"Olet liian tossu. Mun kiinnostus on alkanu laskea." Kiva. Tätä tää nyt on.
Kun ei oo taitoja olla ihmisten kanssa ja pitää puoliaan järkevästi, niin vissiin turha haaveilla parisuhteesta. Ja joo oon käyny terapiassa jo vuosia. Se ei riitä että yrität kohdella toista hyvin ja muuta semmosta. Siitä ei ole kyllä moitteita tullutkaan. Pikemminkin että kohtelen liian hyvin ja otan liikaa huomioon.
Ja tiedän ettei tässä osaa vauvapalsta auttaa. Kunhan avauduin. Aina sitä syyllistetään, että olet vaan kunnon mies niin naiset kyllä huolii. Jos naiset ei huoli, niin olet kusipää. Ei se kyllä ihan niinkään mene.
Kommentit (62)
Vie railija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle sopisi komenneltava tossu. Onko paljon rahaa ja osaatko rakentaa?
En mä halua et mua komennellaan. Rahaa on, mut en halua naista joka on kiinnostunu siitä. Hehe.
Ap
Tämä varmaan on pohjimmiltaan se ongelma. Olet tossu, mutta et halua sellaista naista joka haluaa olla tossun puoliso. Noilla spekseillä pariutuminen on kyllä kieltämättä aika haastavaa. Mutta ei siksi etteikö monet naiset tykkäisi nössöistä, vaan siksi ettei ne nössöistä tykkäävät tomerat martat kelpaa sinulle.
No tämä nykyinen kumppanini on nimenomaan tomera martta, sellainen joka ei todellakaan jää hiljaiseksi tai tarvitse miestä seremoniamestariksi. Mut ei sellasetkaan halua miestä joka tuntuu liian heikolta. Vaikka olisivat työelämässä johtavassa asemassa, niin kotona eivät todellakaan halua olla. Kai se on vaan biologiaa.
AP
Eivät nuo asiat liity kiltteyteen. Liian kiltti mies voi olla täysin sanojensa mittainen ja kärsiä sitten yksin hiljaisuudessa, kun ei osaa pitää puoliaan. Ja mies joka on hyvä ajamaan omia etujaan, voi ihan hyvin olla passiivis-aggressiivinen mulkku.