Lue keskustelun säännöt.
citymarket on kallis ! sisältää kuvan ostoksista
07.07.2014 |
kävin sitten citymarketissa ostamassa muutaman tuotteen, ja kassatäti pyysi 29 euroa näistä ostoksista ! HUH HUH.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ne klöntit taitaa olla vaahtokarkkia. Yäk! Mäkään en tykkää niistä. :-/