska siinä on numero kolme. Ja ne jotka eivät halua tajuta enemmistön sanomisia hymiöistä niin pliis älkää käyttäkö hymiöitä ollenkaan! On ikävää keskustella jonkun kanssa joka käyttää liikaa hymiöitä väärässä paikassa kun on niin siistiä.
Esim. Mun pappa kuoli tänään
vastaaja : oikeestikko :3 :O :*
koska hänestä se oli mutrusuu D:
Miksei veikeä tai muikea hymiö voi olla pelkästään tämä silmäniskuhymiö? ;)
Helpottaa hahmottamista jos kuvittelet keskellä kolmosen väkästä kissan nenän ja kolmosen kaarien sisäpuolelle viikset. Siis kissannassun. :3 Iloinen veikeä hymy.