Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin iskurepliikki?

Vierailija
07.07.2014 |

Itselläni oli se, kun mies kysyi olenko ehkä malli. Mjoo, alle 170cm ja rintava. TOKI olen malli. Ihan kiva imarrella, mutta jotakin totuuspohjaakin pitäisi löytyä, että olisi edes flaksin etäinen mahdollisuus. Mutta mies on ilmeisesti valmis sanomaan mitä vain, jotta pääsisi naimaan.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 17:12"]Toiset ihmiset vaatii sosiaalista peliä, toiset ei. Mitä tästä nyt sitten pitäisi oppia? Että telepatiaa on olemassa?

[/quote]

Että ihmiset on erilaisia? Ettei kannata masentua, jos et ekalla kerralla löydä itsellesi sopivaa henkilöä? Että kaikkia ei voi kuitenkaan miellyttää, joten kannattaa olla oma itsensä? Kyllä joku sustakin varmasti syttyy.

Vierailija
42/56 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kysy saanko tarjota drinkin."

Miksi naisen seurasta pitäisi maksaa? Eikö voi vaan mennä sanomaan "moi, saanko tulla hetkeksi juttelemaan"? Miksi miehen pitäisi tarjota yhtään mitään tuntemattomalle naiselle?

En ymmärrä enkä kannata ikiaikaista ajattelutapaa, jossa naisen suosiosta pitää maksaa.

T. Nainen 34v, jolla on rahaa kyllä maksaa omat drinkkinsä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen seurasta pitäisi maksaa? Eikö voi vaan mennä sanomaan "moi, saanko tulla hetkeksi juttelemaan"? Miksi miehen pitäisi tarjota yhtään mitään tuntemattomalle naiselle?

En ymmärrä enkä kannata ikiaikaista ajattelutapaa, jossa naisen suosiosta pitää maksaa.

Vierailija
44/56 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla on mopoauto" ja toinen yhtä surkea keskustelun avaus on "mulla on auto"

Vierailija
45/56 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkisitkö onnesta jos panisin sua kunnolla. 

No en. 

Vierailija
46/56 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 18:49"]

[/quote]

Ei ole tästä kyse. Vaan se on romanttista ja herrasmiesmäistä, että yhden drinksun maksaa. Kyse on eleestä, eikä ole montaa euroa. 

Vierailija
47/56 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 20:32"]

[/quote]

Ei ole tästä kyse. Vaan se on romanttista ja herrasmiesmäistä, että yhden drinksun maksaa. Kyse on eleestä, eikä ole montaa euroa. 

[/quote]

... ja jos jatkan vielä, niin mies joka ei tarjoa sitä drinksua tuskin tarjoaa mitään tajunnanräjäyttävää orgasmiakaan. Nainenhan voi kustantaa seuraavan kierroksen, jos mies kiinnostaa. Sama kuin seksissä - mielellään tyydytä nainen ensin. Kyllä se maksaa itsensä takaisin. 

ap

Vierailija
48/56 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]Paitsi jos jätkä on työtön tms.

Vierailija
49/56 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No, hymyiles nyt vähän! Miksi oot niin vakava?" Niin istun yksinäni tässä vahtimassa kavereiden laukkuja. Miltä sekin näyttäisi, jos tässä pöllöttäisin oikein leveä virne kasvoilla ja silmät hullunkiillosta loistaen?

"No, kerro nyt jottaen juttujas!" Anteeksi? Niin että sinulle ventovieraalle pitäisi ruveta selostamaan elämäntarinoitani? Sano nyt itse jotain ensin.

+ kaikki kuluneet ja ulkoa opetellut. Jos ei muuta sanottavaa keksi, niin tavallinen "Moi, mitä kuuluu?" on tosi hyvä.

Vierailija
50/56 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan halua, että kukaan tuntematon ostaa minulle juomia. Jos kaveri haluaa tarjota, asia ok. Minun seurastani ei tarvitse maksaa, juttelen kyllä mielenkiintoisille ihmisille ilman drinksun tarjoamistakin.

Mutta sitten itse asiaan, eli niihin kuningas-reploihin. Voiton taitavat viedä sutkautukset "Anna pillua, mä tiedän et sulla on!", "Tulisitko puhaltelemaan mun pajupilliin?" ja "V***u mä haluan panna sua, voitasko pliis mennä tonne vessan puolelle?"

Vierailija
51/56 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 20:37"]

[/quote]

[/quote]Paitsi jos jätkä on työtön tms.

[/quote]

No jos on työtön niin ei ehkä ehdota sitä drinkkiä vaan jotain muuta. Yritin tässä vaan antaa esimerkin siitä, että älä tee asioita vaikeiksi. 

Kerronpa että aikoinaan Lontoossa asuessani yksi ranskalainen mies lähestyi minua, ja sanoi että rahaa on vain Mäkkäriin ja ranskiksiin, mutta lähdenkö. Lähdin. Sitten rakastelimme Hyde Parkissa yöllä, ja kundi lähetti mulle rakkausrunoja Pariisista vielä pitkään jälkeenpäin. Eli ei ole kyse rahasta vaan siitä, että antaa jotakin. Toinen kaveri lauloi mulle Under the Bridge ja olin aivan myyty. 

ap

Vierailija
52/56 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla ei siis oo mitään ongelmaa lihavien naisten kanssa."

Ai, jaaha? Onneksi olkoon, niitä ongelmia alkaa kohta tulla.

Vierailija
53/56 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen niin puutteessa. Autatko?"

Voiko olla mitään sen epäeroottisempaa kuin mies, joka julistaa olevansa puutteessa? Ymmärrän puutteessa olon, ja jopa sen, että mies ei voi olla tulematta nopeasti eka kerralla, mutta älä nyt mainosta sitä. Kyllä se käy ilmi, kun tulet ekalla työnnöllä. 

Vierailija
54/56 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun rintojen vika etten pysty keskittymään. 

Vierailija
55/56 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nuo on maailman parhaat tissit. Anna mun tulla niiden väliin."  

- no ehkä ei.

(mutta osoitti taas kerran miten mies on aseeton naisen rintojen kohdalla)

Vierailija
56/56 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvosi ovat kuin Neitsyt Marialla. No, eipä herunut pillua miehelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi