Tammi syyttää nyt hellettä sekoilustaan ja hätiköidystä ratkaisusta
Sekä väsynyttä henkilökuntaa ja lomien aiheuttamaa henkilövajetta:
Kommentit (25)
Vaikuttaa aikalaiselta itsesensuurilta koko juttu. Mielistellään vähemmisöjä, kun pitäisi jakaa tietoa. Tätäkö me oikesti maailmalta haluamme, ettei ihmiset itse enää saa muodostaa mielipidettä, vaan kaikki on valmiiksi pureskeltua?
Tammi boikottiin sateenkaarimielistelyn vuoksi.
Todellinen sateenkaaririkollisten hangaround-firma.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa aikalaiselta itsesensuurilta koko juttu. Mielistellään vähemmisöjä, kun pitäisi jakaa tietoa. Tätäkö me oikesti maailmalta haluamme, ettei ihmiset itse enää saa muodostaa mielipidettä, vaan kaikki on valmiiksi pureskeltua?
Jos itse sensuurilla voidaan pitää sota poissa ja rauhaa yllä niin sitten tarvitaan lisää itsesensuuria.
Helle taas aiheutuu ilmastonmuutoksesta, eli olemme taas tärkeimmän äärellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyään saa olla enää mielipidettä, on vain se yksi totuus ja joko olet sen kannalla tai sitten olet vastaan = huono, ahdasmielinen, sivistymätön, sydämetön jne.
Tämä kävi hyvin ilmi työpaikallani, jossa virisi keskustelu siitä, kuinka näkyvästi yritysten tulisi olla mukana milloin missäkin teemassa. Kaikki s-u-v-a-i-t-s-e-v-a-t henkilöt olivat sitä mieltä, että täysi luukutus hyvän asian puolesta ja sydämettömät paskiaiset vastustivat. Ei siis keskustelu lainkaan siitä, kuka kannattaa mitäkin aatetta, sehän on toki sivuseikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos itse sensuurilla voidaan pitää sota poissa ja rauhaa yllä niin sitten tarvitaan lisää itsesensuuria.
Toki mutta väittäisin, ettei nykyisenlaisella itsesensuurilla pidetä sotaa poissa eikä saada aikaan kehitystä. Kun itsesensuuri lähtee pienen mutta äänekkään vähemmistön tarpeista, tuloksena on nykyisenlainen naurettava tilanne, josta Tammi on hyvä esimerkki. Tämän vertaaminen esim. Suomen ulkopolitiikkaan 50-80 -luvuilla kuuluneeseen itsesensuuriin on melkoisen hölmöä.
Mitäpä sitten vaikka joku on transfobinen?
Miksi se olisi tuomittava asia?
Ihmisillä nyt vaan on kaikenlaisia fobiota.
Minä pelkään pimeää metsää ja m.y.s.l.i.m.e.jä.
Hah hah, toivottavasti Tammi leimataan kaikkien osapuolien toimesta pinkkipesulafkaksi. Kumarrellaan ympäriinsä kaikille tasapuolisesti.
Jos jokaiselle lumihiutaleelle kumartaa niin aina monelle pyllistää
Vierailija kirjoitti:
Minä pelkään pimeää metsää ja m.y.s.l.i.m.e.jä.
Koska se fobia tarkoittaa vihaa. Esimerkiksi tramsfobinen vihaa transseja ja siksi käytetään nimitystä transfobinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pelkään pimeää metsää ja m.y.s.l.i.m.e.jä.Koska se fobia tarkoittaa vihaa. Esimerkiksi tramsfobinen vihaa transseja ja siksi käytetään nimitystä transfobinen.
Voi olla tuon fobian kanssa; Transfobinen vihaa transseja, mutta kaikki, jotka eivät tanssi transsien pillin mukaan eivät ole transfobisia
Vauvan hellehullu onkin siis koko ajan ollut Tammen toimari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pelkään pimeää metsää ja m.y.s.l.i.m.e.jä.Koska se fobia tarkoittaa vihaa. Esimerkiksi tramsfobinen vihaa transseja ja siksi käytetään nimitystä transfobinen.
No sittenhän Rowling ei ole lainkaan transfobinen. Hänhän on sanonut, ettei hänellä ole mitään transihmisiä vastaan ja että hän puolustaa heidän oikeuttaan olla olemassa - hän vain ei ole samaa mieltä siitä, että sukupuolen muuttaminen toiseksi olisi oikeasti mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän Rowling ei ole lainkaan transfobinen. Hänhän on sanonut, ettei hänellä ole mitään transihmisiä vastaan ja että hän puolustaa heidän oikeuttaan olla olemassa - hän vain ei ole samaa mieltä siitä, että sukupuolen muuttaminen toiseksi olisi oikeasti mahdollista.
No olisi sitten kirjoittanut kirjoihinsa transihmisen päähenkilöksi.
Marginaalikuonalle ei pidä antaa valtaa. Eikä sillä oikeaa valtaa olekaan. Yhteiskunnassa on meno ok -tasolla silloin kun näitä paapotaan. Romahdus on tulossa.
Ja nyt syytetään kansainvälistä julkaisuaikataulua... Ottakaa nyt kunnolla kantaa kun aloititte. Kuka on oikeassa? Onko J. K transfoobikko?
Tietääkö joku mistä sen s**tanallisen kirjan kannen näkee?
Tämä juttu on saanut aivan naurettavat mittasuhteet. Kyllä näiden t**nsihmisten pitää ymmärtää, että maailmassa on erilaisia mielipiteitä ja hyväksyä ne. Tulee mieleen jotkut muinaiset ajat jolloin vääristä mielipiteistä lähti henki. Nämä tran**it on niitä me*taajia.
Mun läheinen kuoli jouluaattona. Vaadin, että sinä päivänä kukaan ei enää juhli tai lähetä kenellekään minkäänlaisia jouluterveisiä. Se loukkaa minua.
Mielenkiintoista:
"Tammi julkaisi transfobiasta syytetyn J. K. Rowlingin tulevan kirjan kannen Pride-viikolla" JA :
"Ajoituksemme oli tahditon. Olemme pahoillamme ja poistimme julkaisun. Kustantamona irtisanoudumme transfobiasta”, lukee kustantamon Instagram-julkaisussa."
Nähtävästi jo se, että Twitterin sekoilijat alkavat yksissä tuumin syyttää hatarin perustein kirjailijaa vääristä mielipiteistä, johtaa siihen, että kirjailija onkin sitten ihan virallisesti tuomittu transfobiseksi.
On tämä sekopäistä touhua. Surullisen epä-älyllistä menoa.