Olen 20-vuotias naikkonen, onko jotain kysyttävää? :)
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 21:44"]
Mittas
[/quote]
158 cm/52 kg ja 70C (laitoin noi mittamääriköt eka väärinpäin, hah)! En ole tarkemmin mittailut itseäni, joten en osaa kertoa tarkemmin.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 21:48"]
Kuva?
[/quote]
Arrrh, en uskalla. :D Sori. Oon kuitenkin ihan katseenkestävä; vaalea tukka, normaalipainoinen, isonenäinen ja vihersilmäinen.
Miksi kutsut itseäsi naikkoseksi? Eikö se ole halventava sana?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 21:53"]
Miksi kutsut itseäsi naikkoseksi? Eikö se ole halventava sana?
[/quote]
Ei yhtään, musta se on sellainen vitsikäs. Meinasin laittaa ekaksi eukko, kun en osannut päättää tytöttelenkö vai naisettelenko itseäni, koska siitä olisi kuitenkin tullut jotain kuittia.
- ap, unohdan aina lisätä sen loppuun siis.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 21:54"]
No miltäs nyt tuntuu? :D
[/quote]
Loistavalta, kiitos kysymästä :D - ap
Jos olisit juuri nyt mukavan miehen seurassa, niin miten viettäisit iltaasi?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:05"]
Jos olisit juuri nyt mukavan miehen seurassa, niin miten viettäisit iltaasi?
[/quote]
Hmm... Sellaiseen mukavaan iltaan kuuluisi kuhertelua, ruokaa (paljon), kohtuudella alkoholia, yleistä rentoutumista, mahdollisesti jokin leffa ja leppoisaa läppää. En jaksaisi mitään erikoisempaa ohjelmaa. Sääli että poikaystäväni on paraikaa porukoillaan "talonvahtina", kun porukkansa ovat matkoilla. En lähtenyt mukaan, koska olen allerginen hänen vanhempiensa elukoille. :D No, sujuihan se ilta makrulootajämiä puputtaessa ja Mamma miaa katsoessakin ;) - ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:24"]
Lähetkö panee? t:mies39v
[/quote]
Reps! ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:24"]
[/quote]
Reps! ap
[/quote]
Sanotko "reps" IRL?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:24"]
[/quote]
Reps! ap
[/quote]
Sanotko "reps" IRL?
[/quote]
En sentään! -ap
Makruloota on kyllä parasta.. ;) Otetaan heti perään toinen kysymys: Mitä ottaisit mukaasi autiolle saarelle?
Eikö sinulla ole parempaa tekemistä perjantai-iltana?
Onko kivaa painaa kaksi kiloa enemmän kuin minä, vaikka ole 12 senttiä lyhyempi?
T.23-vuotias naikkonen
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 13:55"]
Vaikutat ihanalta. Pakko kysyä miten saat itsesi kokonaan posliiniksi? Kovasti haluaisin itsekkin, mutta jotkut karvat tuolla alakerrassani ovat niin outoja ettei ne lähde höyläämällä (en tajua tai en osaa?) mutta ovat kuitenki aika hankalassa paikassa etten uskalla epilaattorilla surruutella..
[/quote]
Voi kiitos <3 Jännä, mitenhän se ei sitten onnistu? Mulla lähtee höylällä ilman mitään ongelmaa, eikä ole muutenkaan ollut mitään posliinivaivoja kuten sisäänpäin kasvaneita karvoja, haavereita tai punaisia näppyjä. Kumpa osaisinkin auttaa! En ole kokeillut mitään muita karvanpoistokeinoja höyläämisen lisäksi. Ihan perussampoota vaan toosaan ja höylällä huljuttelemaan! ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:50"]
Makruloota on kyllä parasta.. ;) Otetaan heti perään toinen kysymys: Mitä ottaisit mukaasi autiolle saarelle?
[/quote]
Tähän pitäisi varmaan vastata jotain luovaa, mutta vastaan tylsän rehellisesti, että tietokoneen, ihan helvetisti vettä, jonkun ihmisen kaveriksi ja vaikka öööö, jonkun aseen millä teilaisin tunkeilijat ja petoeläimet :'D
Ei ole.