Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja poikaystävä ei välitä yhtään!

Vierailija
07.07.2014 |

Olen viikolla 25 eikä poikaystäväni ole ottanut raskauttani vieläkään mitenkään huomioon kertaakaan. Olemme molemmat nyt kesälomalla ja emme ole tehneet yhtenäkään päivänä mitään yhdessä. Poikaystävän kaikki aika menee ryyppäämiseen, kavereiden kanssa hengailuun tyyliin ABC:llä tms. Ei tässä muuten mitään mutta kun viimeksi tarkistin asian niin tuleva lapsi oli meidän yhteinen, ei yksin minun. Kun yritän puhua asiasta poikaystävälleni hän vain sanoo että jäkätän turhasta ja että kesälomalla pitää saada rentoutua. Alkoholiakaan ei kuulemma käytä mitenkään normaalia enemmän sillä kaikki kaverit juovat yhtä usein. Huoh, joo... Mutta heidän tyttöystävänsä ei ole raskaana ja muutenkin ovat suurimmaksi osaksi sinkkuja.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 20:28"]

Kannattaa mennä naimisiin ennen kuin lapsia tekee.

[/quote]

Olen samaa mieltä. PoikaYSTÄVÄ-sanan tilalla pitäisi lukea aviomies. Silloin olisi ainakin teoriassa mahdollista, että pojalla olisi jotain vastuuntuntoa tai halua olla lapsen isä. Riippuu tietysti siitä, oliko raskaus  YHDESSÄ suunniteltu vai ei. Olet kusessa.

Vierailija
22/41 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 20:34"]

Halusiko se lapsen.....?

[/quote] Halusi, hän sitä ehdottikin. Nyt vain vie ryyppäys ja huoltsikalla notkuminen voiton :(.

[/quote]

Toivottavasti halusit itsekin vauvan, ettei vain toisen ehdotus ole syynä jatkossakin... Nyt voimia sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli lähes samanlainen (erona tuo ryyppäys ja tehtiin asioita, mutta ei kysellyt esim mun vointia tai neuovola käynneistä tms). Vauva kun syntyi niin on ollut ihan eri mies. :) lapsi on kaikki kaikessa ja on muistanut myös antaa munkin levätä

Vierailija
24/41 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se raskaus sinun mielestäsi pitäisi "ottaa huomioon"?

Vierailija
25/41 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 20:34"]

Halusiko se lapsen.....?

[/quote] Halusi, hän sitä ehdottikin. Nyt vain vie ryyppäys ja huoltsikalla notkuminen voiton :(.

[/quote]

Miehesi ei vain ole aikuistunut.  

Minkälaiset koulutukset teillä on?  

Vierailija
26/41 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v mies "notkuu huoltsikalla". ja 24v nainen kirjoittelee "huoltsikalla notkumisesta". muutenkin erikoinen kylä jos tuon ikäiset miehet kaikki sinkkuja. no provo kai tämäkin sitten.

Vierailija
27/41 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 20:42"]

Mun mies oli lähes samanlainen (erona tuo ryyppäys ja tehtiin asioita, mutta ei kysellyt esim mun vointia tai neuovola käynneistä tms). Vauva kun syntyi niin on ollut ihan eri mies. :) lapsi on kaikki kaikessa ja on muistanut myös antaa munkin levätä

[/quote]

Huomatkaa tuo "erona tuo ryyppäys ja yhdessä tekeminen" eli ap:n tilanne tuskin muuttuu noin auvoisaksi. En usko, että poikaystävä on enää kuvioissa, kun lapsi syntyy, jos ryyppääminen jatkuu. No, mehän tiedämme, kenellä on valta ja voima muuttaa ihmiskohtaloita. Jeesus Kristus on tullut tuomaan tulevaisuuden ja toivon. Rukoilemme puolestasi. Rukoile myös itse ja huomaat, kuinka Jumala muuttaa elämäsi ihmeellisellä tavalla. Hän voi muuttaa poikaystäväsi asenteen ja elämäntavat. Menkää naimisiin ja iloitkaa lapsestanne. 

Vierailija
28/41 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko kyseessä kaiken vaativa ap. Mies huomioi, muttei koko aikaa ja tästä tympääntyneenä ap kirjoittaa liioitellen tänne.

Vierailija
29/41 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 20:32"]

ikänne olivat?  

[/quote]

14 ja 35?

Vierailija
30/41 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin kysyä onko ap Moukku, mutta Raikku on jotenkin vaikea kuvitella hengailemassa ABC:llä

Vierailija
31/41 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko MouMou?

Jos et, niin häneltä saatat saada vertaistukea.

Vierailija
32/41 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, 35 ehti ensin! t. 36 joka luki vain aloituksen ja ekaa sivua

Vierailija
33/41 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan taot ja taot niin kauan kunnes menee perille että perheellinen ei voi ryypätä tai hengailla yhtä paljon. Kysy häneltä millainen mies hän haluaa sinulle olla? Sopikaa muuta tekemistä. Ja kun vauva syntyy älä vaan ala itse hoitamaan sitä yksin vaan pakotat miehen kantamaan vastuuta ja hoitamaan vauvaa olemalla itse tekemättä kaikki. Muuten jäät yksin vauvan kanssa. Jotkut miehet on sellaisia vastuun välttelijöitä että ne kantaa sen vasta kun itse jättää kantamatta.

Vierailija
34/41 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vinkkinä viellä kutsu häntä avopuolisoksi niin saat vähemmän tälläistä peetä niskaan palstalla.

Vierailija
35/41 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa lapsellinen ikäisekseen. :D

Vierailija
36/41 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 20:28"]

Kannattaa mennä naimisiin ennen kuin lapsia tekee.

[/quote]

Olen samaa mieltä. PoikaYSTÄVÄ-sanan tilalla pitäisi lukea aviomies. Silloin olisi ainakin teoriassa mahdollista, että pojalla olisi jotain vastuuntuntoa tai halua olla lapsen isä. Riippuu tietysti siitä, oliko raskaus  YHDESSÄ suunniteltu vai ei. Olet kusessa.

[/quote]

Minusta avioliitto ei ole tässä se juttu, vaan se, että "poikaystävä" viittaa melko lyhyeen suhteeseen.

Ap, voimia paljon. Jos puhuminen ei auta niin tee kerran selväksi, mitä mieltä olet hänen käytöksestään (ei sovi tulevalle isälle, tekee sinut onnettomaksi) ja sen jälkeen yritä jättää omaan arvoonsa. Tee asioita, joista nautit, hakeudu mukavien ja välittävien ihmisten seuraan. Hae tukea esim äidiltäsi, siskolta, ystäviltä, neuvolasta.

Vierailija
37/41 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 21:04"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 20:42"]

[/quote]

Huomatkaa tuo "erona tuo ryyppäys ja yhdessä tekeminen" eli ap:n tilanne tuskin muuttuu noin auvoisaksi. En usko, että poikaystävä on enää kuvioissa, kun lapsi syntyy, jos ryyppääminen jatkuu. No, mehän tiedämme, kenellä on valta ja voima muuttaa ihmiskohtaloita. Jeesus Kristus on tullut tuomaan tulevaisuuden ja toivon. Rukoilemme puolestasi. Rukoile myös itse ja huomaat, kuinka Jumala muuttaa elämäsi ihmeellisellä tavalla. Hän voi muuttaa poikaystäväsi asenteen ja elämäntavat. Menkää naimisiin ja iloitkaa lapsestanne. 

[/quote]

Tai sitten ei.

Vierailija
38/41 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli poikaystävä tai satunnainen kulkija niin vastuuseen. Vaadit viimesen päälle elarit.

Vierailija
39/41 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 20:44"]

Miten se raskaus sinun mielestäsi pitäisi "ottaa huomioon"?

[/quote]

Saisiko tähän vastauksen, ap?

Vierailija
40/41 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi se mies ei saa olla ulkona juomassa? Voithan sinä mennä mukaan, vaikket joisikaan. Itse olet tilanteeseesi omasta tahdostasi raskaaksi päätynyt. Ei se tarkoita, että miehen pitäisi alkaa nysväämään enemmän kotona vain koska olet raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän