Onko teistä "sikailua" jos nuori nainen syö vähän alle puolet perhepizzasta? (treffikumppanin kommentti)
Ei ollut oma kokemus mutta ystävän. Olivat tilanneet pizzan ja ystävä söi vähän alle puolet kerralla. Ystävän treffikumppani oli sanonut "hyi hitto mitä sikailua naiselta"
Ystävä on ihan hoikka ja osaa syödä normaalisti/siististi.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
En olisi tekemisissä ihmisen kanssa, jonka seurassa pitää miettiä paljonko, mitä ja milloin voi syödä.
Sanoo ihminen, joka ei ole koskaan tekemisissä muiden ihmisten kanssa.
Jos olisi, käsittäisi ja huomaisi, että on olemassa yleiset käytöstavat joiden mukaan tilanteissa toimitaan.
Tilanteissa ja paikoissa, joissa on myös muita ihmisiä läsnä tai lähellä.
Ei kai ystäväsi enää heilu kyseisen miehen kanssa???
Itse olen esim. kävellyt suoraan vaan ilmeettömänä pois paikalta ja sanonut korkeintaan vaan jotain ”jahas, vai sellasta juu”, jos olen tavannut naisista rumasti puhuvan miehen.
Sikailua _naiselta_. Tarkoitti mies sitten syödyn ruoan määrää tai sitä, millä tavalla ruoka syötiin, ilmeisesti kuitenkin standardit on erilaiset naisille ja miehille.
Meille (kahdelle naiselle) sanoi kerran ulkomaalainen tarjoilija, että ei voi nainen syödä noin isoa pizzaa, kun tilattiin medium-kokoiset ilmeisesti kahdelle tarkoitetut pizzat, mutta molemmille omat. Oltiin vain, että watch and learn.
Muiden ihmisten parissa ei voi käyttäytyä samoin kun käyttäytyy ja elää ja syö, ihan yksin kotona ollessaan.