Päämääränä erakoituminen
Olen tajunnut, että ulkopuolisuuden tunteeni on kasvanut sellaiseksi, etten oikeastaan tähtää enää mihinkään muuhun kuin siihen, että saisin jollain yritystoiminnalla tienattua itselleni minimielannon, joka minun kohdallani olisi noin 1000 euroa.
En halua enää keneltäkään mitään. En halua uraa, en halua hyväksyntää, en halua seuraa, en halua apua. En haluaisi yhteiskunnaltakaan mitään tukia, nyt tällä hetkellä täytyy kuitenkin elää työttömyystuella. En haluaisi kohdata ihmisiä työssä eikä minua kiinnosta mitään tunnustusta osaamisestani. Muiden mielipiteet minusta ovat minulle yhdentekeviä.
En vihaa ihmisiä enkä todellakaan halua kenellekään mitään pahaa. En myöskään koe olevani masentunut. Mutta minulla ei ole oikeastaan mitään paitsi aivoni (ihan hyvät sellaiset, joskin tähän asti hyödyttömät) ja jonkinlainen koti, ja olen haaskannut ihan liikaa aika hakien töitä joihin en kelpaa.
Onko muita, joilla on tähtäimessä rakentaa vain oma, pieni, ulkopuolinen elämä erakkona?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Hep!
Tarkoittaako "hep" samaa kuin "jep", eli aiotko myös erakoksi? Kerro toki kokemuksia :)
Ei muita erakkoja siis? :P