Lirahtaako teillä housuun trampalla hyppiessä?
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 23:57"]
Siis mitä ihmettä, onko tuo yleistäkin ja mistä johtuu?
Mulla ei tosiaankaan lirahda, rakastan trampalla hyppimistä! :) Harrastan lenkkeilyä, en muuta oikeastaan. 2 lastakin on, mutta sektiolla syntyneet. Josko se vaikuttaa?
[/quote]
Alatiesynnytyksistä se johtuu, mutta se on tabu tällä palstalla. Tähänkin perään tulee varmasti useita kommentteja siitä, että kyllä ne paikat jumpalla korjaantuu. Totta tietysti sekin, että ei kaikilla alatiesynnyttäneillä näitä ongelmia ole, mutta...
[/quote]
Minulla oli lapsena jo ongelma, että en kauaa voinut hyppiä, kun piti juosta vessaan, ja usein siltikin pieniä lirahduksia. Ei synnytys ole ainut syy.
Lirahtaa kyllä. Samoin juostessa, varsinkin jos juoksee alamäkeä. Ja yskiessä jos yskä jatkunut viikkoja, muuten ei. 2 lasta.
Virtsankarkailu on kyllä ihan yleinen vaiva, moni siitä vaikenee.
Synnytin 2 alateitse ja yhden sektiolla eikä lirahda, hypin paljon
Eilen kasattiin tramppa ja kokeilin. Lirahtaa. Ou mai.
Ei lirahda mut en kyllä uskalla edes hyppiä kun tuntuu et putoaa koko kohtu :/
Kyllä. Kerran lirahti niin reilusti että housutkin kastuivat :( 5-vuotiaan naurusta ei meinannut tulla loppua kun äiti pissasi housuun!
Mulla ei tosiaankaan lirahda, rakastan trampalla hyppimistä! :) Harrastan lenkkeilyä, en muuta oikeastaan. 2 lastakin on, mutta sektiolla syntyneet. Josko se vaikuttaa?
Mulla lirahti aika runsaasti kerran kyläilyreissulla. Kokeiltiin ystäväperheen trampoliinia muutaman siiderin jälkeen ja olisi tietenkin kannattanut käydä vessassa ennen hyppimistä :[
Mitä ihmettä, miksi lirahtaa (ja joku vielä yläpeukuttaa ne vastaukset)?! Ei ole kyllä ihan normaalia :/
Minulla tuli kerran lusikallinen kakkaa housuun hyppiessä. Ilmeisesti hygienia oli pettänyt mökillä ruokaillessa, seurauksena ripulin alkaminen kesken hyppimisen.
Ei, sektiolla synnyttänyt. Joo tiedän että pelkkä raskauden läpikäyminenkin lirahduttaa mutta silti mulla ei.
Kyllä vain :( t. Kahden lapsen äiti
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 23:57"]
[/quote]
Alatiesynnytyksistä se johtuu, mutta se on tabu tällä palstalla. Tähänkin perään tulee varmasti useita kommentteja siitä, että kyllä ne paikat jumpalla korjaantuu. Totta tietysti sekin, että ei kaikilla alatiesynnyttäneillä näitä ongelmia ole, mutta...
Ei! Kaksi lasta, molemmat syntyneet alateitse.
Haha ei todellakaan, menisin leikkaukseen jos lirahtais :D hyi helvetti
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 23:54"]Ei lirahda mut en kyllä uskalla edes hyppiä kun tuntuu et putoaa koko kohtu :/
[/quote]
Synnytyksessä tulleesta laskeumasta siis tämäkin johtuu. Mut jos uudestaan pitäs valita niin kyllä mä lapset valitsisin edelleen mieluummin kuin hyppimisen :)
Ei siihen trampoliinia tarvita.