Onko teistä "sikailua" jos nuori nainen syö vähän alle puolet perhepizzasta? (treffikumppanin kommentti)
Ei ollut oma kokemus mutta ystävän. Olivat tilanneet pizzan ja ystävä söi vähän alle puolet kerralla. Ystävän treffikumppani oli sanonut "hyi hitto mitä sikailua naiselta"
Ystävä on ihan hoikka ja osaa syödä normaalisti/siististi.
Kommentit (25)
Ei se ole mitään sikailua, vaikka söisi koko pizzan. Äijässä on jo lähtökohtaisesti vikaa, jos on jotain tuollaista "naisen pitää syödä kuin lintusen"-ajattelua.
Jos oli kotipizzan perhepitsa, niin ei ole sikailua. Karvakäsipitserian normikokoset pitsat on isompia.
Tuon lauseen jälkeen minä olisin kävellyt pois, sanomatta sanaakaan, enkä koskaan enää vastaisi puheluun tai avaisi ovea.
Nää on näitä joille naisen pitäisi olla joku nukke vailla normaaleja ruumiintoimintoja. Yllätys yllätys, naisetkin syövät ja käyvät kakalla.
Ei ole. Ei tarvitse edes kysyä. Mies sen sijaan on sika. Yrittää ylläpitää syömishäiriökulttuuria. Sairasta. Itse söi kuitenkin sen koko pizzan, vai mitä? Ihmiset on niin...
Niin, naisellahan ei saa olla ruokahalua. Ennemmin pitää kronata hankalana joka vaihtoehdosta ja sitten tökkiä haarukalla annostaan kyllästyneen näköisenä. Myöskään pskalla ei saa käydä. Ja naiset lankeavat tähän utopiaan. No, onhan se samaa feikkausta kuin turvotetut huulet ja tekotissit.
Tuollaisesta miehestä kannattaa pysyä kaukana.
Söikö se mies loput siitä pizzasta, eli yli puolet? Olisi halunnut koko perhepizzan itselleen.
Sinänsä ei ole hyvä tapa jättää ruokaa lautaselle, eli jos olisi syönyt perhepizzansa kokonaan, niin olisi sikailu vältetty. Ymmärrän kyllä kaveriasi, sillä en yleensä jaksa edes normaalikokoista pizzaa, saati perhepizzaa. Treffikumppanilta joka tapauksessa tahditonta huomautella asiasta.
Mies söi siis oman pizzansa itse ihan yksin. Ystävä laittoi lopun pizzansa jääkaappiin odottamaan seuraavaa nälkää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies söi siis oman pizzansa itse ihan yksin. Ystävä laittoi lopun pizzansa jääkaappiin odottamaan seuraavaa nälkää.
Ap
Todella vaikea kuvitella, että jatkaisi yhtään mitään noin hankalan miehen kanssa. Syöminen on niin iso osa elämää, että pahoja ongelmia on vielä tulossa jos noin kommentoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Todella vaikea kuvitella, että jatkaisi yhtään mitään noin hankalan miehen kanssa. Syöminen on niin iso osa elämää, että pahoja ongelmia on vielä tulossa jos noin kommentoi.
Totta. Miettikää millaista olis jännittää joka aterialla paljonko uskaltaa syödä ettei tule haukkuja.
Siis lähinnä ihmettelen millaiset ihmiset tilaa 2 perhepizzaa? Nehän on ihan järjettömän kokoisia.
En olisi tekemisissä ihmisen kanssa, jonka seurassa pitää miettiä paljonko, mitä ja milloin voi syödä.
Tyyppi olisi varmaan halunnut syödä myös ystäväsi pizzan, ja harmissaan laukoi moisen typeryyden. Mitähän se seuraavaksi keksii sanoa!
Mies ei varmaankaan tarkoittanut syödyn pizzan määrää.
Vaan sitä, miten treffikumppani sen pizzan söi.
Jotkut ihmiset syövät äärettömän sotkuisesti. Ruokaa tippuu niin pöydälle, lattialle kuin rinnuksiin ja syliinkin.
Lisäksi he eivät syömisen välillä pyyhi suutaan ollenkaan, jolloin koko kasvojen alaosa saattaa olla ruokasotkussa, mutte etenkin huulet ja suupielet.
Kannattaisi opetella syömään siistisi ja tapojen mukaisesti.
Ja jos alkaa näyttää, ettei käsin syöminen kunnolla onnistu, että ottaa avukseen ruokailuvälineet.
Nähty ja koettu on!
Tuollaiseen äijään ei kannata sen enempää uhrata aikaa. Syvästi olisi voinut toivottaa onnea maksullisen reiän etsinnässä. Siihen se äijä joutuu tyytymään.