Mies veti hurjat naarmut autoon eikä suostu maksamaan
Mies kolhaisi autoani oikein kunnolla ja nyt kun olen ilmoittanut omaan vakuutusyhtiöön asiasta (sanoin että minä kuskina vaikka todellisuudessa ukko ajoi) ja sopinut korjauksesta liikkeen kanssa, mies totesikin ettei aio omavastuuosuutta (200e) ja bonusmenetyksiä maksaa, vaikka olimme näin sopineet.
Jääkö tämä nyt sitten minun kustannettavaksi vai voinko hakea korvausrahat vaikka lakimiehen kautta? Jos voi, niin silloin tietenkin peruisin vakutuushakemuksen ja ukko saisi sitten maksaa useamman tonnin edestä pellin suoristusta ja maalaamista.
Typerältähän tuo kuulostaa, mutta hemmetti kyllähän se maksaa joka rikkoo.
Kommentit (25)
Ap, seuraavalla kerralla kannattaa myös miettiä, onko tällaisia asioita järkevää pohtia julkisesti.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 21:45"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 21:43"]Teet rikosilmoituksen ja kerrot toimineesi painostuksen alla.
Valhetta älä korjaa valheella.
[/quote]
Eli valehtelee vielä toimineensa painostuksen alla?
[/quote]
Ei.
Kyllä jonkun sortin painostuksen alla -aluksi toki lievän- alla on toimittu.
Mitä väliä sillä on, kumpi maksaa ja kuka on syyllinen. Eikö se perheessä mene joka tapauksessa samasta pussista?
Niele tappiosi, kärsi se 200e ja toivo, ettei eksäsi narauta sinua vakuutuspetoksesta. Vaikeampi tie on alkaa käymään oikeutta vuosiksi, autoa ei maksa sillä välin kukaan ja jos häviät, saat auton korjauksen lisäksi vielä oikeuskulut maksettavaksi ja bonuksena eksäsi takuulla oikeuteen haastettuna narauttaa sinut vakuustuspetoksen yrityksestä. Oma valinta.
Ed viesti ap