Mies kertoi ekoilla treffeillä että..
Yks mies paljasti salasia asioita seksielämästään heti ekoilla treffeillä! olin tavannut netissä komean ja mukavan olosen miehen jonka kanssa sovittiin treffit. Mies vaikutti treffien alussa fiksulta ja vaikutuksen tekevältä ihmiseltä kunnes puhe kääntyi seksiin ja aiempiin suhteisiin. Mies kertoi että on tykännyt aiemmissa suhteissa antaa paljon nautintoa naisille, tarkottaen oraali seksiä ja myös perä reiän nuolentaa seksi leikkien aikana. Tässä vaiheessa tuli lähes paskanmaku suuhun ja lipesin paikalta kertoen että lemmikkini on sairaana! en vaan ymmärrä miksi pitää heti paljastaa tämmösiä asioita ekoilla treffeillä, en olis halunnu tietää!
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 00:24"]
oon 17v ja mies oli vanhempi
[/quote]
Äh, demittäjät menkää sinne Demi-palstalle nyt.
Autocorrectin ja ajatuskatkoksen korjaus eli: Olen pahoillani puolestasi, varmaan häiritsevää ja ikävää. Ja täällä joku heti vihjaa että nainen on jotenkin 'käyttäytynyt huonosti' että noin käy.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 00:19"]
Minä taas tosiaankin haluaisin tietää ekoilla treffeillä, koska tuosta tietäisin jo ettei ole mun tyyppiä, en pidä miehestä joka "tykkää antaa paljon nautintoa naisille".
[/quote]
Minä myös mutta vain etupuolelta.
Kyllä se niin on tytöt, että jos miehen pitää sanallisesti mainostaa petipuuhiansa, JO ENNEN kuin sinne asti edes on päästy, niin laimeaa seksiä on luvassa.
Tosi panomiehet ei lemmenleikeistä lurittele VAAN TOTEUTTAA NIITÄ KÄYTÄNNÖSSÄ!
Nää on kuulkaa niin nähty. Sitten kun kyselet mainostettujen "eroottisten hierontojen" tai tunteja kestävien hyväilyjen perään, on vastaus että ensi kerralla.
"puhe kääntyi seksiin ja aiempiin suhteisiin" Aika omituista ylipäänsä puhua seksistä ensitreffeillä, jollette ole aloittamassa ihan suorasukaista seksisuhdetta. Jos et halua kuulla yksityiskohtia, käyttäydy siveämmin itsekin.
Ei koske muuta suomea! Vain Porvoota.
Minä taas tosiaankin haluaisin tietää ekoilla treffeillä, koska tuosta tietäisin jo ettei ole mun tyyppiä, en pidä miehestä joka "tykkää antaa paljon nautintoa naisille".
No jos seksistä muutenkin puhutte niin miksi ei saisi kertoa yksityiskohtia? Selviääpä heti kiristääkö toisella nuttura liikaa haluttuihin petipuuhiin.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 00:16"]
Ei koske muuta suomea! Vain Porvoota.
[/quote]
Hakeudu hoitoon! tämä tapahtu helsingissä porvooseko
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 00:15"]
"puhe kääntyi seksiin ja aiempiin suhteisiin" Aika omituista ylipäänsä puhua seksistä ensitreffeillä, jollette ole aloittamassa ihan suorasukaista seksisuhdetta. Jos et halua kuulla yksityiskohtia, käyttäydy siveämmin itsekin.
[/quote]
ei puhuttu seksistä vaan mies halus puhua seksistä ja kerto mistä kaikesta se tykkää
Ja yleensä tollaset miehet jotka mainostavat itseään "tykkään antaa nautintoa naiselle" eivät todellisuudessa sellaisia ole :D kerran tapailin yhtä miestä joka noilla sanoilla itseään kuvaili, mitä oli todellisuus? Nukahti kesken jos piti minullekin jotain nautintoa tuottaa! :D
Taisi olla vain seksin perässä liikenteessä. Kannattaa tuon ikäisenä olla hieman varuillaan noiden vanhempien miesten aikomusten kanssa, näitä riittää. Melkein parempikin että heti tulee tarkoitusperät selville niin voi unohtaa heti jos ei kiinnosta vaikka on kyllä kuvottavaa että joutuu tuollaisia juttuja tahtomattaan kuuntelemaan. Olen pahoillani puolestasi, varmasti häiritsevää ja ikävää että täällä joku heti vihjaa että nainen on jotenkin 'käyttäytynyt huonosti' että. Olin käy.