Lirahtaako teillä housuun trampalla hyppiessä?
Kommentit (59)
On jumpattu ja on testattu gynellä että lantionpohjan lihakset toimii kuten pitää. En tajua mistä johtuu. Ekan lapsen ponnistusvaihe kesti toista tuntia ja sen jälkeen en ole entiseni ollut. Jäi nuo lirahtamisvaivat hyppiessä eikä juoksukaan kivalta tunnu. Kuten joku kuvailikin niin hyppiessä tuntuu et koko kohtu tippuis... Aika kurjaa. 5vuotta on toisen syntymästä ja 7,5v ensimmäisen joten pitäs olla jo palautunut.
Kumma kyllä ei. Tuntuu kyllä ajoittain että rakko muljahtaa alas ja ulos. Pahat repeämät sain imukuppisynnytyksestä ja ilmat joskus karkaavat mutta ei trampalla.
lirahtaa nauraessa joskus, yskiessä jopa peraisussa
Muutama vuosi sitten kokeilin, ja lirahti. Ankarasti reenasin lantionpohjalihaksia, ja ei enää lirahda. 4 lasta, 1 sektio, sekä 3asteen repeäminen.
Mulla ei ole pidätyskykyä käytännössä ollenkaan. Lirisee aika tasaisesti koko ajan ja side kostuu läpimäräksi jo puolessa päivässä :/
Ei lirahda - 3 lasta on, mutta olen aina vaatinut suunnitellun sektion!
2. Synnytyksestä 7 kk ja enää ei lirahtele kovin helposti.
Senpä takia pidän pampersseja, olen tehnyt niistä oman version mutta haittaakse
Ei lirahda ja takana 3 alatiesynnytustä ikää tosin vain 29v
Ei, mutta ei se mitään kertonut siitä onko laskeumaa vai ei: kyllä oli ja molemmilla puolilla. Leikkuskella korjattu.
Kyllä vaan, testattu on. 3 lasta, alateitse syntyneet kaikki.
Saattaa lirahtaa, jos pompin yhtään pidempään.
Synnyttämätön nainen
Ei lirahtele millonkaan tahtomattani.. viisi lasta synnyttäny alateitse kuuden vuoden sisällä, kaikki yli nelikiloisia olleet (viimeisin 5200g). Lantionpohjalihakset kun muistaa reenata kuntoon niin saa kikatella ja pomppia ihan miten lystää ilman vahinkoja. :)
Kolmannen lapsen jälkeen tuli toi vaiva. Harvemmin trampalla siis.
Ei lirahtele, eikä oo ikinä lirahtanut. 2 alatiesynnytystä takana. Ikää 36.
Ei! Yksi lapsi, pahat repeämät tuli ja loppujen lopuksi imukupilla avustettuna ulos. Treenannut kyllä olen, mutta en tiedä lirahtaisiko jos en olisi.
Ei lirahda. Kolme alatiesynnytystä, joista yksi syöksynä. Ikääkin on jo 35 vuotta ja lantionpohjaharjoitteita olen tehnyt minimaalisen vähän.
Lirahtaa. Yksi alateitse synnyttänyt lapsi, ja MIKÄÄN MUU ei saa lirahtamaan. Voin yskiä, nauraa ja juosta ilman mitään ongelmaa, mutta trampoliini on ongelma.
Meillä lirahtaa koko perheellä. Pissa vaan roiskuu kun meidän perhe hyppii trampalla!