~~~~~ENSIKOT TORSTAIHIN 24.8~~~~
Aloittelempa taas virkkuna pinoa :)
Täällähän oli eilen illalla ollu " vanhojen" enskojen kokoontumis ajot! Huiskutusheiskutus killa, naksu ja mooli :)
Tämä on edelleen huolestunut itsestään...tänäänkin olisin saanut nukkua puol ysiin niin pomppasimpas jo seittämän aikoihin sängystä..hmm...ensin toi siivous rumba, aikasin herääminen (tämä kun on vannoutunut nukkuja!!)... Jos tää nyt olis SITÄ niin on kyl varmaan maailman kummallisimmat " oireet" hih :) toivon tämän olotilan kaikesta huolimatta jatkuvan!
wihii..tämä enska lähtee nyt kampaajalle naatiskelemaan ja palaa säyhkyvin kuontaloin (toivottavasti!!) jutustelemaan uudemman kerran päivällä :) moi
Kommentit (26)
voi kun on nyt Killalla ja Moolilla super jänskät paikat!!!!
Täältä toivotaan ihan hirveesti että nyt plussaatte:)
luin kun Mooli kertoi siitä toimenpiteestä muutama päivä sitten ja ihan kyynel silmään tuli, nyt se kyllä onnistuu!
Missäs muuten MaryRose on?
vilkutukset kaikille tutuille:)
nauku rv 9+3
Hyvä Naksu, että piäkipu helpotti:=) HYvät koopeet sulla - ovis tuloillaan;=D
Oonalle ja Jessikselle vilkutuksia!
Killa; tosi jänskät paikat sulla!! Mulla ei oo kyllä mitään meheviä oireita kerrottavana...ei sitten niin mitään. Rinnat on kipeet ilmeisesti siitä irrotuspiikistä ja alavatsan juilimiset punktion jälkeen on miltei poissa. Kunpa jaksais ootella testausta siihen itselleni lupaamaan keskiviikkoon...silloin siis 14 pvää punktiosta ja 12 siirrosta.
Kiva, kun tsemppailette!
Killa, sun on pakko testata ennen pirskeitä!!! bdbdbdbdbdbdbdbdbdbd
Iloista iltaa kaikille - mäkin haluun apilan raskausoireet!!
-mooli
p.s. Jessis, jotenkin aina kun mä ajattelen sua, mun tulee mieleen Saija Palin - johtuukohan se Turusta vai vauvamahasta????
[color=olive]Kesäkiireiden piti olla ohitse, mutta enpä ole koko viikkoon ehtinyt edes käydä kurkistamassa juttujanne. Töissä on tosi kiirus ja illalla väsyttää. Nyt kahlasin nopsaa pinot läpi.
Täti saapui tännekin taas. Nyt kp 4/29. Otan tässä kierrossa nyt ovistestit käyttöön, eihän tästä muuten näytä mitään tulevan...
Killalle tosi iso peukutus!! Ja lempeitä plussatuulia (tietty kaikille muillekin)!
Keiju, syksyihminen myös ;)[/color]
ennen ku meen nukkumaan!
Mooli: Moooiiiii! Jännittää sun puolesta! Kyllä varmaan hermoja tarvitaan ettei " sorru" testaamaan! bd bd bd
Miukumauku: Kiva kun poikkeet moikkaamassa! Toivottavasti täältä tullaan pian seuraan tonne toiselle puolelle! Mukavaa masun kasvattelua!
Ainii, tänään tein sen vakioksi muodostuneen varmistustestin - negaahan se näytti enkä siis muuta odottanutkaan. Tosin taas se kuuluisa " roskishaamu" siihen pärähti, toin testin nimittäin yöpöydälle ja jatkoin nukkumista kun olin tuloksen kattonut. Kun heräsin oli viiva taas siinä. Aatelkaas kuinka montaa kahta viivaa mä oon jo ehtiny tuijottaan vaikken oo koskaan vielä raskaana ollutkaan! =)
Killa: Kyllä sun on testattava ennen lauantaita, jos se vaikka olis se tän viikon PLUSSA??!?!??
Moolillakin alkaa olla jänskät paikat ja Livekö se piinaili myös?
Tää kierto taitaa mennä harakoille, kun vkl olettaisin oviksen olevan ja on niin kaameasti puuhaa, ettei tiiä ehtiikö vällyjen väliin lainkaan... Tarvii varmaan palata nuoruusvuosiin ja tehdä se jossain muualla :)
Mä tykkään syksystä ainoastaan sen värien takia. Inhoan syksyn myrskyjä, tuulta ja sadetta... Ja oon " kesälapsi" , eli on ehtinyt aina vanhetakin ennen syksyä...
Naksulle vielä erikoisvilkutus o/ , hyvä, että selätit päätuskan!! Sulla on varmaan suomenennätys roskishaamuissa!!!
Hauskaa iltaa ja plussapölyä kaikille muillekin!!
Oon@
Hmmm, josko tuo ois sitten merkki jostain mukavasta... bd
Koskas sulla oli ovis? Meinaan vaan että....TESTAA JO! ;)
Joku pohti mun päänsäryn laitaa, ohi on, uinti kylmässä järvessä teki musta uuden naisen! :)
Tarkistin kp:t, nyt mennään jossain vaiheessa päiviä väliltä 8-11. Toi tuhruttelu tekee vähän vaikeeksi ton tulkinnan, ja mistä sen sitten tietää mikä on " kunnon" vuotoa mistä alkaa kiertoa laskemaan kun pikku hiljaa lisääntyy... Ärsyttävää tosiaan!
Nyt jatkan tätä jäden syöntiä miehen kainalossa, meen suttaamaan sen paitaa tällä näppäimistön sijaan, hih!