Voi apua mies tuli treffeille pukeutuneena yltä päältä Luis Vuittoniin!
Käsiveskakin oli mukana ja Vuittonia tietenkin. Ihtellä tuli olo kuin ois alipukeutunut.
Kommentit (21)
Siis semmoinen nahka-asu kuin Uhrilampaissa, mutta tehty Louis-parasta? Juokse!
Muistan kun meillä oli opettaja, joka oli aina pukeutunut pelkkään Burberryyn. Sitä ruutukuosia oli joka vaatteessa, niin sisä-, kuin ulkokäyttöön tarkoitetuissa. Mitään muuta en tainnut sillä ikinä nähdäkään.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli sama mieleen. Tai niin vähissä varoissa, että "pukeutuu" vaikka Vuittonin paperikassiin.
Vierailija kirjoitti:
Pelle yritti tehdä vaikutuksen.
Noku ei mies ole pelle vaan älyttömän mukava ja ihana ja tarjosi kaikki syömiset ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Somali?
Ei ollut eikä sieltä päinkään!
Aika hollemaisia nuo Vuittonin miesten vaatteet. Vaan lippis maksaa 3500 sek eli yli 300 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli sama mieleen. Tai niin vähissä varoissa, että "pukeutuu" vaikka Vuittonin paperikassiin.
Olis kyllä sopinut halloween-aikaan.
Vierailija kirjoitti:
😂😂
Miksi naurat??
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun meillä oli opettaja, joka oli aina pukeutunut pelkkään Burberryyn. Sitä ruutukuosia oli joka vaatteessa, niin sisä-, kuin ulkokäyttöön tarkoitetuissa. Mitään muuta en tainnut sillä ikinä nähdäkään.
Tyylikäs opettaja. Wau!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut paperikassia vaan aitoja Vuittoneita päästä varpaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Vuittonin kalukukkaro?
Vuittonin aito musta miesten käsiveska.
Vierailija kirjoitti:
En usko.
No älä usko.
Mun mielestä on todella tyylitajutonta. Ihan on jos logo näkyvissä yhdessä jutussa, mutta jos kaikki päällä oleva on samaa luksusmerkkiä niin se kertoo kyllä halusta ostaa tyylitaju ja metsään menee.
Minä menin treffeille täysin pukeutuneena Mustiin. Naapuri ihmettelee vieläkin, mihin Musti katosi.
- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on todella tyylitajutonta. Ihan on jos logo näkyvissä yhdessä jutussa, mutta jos kaikki päällä oleva on samaa luksusmerkkiä niin se kertoo kyllä halusta ostaa tyylitaju ja metsään menee.
Ohiksena kommentoin että on todella tyylitajutonta moittia toisia. Emmehän tiedä oliko mies töissä Vuittonilla ja saanut sieltä kamppeet. Ap ei kertonut.
Pelle yritti tehdä vaikutuksen.