Typerin iskurepliikki?
Itselläni oli se, kun mies kysyi olenko ehkä malli. Mjoo, alle 170cm ja rintava. TOKI olen malli. Ihan kiva imarrella, mutta jotakin totuuspohjaakin pitäisi löytyä, että olisi edes flaksin etäinen mahdollisuus. Mutta mies on ilmeisesti valmis sanomaan mitä vain, jotta pääsisi naimaan.
Kommentit (56)
En tiedä, mutta jos joku minua iskiessään kysyy "mitäs harrastat" tai jotain vastaavaa, niin bye bye.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 12:11"]
Pannaanko?
Että heti asiaan. No eipä pantu.
[/quote]
Musta vois olla kiva, jos joku tulisi sanomaan/kysymään baarissa noin. Kerrankin ainakin rehellinen mies, eikä mitään lipevää drinksujen tarjoilua siinä välissä.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 14:44"]
"Alatko isäksi mun syntyvälle lapselle?"
Joo, en ala :D
[/quote]
Ootko sä siis mies ja nainen tuli koittamaan tota, vai häh?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 15:00"]
[/quote]
Ootko sä siis mies ja nainen tuli koittamaan tota, vai häh?
[/quote]
Kyllä. Olen mies. Ja tuli ja oli vielä mahapystyssäkin eli todennäköisesti suht tosissaan vielä... tai jos ei ollut niin mun huumoriin ei kyllä uponnut :/
Huonoin : ....Noinkin tuhdiks naiseks sä hikoilet harvinaisen vähän ......
Mies tuli seisomaan eteeni ja sanoi "moi", vastasin "moi". Sitten hän toljotti siinä minua jonkin aikaa ilmeisesit odottaen jotain ja sanoi "no ei sitten!".
Saanko luvan , ....vai tanssitaanko ensin ?
"Panettaako? Mä näen sun silmistä että panettaa."
Itse asiassa olinkin vähän puutteessa, mutta tuo lähestymistapa ei silti toiminut.
Toiset ihmiset vaatii sosiaalista peliä, toiset ei. Mitä tästä nyt sitten pitäisi oppia? Että telepatiaa on olemassa?
"Tule mukaan niin esittelen sinulle minun koko suku!"
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 17:12"]
Toiset ihmiset vaatii sosiaalista peliä, toiset ei. Mitä tästä nyt sitten pitäisi oppia? Että telepatiaa on olemassa?
[/quote]
Mies voisi kysyä, että saanko tarjota sinulle drinkin. Niin helppoa se on. Jos ei olla baarissa, mies voi kysyä että lähtisitkö joku päivä bisselle / kahville tms. Ei siinä tarvitse alkaa mitään pikkunokkeluuksia keksimään. Siitä sitten lähtee, jos on lähteäkseen. Ei mitään peliä, mutta ei myöskään mitään tyhmiä vitsejä tai rintojen kehumista yms.
ap
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 17:16"]
Sjungaatsä mikkiin ?
[/quote]"Tartu mikkiin" -ohjelma on muuten tämän sutkaisun takia saanut ihan uuden merkityksen :D
Kerran baarissa joku tyyppi tuli tarraamaan käsiini ja alkoi vaahdota:
"Isäs oli varmasti varas, koska se varasti kaikki taivaan tähdet ja laittoi ne sun silmiin."
Öö... Selvä. Turhan imelää mun makuun.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 17:18"]
[/quote]
Mies voisi kysyä, että saanko tarjota sinulle drinkin. Niin helppoa se on. Jos ei olla baarissa, mies voi kysyä että lähtisitkö joku päivä bisselle / kahville tms. Ei siinä tarvitse alkaa mitään pikkunokkeluuksia keksimään. Siitä sitten lähtee, jos on lähteäkseen. Ei mitään peliä, mutta ei myöskään mitään tyhmiä vitsejä tai rintojen kehumista yms.
ap
[/quote]Totta, mutta totta on myöskin se, että toiset haluaakin noita sutkautuksia tai vastaavasti suorapuheisuutta osakseen. Eli ulkoinen olemus ja ensivaikutelma se taitaapi viedä edelleen sen pidemmän korren, eikä se, mitä suusta oksennetaan? Vai..?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 17:22"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 17:18"]
[/quote]
ap
[/quote]Totta, mutta totta on myöskin se, että toiset haluaakin noita sutkautuksia tai vastaavasti suorapuheisuutta osakseen. Eli ulkoinen olemus ja ensivaikutelma se taitaapi viedä edelleen sen pidemmän korren, eikä se, mitä suusta oksennetaan? Vai..?
[/quote]
Ei se ainakaan minun kohdallani ole näin. Vaikka mies olisi jumalaisen komea, niin jos hän tulee lässyttämään jotakin taivaasta pudonneesta enkelistä, niin ei kiitos. Kysy saanko tarjota drinkin. Siihen voi sitten vastata kyllä kiitos / ei kiitos, ja näillä mennään. En ymmärrä miksi asiat pitää tehdä niin vaikeiksi.
Mies, hymyile, katso silmiin, ja tarjoa sitä drinkkiä. Ei ole liian montaa liikkuvaa osaa putkiaivoillekaan. ;)
ap
hotellin yökerhossa : ...mennääks mun huoneeseen tutustumaan tenavakanavaan...
"Sulla ei oikeestaan ole yksittäiset piirteet kauniit, mutta jotenkin sun naama silti on oudon viehättävä."
Eipä lohjennut.
Ei taida tyttö tietää, että olis patukkaa tarjolla.
(Tämä on yhdestä tosi vanhasta Tupla(?)- mainoksesta, joka ällötti jo silloin)
[/quote]
Hrr, voisiko olla kamalampaa iskurepliikkiä?