*** TOUKOKUUN TUHISIJAT *** torstai 24.8.
Kommentit (26)
Pakko jollekkin kertoa joten tässä tulee:
Tein äsken kaikista lupauksistani huolimatta r-testin.
Tätä nolottaa jo myöntää, mutta leikkasin sen kaapissa olevan apteekin testin puoliksi ja testasin puolikkaalla. ajattelin että jää huomis aamuksi toinen puoli.
Mutta siis siihen ilmeistyi todella HAALEA viiva.
Nyt ei auta kun odottaa aamuun ja testata uudestaan onko viiva yhtään tummentunut. Tätiä siis odottelin tulemaan huomenna joten haaleus voi johtua aikaisesta testauksesta ja tuo apteekin testi ei kerran kovin herkkäkään ole.
MUTTA viime kierrossahan testasin myös haalean haamun. kp oli silloin jo tosin 38 (nyt 25) mutta tuon haamun jälkeen alkoikin vuoto.
Nyt siis varovaisesti toivon että meille olisi tulossa toukovauva.
Niin kauan sitä on toivottu. Mitenkähän minä saan unta ensi yönä kun ajattelen vaan aamua ja uutta testiä!
Ajatukset pyörii muutenkin ympyrää! Mutta toivoa siis on ja tuo testi antoi sitä vielä vähän lisää. Mutta kovin en vielä iloita uskalla, ainakaan ennen vahvempaa viivaa testissä.
(jos sellaista edes tulee)
Kiitos että kuuntelitte:)!
Sovitaan, että ainakin sinä saat huomenna selkeän plussan testiin! Onhan se aamupissi vahvempaakin, kun on ollu rakossa pidempään!
Kisu
Onnea kevät-tähdelle ja mmimmalle! Paljon paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia teille molemmille!
Testaajille myös tuplasti +++++säteitä, nyt se aalto vasta alkaa;)))
Lalla ja purnukka
Hui kun oli paljon luettavaa:) onpas täälä mukavan kuulosta porukkaa,aina yhtä kiva lukea teidän kirjotuksia=)
Ihan ekana LARULLE ja olikos muita jotka testannut negan?anteeksi nyt tuli oikosulku,mutta kuitenkin kaikille melkein jo luovuttaneille pahoittelut!!!jos se täti nyt tosiaan tulee niin ei auta muu kuin toivottaa onnea uuteen kiertoon ja häätää tätiä kauas pois!
EMILIA77 kiitokset tsempistä:) juu ei saa menettää toivoa,varsinkaan nyt kun alkaa olla kierron puoliväli!mutta tää mieli nyt temppuilee aina sillon tällön ja tulee niin outoja mietteitä ja pelkoja vaikka mistä...mutta positiivisia ajatuksia ja positiivisia testejä vaan kaikille:)
ja emilian oireet kuulostaa lupaavilta:)+++
DURACELL tervetuloa!!!!:)
KEVÄT-TÄHTI OOOONNEAAAAA!!!!+ ihanaa!!!:) ja MMIMMA myös,uskallankohan jo ONNITELLA?täytyy uskoa niin,aamulla testi näyttää tummaa punasta plussaa:)tsempit ja ONNEA!
BAMBIINOLLE plussa-ajatuksia!!!!vielä ei saa hätiköidä,plussaa sinnekkin toivottelen:)
mitäpä sitten,itestä sen verran että nyt alkaa olla tää kierto puolimatkassa....kp14 ja jännittää kyllä jo ihan vietävästi!!ensinnäkin se että pääsenkö edes sinne asti et sais testin kaivaa kaapista vai alkaako ne menkat ihann yllättäin niiku viime kierrossa.heti ku ostin testin niin johan alko illalla menkat:( no mä oon kyllä niin malttamaton ja tyhmä että testaan varmaan jo hyvissä ajoin!siis jos nyt edes ehdin:/
nyt kuitenkin täytyis varmaan keskittyä siihen yritykseen täysillä!! ei kyllä yhtään jaksais mitään,päätä särkee ja väsyttää:( koko päivä ollu taas sellasta kiirettä ettei paljon kotona olla ehditty olemaan!
jep mutta tulkaahan kertomaan plussia kaikki testaavat!!!!kiva muuten että jo plussanneetkin vielä pyörii tässä pinossa...tuotte hyvää plussaonnea kaikille ja sinne odotuspuolelle lähtee koko porukka:) olis kivaa!!!!!!!
nyt HEIPSUT jälleen.....
Kevät-tähti ja mmimma!!!!
IHANAA!!! ONNEA!!!! Tarrasukkia ja vauvaliimaa lähtee täältä pikalähetyksenä. =)
Tää on täällä ihan itkusilmä. Ukkokultaa on niiiiiiiiiiiin ikävä että ihan sattuu tällä hetkellä. Yhteinen aika kun on kahden viikon aikana ollut tunneissa laskettavissa niin ei paljoo naurata tällä hetkellä. Etenkin kun toinen tulee huomenna kotiin ja siihen huomiseen on ihan liian pitkä aika. En jaksais odottaa millään!
Lisäks mä olen ihan luovuttanut jo ajatuksesta tuplaantua tästä kierrosta. En tiedä miks, ehkä siks kun oireet kaikkos yllättäen aika täysin.
Jushka, menee sohvalle niistelemään nenäänsä.
Ja, huomenna on jo parempi mieli, tiedän sen, mutta nyt on ihan blues. =/
Testasin tänä aamuna mammaksi:n herkällä testillä, ja negaahan se näytti. Ehkä hieman hätiköin tuota testailua, kun kp 26 vasta meneillään. Eli toivoa ei ole vielä menetetty! Edelleen tuntuu siltä, että olisin raskaana, ja tuota oireiluakin on kokoajan, ellei se sitten vaan ilmoittele tulevista menkoista :( Olin kyllä melko varma, että näyttäisi jo plussaa, koska olettaisin, että ovis oli kp 11. Ehkä ei sitten vaan olekkaan tärpännyt tai sitten hcg:tä ei ole riittävästi elimistössä, mutta tähyillään kuitenkin jo seuraavaan kiertoon. Vähän masentaa!
bambiino kp 26/??