Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Melkein itkettää jo, mies luetuttaa mulla auton ohjekirjaa

Vierailija
06.07.2014 |

ostettiin uus auto ja mies sanoi että aina kun on aikaa niin luet ohjekirjaa. No tuossa istahdin sohvaan väsähtäneenä kotitöistä niin tuuppas ohjekirjan sohvapöytää pitkin mun eteen. Pitäs kaikki nappulat opetella ja säädöt. Sanoi vielä tekevänsä kysymyksiä mulle.

Onko tuo enää normaalia? :(

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 21:54"]

Jos mun pitäis tutustua uuteen autoon ja tehä ajelu, jolla kokeilisin erilaisia toimintoja, enpä kyllä keksis parempaa aikaa kuin sunnuntai-illan rauha ja lämmin kesäilta vielä!

Pelottaako sua ajaminen vai mistä tässä oikeesti on kyse? Kummallinen kitinäasenne.

[/quote]

Aikasemmin jo sanoin että mua väsyttää. Ei kai sitä väsyneenä mitään opi ja väsyneenä ei ole hyvä ajaa autolla ja vielä kun on outo auto . ap

Vierailija
42/47 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 19:38"]

Ööö....mä oon aina lukenut oman ja miehen auton ohjekirjat. Mistä sitä muuten tietää kaikkia pikku jekkuja vaikka pyyhkijöiden tihkukytkimen aikavälin säädöstä.

[/quote]ai. kyllä melle on aina autokaupassa kerrottu kaikki jipot. ainoat mitä ohjekirjasta on tarvinnut katsoa on jotkut rengaspaineet renkaan vaihdon yhteydessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 21:58"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 21:54"]

Jos mun pitäis tutustua uuteen autoon ja tehä ajelu, jolla kokeilisin erilaisia toimintoja, enpä kyllä keksis parempaa aikaa kuin sunnuntai-illan rauha ja lämmin kesäilta vielä!

Pelottaako sua ajaminen vai mistä tässä oikeesti on kyse? Kummallinen kitinäasenne.

[/quote]

Aikasemmin jo sanoin että mua väsyttää. Ei kai sitä väsyneenä mitään opi ja väsyneenä ei ole hyvä ajaa autolla ja vielä kun on outo auto . ap

[/quote]

Mene maate.

Vierailija
44/47 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä js huomenna sitten paremmalla fiiliksellä asian äärelle! turhaa sä ainakaan loukkaannut miehellesi tästä, parka on varmaan uudesta autosta innoissaan ja harmittaa kun et jaa iloa.

Vierailija
45/47 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllä täällä jaksaa länkyttää vaikka väsyttää..

Vierailija
46/47 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei se auto eroa niin paljon edellisestä niin ihan turha. Ennemmin pitäisi miehesi olla mukana kun ajat ja kertoa niksejä. Ohjekirjoista ei opi mitään, niissä on monta kymmentä sivua siitä miten vauvanistuin kiinnitetään tai miten radion bluetooth-ominaisuus kytketään päälle.

Vierailija
47/47 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on outoa kyykytystä. Meillä mies (DI) hoitaa manuaaliasiat ja antaa minulle pikakurssituksen tarpeen mukaan. Myös minun autosta. Eikä todellakaan mitään tenttejä järjestetä. Ap voisi huomenna räväyttää miehelle eteen kokkikirjan ja perehtyä kotitöiden ajan uuteen autoon. Illalla sitten pistokkaat keittiön siisteydestä ja pyykkien viikkauksesta. Ynnä kaikista kodinkoneista tietty myös.