Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤¤HELMET LOPPUVIIKKOON¤¤¤¤

24.08.2006 |

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaro vetää kans sukat jalasta. Mutta eteenpäin ei pääse. Eikä taaksepäin.

Meidän Veikolla rupes muuten puolivuotiaana helottaan posket kun se söi hernettä ja maissia. Joku sano että tuo on yliherkkyysreaktio. En saanu koskaan selville kumpi se oli niistä joka aiheutti tuon reaktion, mutta välttelin jonkin aikaa molempia. Vuoden vanhana söi jo kaikkea.

Meillä on menty ihan perinteisesti soseita. Ensin perunaa, sitten peruna-porkkanaa ja sitten peruna-porkkana-kanaa. Nyt otin peruna-porkkana-naudan seuraavaksi. Hedelmistä on syöty banaania, päärynää ja mangoa, marjoista vadelmia. Puuroista Aaro on saanu vasta sitä riisi-banaania. Oon ottanu tosi varovasti uusia makuja, yhden viikossa, kun tuntuu olevan niin herkkä vatsa tuolla kaverilla ja tuli siinä yhtäaikaa se maidon vaihtoki. Sillä on edelleen tosi kovalla vatsa, luumun se oksensi, ruusunmarjasta tuli punaisia läikkiä kasvoihin ja vatsakipuja. Seuraavaksi ajattelin kokeilla mustikkaa ja tuohon puuroonki pitäs saada jo vaihtelua.

Huomiseen!

Vilja

Vierailija
22/68 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa.. menny viikot tässä uuden kämpän lumoissa on se mahtavaa kun tilaa on enemmän kuin kaksiossa :)

käytiin saran ja eetun kanssa tänään paikallisen perhekahvilan kanssa retkellä paistamassa makkaraa ja viettämässä aikaa muiden äitien ja vauvojen kanssa.. meni 4 tuntia että heilahti ja mukavaa oli :)

meillä tehdään hampaita.. saralla puhjennyt yksi jo ja eetulla puskee 2 läpi ollut nyt viime yönä ja tänä iltana tosi itkuinen eetu siis.. hui piti eilen illalla pitkästä aikaa nousta yöllä klo 12 aikaan eetu kantelemaan olipa raskasta.. meillä sara ja eetu nukkuu omassa huoneessa eli äiti ja isä voi rauhassa hoidella parisuhdetta.. :) siis VAU :) olen niin onnellinen..

vau kuinka ihanat oli ne minkin kuvat sieltä häistä.. meilläkin ollu 2 häät tänä kesänä ja miehen kanssa ollaan oltu 2 vuotta naimisissa :)

maidon kulumisesta meillä menee 4-6 purkkia päivässä korviketta ja siihen päälle tosi hyvin puurot aamuin illoin keitä aamun hyvä kaurapuuron ja lisään hedelmäsosetta sitten päivällä kasvisliharuoka sen jälkeen välipala ja sitten päivästä riippuen kasvissose tai jugurtti yms sellainen ennen iltapuuroa :)

kontata koitetaan kovasti eetu peruuttaa ja sara pyörii tynnyrin tavalla eeteenpäin :) hupaista katseltavaa..

no mutta hammaspeikko kutsuu hammaspesulle ja nukkumatti untenmaille sen jälkeen.. palailen taas viikonloppuna :)

tikunen ja sara sekä eetu melkein(päivää vaille) 6,5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paria juttua. Ollaan taas täällä Hämeenlinnassa raksaamassa ja kiirettä pitää, huomenna taas kotiin, aika rasittavaa ravausta tää välillä on. Raksauksesta tulikin mieleen, kun oon taas koko illan pyöritelly näitä kalusteasioita mielessäni, että oletteko muut rakentajat paljon kilpailuttaneet noita kiintokalusteita? Hirveitä hinnaneroja, meillä nyt halvin tarjous 17000e ja kallein 29000e, sisällössä tosi vähän eroa, outoa!?

Ensinnäkin NONNULLE, juu meidän keskimmäisellä siis maitoallergia, joka ilmeni vain ja ainoastaan korvakierteenä. Oon kirjottanu siitä täällä jo niin sata kertaa, että varmaan monia jo ärsyttää.. Mutta siis tulehdukset parani heti, kun älyttiin lopettaa maito. Iho ja vatsa oli aina ok, allergiatestit miinusta. Tajuttiin maitoallergia, kun oli 1v3kk ja sairastanut 9kk. Ja viime syksynä, kun oli 2,5v pystyttiin palauttamaan maito. Eli ei se kauaa kestänyt. Almallahan siis myös maitoallergia, tuli kans heti korvatulehdus, mutta musta se ei oo yhtään kamalaa, kun tiedän jo, miten äkkiä paranee. Ja ne kaura-, soija- ymv.ruokakermat ja muut maistuu ihan samalle kuin " oikeatkin" , joten mä tein sitten koko sakin ruoat niistä, ei ollut kovin hankalaa.

Ja tästä tulikin mieleen vielä, että MINKKI (jolla näköjään ihanat häät, onnea!) ja FASSILOORAko ne kirjoitti, että pituuskasvussa ongelmia? En haluis olla mikään allergiavouhkaaja, mutta meidän Ainolla, jolla oli siis maito ja viljat, mut meni pitkään ennen kuin tajuttiin ne, oli ekana merkkinä noin nelikuisesta asti hidastunut pituuskasvu. Terkka mietti, et nukkuuko liian vähän vai mikä voi hidastaa, kunnes aikoinaan löytyi sitten syy. On vieläkin käyristään " jäljessä" , mutta ottaa kovaa vauhtia kiinni nyt, kun terveenä jo kohta vuosi.

OMELIlle kerhoonmenosta, että meidän superkiltti ja aina fiksusti käyttäytyvä esikoinen meni kans kerhoon syksyllä 2004, kun täytti 3v. ja toukokuun viimeiseen viikkoon asti käyttäytyi jättötilanteessa just kuten Oonasta kerroit siis ainoastaan 9kk! Silti jätin aina vaan tyynesti sen sinne ja lähdin, lopetti kuulemma aina heti kohta, kun häivyin, se oli sellasta äiti-kapinaa.

MAITOMÄÄRÄT meillä ainakin just nyt tosi pienet, varmaan 300-400ml, soseita menis vaikka kuinka. Onko muuten joku siirtynyt jo niihin 8-kuisten pöperöihin? Musta tuntuu, että se on minuutti, kun Almuska vetää tollasen pikkulihapurkin nassuun. Sit annan yleensä vielä puoli purkkia jotain hedelmää (10 sek ja suu auki koko ajan) ja se kattoo, että tässäkö tää nyt oli? VILJAAko se laittoi, että puuroihin pitäs saada vaihtelua, meillä vedetään kolmatta kuukautta aamuin illoin riisipuuroa ja näin jatketaan vielä 2kk. Almalla kun saattaa olla vilja-allergiakin kuten isosiskollakin, niin kuulemma 8-kuiseksi kun odottaa, se herkistymisvaihe ehtii mennä ohi ja viljat tod.näk. sopii. Että aika yksipuolista on meilläkin.

Me ei kyllä venytä Sanomatalolle asti, mutta Träskändaan tai vaikka Selloon voitas tulla. Riittäsköhän täällä pk-seudulla porukkaa molemmille treffeille? Joo, tosi PIKASEEN vastailin taas...

Allergiavastaava-Adalmiina

Vierailija
24/68 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vielä että on miljoona asiaa hoidettavana kun häät on jo pidetty :)

Viljaa : se on mun siskon tyttö joka on siinä kuvassa, esikko löytyy sieltä morsiusneidot kohdasta:) joka onkin jo iso tyttö !

Adalmiina : nuo kalusteet topsiaan ovat hyvin erihintaisia -huomattiin sama remonttia tehdessä. Eli hintahan koostuu hyvin pitkälle siitä tekniikasta eli esim saranat on erilaisia -toisissa on ihan tavlliset ja toisissa -kalliissa ne sitten menvät itsestään kiinni. Samoin rungoissa on eroja -toisella valmistajalla on hyllyt kiintona ( sisällä ei niitä välireikiä ) ja toisilla taas irtoina ne hyllyt. Yleensä myös kahvat -mitä kalliimpi merkki keittiö on kalliimmat -ovissa ei suuria eroja jos vaan on samat matskut. Ai ja sitten toisissa keittiöissä on niitä hienouksia vetolaatikoissa jne.

Me ikävä kyllä päädyttiin ns. halvempaan keittiöön kun omasta mielestä osaan laittaa kyllä oven kiinni ;) meille tuli sellaiset pitkät kahvat oviin ja paljon vetolaatikoita yms ihan samannäköinen ulkoa kuin " kallis" keittiö mutta toimiva ja terndikäs ;)

Ruokailusta oli paljon puhetta : mä oon aika surutta antanu vähän kaikkea Oskulle en siis silleen et yks ruokalaji / vko. On jo niin iso et maha sietää kai kaikenlaista.

Kamala huuto kuuluu joten gotta go

Minkki ja Oskuboy 6kk+

Vierailija
25/68 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lyhyestä vaan virsi kaunis: Mä olen raskaana! Testiin lävähti tänä aamuna kaksi viivaa ilman epäilyksen häivääkään. Tosin osasin odottaa koska jauhelihakastike jääkaapissa aiheutti oksetusta ja muutenkin olo ollut huonovointinen. Enpä oikein vielä tiedä miten tähän suhtautuis, pää on lievästi ilmaistuna sekaisin..

-elmiina

Vierailija
26/68 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojat möyrii tuossa jaloissa, kirjoitan pikaisesti pari riviä.

Veikko huusi sitten koko yön suoraan huutoa, nyt valuu räkä. Toivottavasti menee pian ohi ja toivottavasti ei tuu ainakaan pahempana Aarolle. Tänään Veikko jäi sitten kotiin lepäilemään eikä mennyt sinne pph:lle. Sieltä on nyt toinenkin poika sairaana. Aaro ei itkenyt yöllä kertaakaan, mutta näinhän nää menee: vuorovetoa näämmä.

Ergosta: käytiin eilen eka reissu mettässä ergolla (ja esikoinen rinkassa) ja oli kyllä tosi hyvä. Mullahan on lainassa se ergo kaverilta. Antti on kyllä tukevampi mutta hiostavampi.

Mä aina ihmettelen noita Tikun juttuja, kun sulla on tuplasti siellä hommaa etkä ikinä valita! Jotenki sitä kai oottais että kaksosissa on niin hirveesti hommaa ettei ehdi vessaan välissä. Tottuuko siihen sitten nopeesti vai onko sulla kilttejä vauvoja, vai ootko vaan semmonen joka ei valita? Joskus ihan hävettää kun valittaa vaan vaikka on vaan yks vauva ja tuo vanhempi kuitenki ymmärtää jo puhetta ja osaa ittekki puhua. Mä taidan olla kyllä semmosta sorttia joka kehittää joka päivä kriisin vaikka ei mitään aihetta oiskaan. Äitiinki tullu varmaan ;)

Illalla mennään sitten kaverin kanssa kattoon suomi-ruotsi-maaottelua. Toivottavasti ei sada. Pitää varmaan etsiä kasvomaalit esille ja taiteilla pari siniristiä poskiin ;) No, ei nyt sentään. Itse asiassa en välitä urheilusta tippaakaan, vaan toivon, että satais niin kovasti että ois pakko jäädä pitämään sadetta lähipubiin. :)

Mukavia viikonloppuja!

Vilja Valittaja, Nuhanunnu-Veikko ja Sukanriisuja-Aaro

Vierailija
27/68 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhtivauva vai toukovauva?

Hyviä vointeja ja IHANAA ODOTUSTA!

Vierailija
28/68 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitas mulle vielä, mistä otitte kalusteet, jos kerran edullisia, toimivia, trendikkäitä? Ikea olis halpa ja ok ja ihan vieres, mut hitto kun niillä ei siitä suunnittelupalvelua ja mulla taas ei aikaa eikä rauhaa suunnitella...

Vierailija
29/68 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ole tietoa.. Mulla on ollu yhdet menkat synnytyksen jälkeen ja jos kierto on lähellekään sitä mitä se oli ennen ekaa raskautta niin huhtivauva sieltä olis tuloillaan.. On tää nyt sen verran " pitkällä" että huono olo ja väsymys on ollu jo jonkin aikaa kuvioissa. Eli huhtivauvaa veikkaisin, mut ultrassa se sit varmistuu..

-elmiina pönttö sekaisin

Vierailija
30/68 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kaikki menee, meillä " isojen" tyttöjen väli 1v6kk ja parhaita kamuja ovat. Ihan alussa rankkaa, mutta sittemmin tosi kiva et lyhyt ikäero!

Vierailija
31/68 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi mikä uutinen =)!

Komppaan viljaata, kiva Tiku82 lukea sun aina yhtä pirteitä juttuja :).

Mä voinkin nyt sitten vähän valittaa. Pukelo on nimittäin tavoistaan poiketen ollut todella kärttyisä, mulla on kohta iso koo ottassa. Lattialla ei ole hyvä, kun ei pääse eteenpäin (pyörii vaan mahallaan), sylissä ei ole hyvä, koska pitää päästä lattialle. Sitterissä viihtyy hetken. Päikkärit on ihan turhia. Onneksi mies tulee tänä iltana kotiin! Kaiken lisäksi heräsin viime yönä yht' äkkiä *pling* klo 04 enkä saanut millään unta. Kun vihdoin häilyin hämärän rajamailla alkoi stanan koira haukkua jotain pieniä vihreitä miehiä mitä se näki pelkästään omassa pääkopassaan. Voi jessus.

Omeli, Puklu sai alkuun uusia makuja tahdilla yksi per viikko. Nyt annan jo rohkeammin, kun mitään oireita ei ole tullut. Uutta makua annan kerrallaan niin paljon kuin tykkää syödä, ja tuohan syö. Viljojen kanssa himmaan tahtia siten, että totutan kunnolla tuohon kauraan ja otan ohran ja muut mukaan enemmän ajan kanssa.

Nyt menen hetkeksi nauttimaan siitä kuuluisasta omasta ajasta.

KL.

Vierailija
32/68 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elmiinalle onnea plussasta!

Kiirettä pitää, hyvä kun ehtii pinot lukea...taas pitää mennä...

Hyvää viikonloppua kaikille!

Sasuliini ja Eetu

Vierailija
33/68 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi vau! No, niinpä noita uusia plussiakin alkoi tulemaan tähän pinoon...

Niiskulle kiitokset ergon ja Miron " lainaamisesta" ja tietenkin leffaseurasta. Ja nonnulle, saat anteeksi. Odotimme hetken lindexin edessä, ja lähdimme sitten atlakseen kun ei teitä näkyny...

LELUJEN HEITTELYSTÄ Eetu on sitä harrastanut jo pidemmän aikaa, kun se vissiin on kivaa että kun hän heittää lattialle lelun, niin se tulee " salamana" sieltä takas! No, huvinsa kullakin.

RUOKAILUSTA meillä menee nyt aamutissiä sängyssä klo 8-9, aamupuuro klo 9 ja lounas kasvislihasosetta (+tissii jos huolii!) klo 11, välipala (+tissii jos huolii) klo 14 ja n klo 16.30 ja klo 18 tissiä, iltapuuro klo 19-20 ja nukkumaan klo 21, jollon tissiä ja n klo 2 ja klo 5 tissiä. Olen nyt yrittänyt antaa tuota tissiäkin vähän vähemmän, että sais sitä pikkuhiljaa " vieroitettuu" mutta nyt toistaiseksi mennään tissillä sillon kun Eetusta " siltä tuntuu" . Ja noista makusteluista, niin meillä kanssa oon antanut nyt kun on jo useampi aine kehissä niin useamman kuin tuon 1/vko tahdilla... Ja ainakin on hyvin Eetulle sopinut ja maistunut, paitti tänään tuo metsämarjoja-purkki, sylki kaiken pois... Ja sit ne puurot... Ajattelin tänää kokeilla miten noita hiutaleita sais pienemmiksi sauvasekoittimella. Vinkkejä???

Mä sitten jätin sen yötassuttelun pois, en vaan jaksanut kuunnella huutoo joka yö kahta tuntia... Ehkä kokeilen sitten myöhemmin. Tai jos Eetu päättää ite lopettaa nuo yötissuttelunsa.

ERGOSTA JA PATAPUMISTA, me nyt eilen sitte tilattiin tuo Patapum, se kun kuitenkin menee tuonne 20kg saakka ja sen jälkeen (toivottavasti) Eetu on sen verran " iso" että kävelee ite. Ja syynä tuohon oli ihan tuo hinta... Ergo yli 90e ja Patapum 56e (tarjous Aamuntaika.fi)

Niin ja minkille vielä ihania nuo teidän hääkuvat, ja minäkin odotan mieluusti ohjeita/vinkkejä miten tuollaiset tehdään...

Muuten mun mies teki vissiin ennätyksen syöttämisessä... Meni VAAN 50minuuttii!!!

Jaahas, taas tuli kirjoitettuu paljon...

Napero ja Eetu 6,5kk

Vierailija
34/68 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elmiinalle hirmuisesti onnea! Sitä masua kyllä onkin jo ikävä... =)

Nonnulle maitoallergiasta... Mulla itselläni on pienenä todettu maitoallergia ja ilmeni kans korvatulehduksina. Maito jäi pois ja tulehdukset loppu. Myöhemmin pystyin taas maitoa käyttämään, mutta nyt noin 5 vuotta sitten alkoi mahavaivat maidosta. Tällä hetkellä pysyy onneksi aisoissa ihan vapaakaupan lääkkeillä, suklaata kun en helpolla suostu lopettamaan... =)

Soseista.. Meillä Janika syö suurella ruokahalulla kaikenlaista lihaa, kasviksia, hedelmiä, viljoja, kanaa... Ei olla menty ihan sääntöjen mukaan, mut ei oo onneks mitään ilmaantunu. Tytölle ku tuntuu kelpaavan mikä tahansa..

Täytyy varmaan lähtee suihkuun, vielä kun neiti nukkuu...

Jansku ja Janika 5kk ja 3vkoa

Vierailija
35/68 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni kateuden poikanen nostaa päätään...menkkafiilis päällä, ei tärppää ei...mutta kyllä olen toisaalta helpottunut,en jaksais sitä raskausväsymystä tän rumban keskellä. enkä oikeestaan just nyt tällä hetkellä halua miehen kanssa yhtään lasta lisää. pikku v-käyrä nousussa.

Vierailija
36/68 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kohta taas jääkiekkokausi alkaa... Ja niinpä ollaan nyt mietitty että olis kiva käydä tällä kaudella katsomassa peliä. (ja varsinkin tuota ekaa, kun suosikkijoukkueen viime kauden mestaruusviiri nostetaan kattoon!!! kun ei oikein pystynyt keväällä " juhlistamaan" sitä, jostain kumman syystä...) Ja ajateltiin että vois vaikka " uhrata" niin paljon rahaa että menis istumakatsomoon (ollaan vannoutuneita seisomakatsomon kannattajia!) ja Eetu lähtis mukaan. Eetulla on " peltorit" (siis kuulosuojaimet), jotta sen puolesta ei tarvisisi olla (kenties) huolissaan? Onko viisasta mennä? Onko muita lätkänkatsojia? (oliko Kuumetta???) Ja ootteko ajatelleet viedä lastanne mukana?

Ja hoitajamme (äitini) haluaa kanssa peliin ja muilla " hoitajillamme" on myöskin samanlaiset suunnitelmat... (Pienet on murheet meikäläisellä tällä hetkellä!!!???)

Napero (lätkähullu) ja Eetu 6,5kk (josta tehään kanssa!!!)

Vierailija
37/68 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille eilen ja heti tuli saaliiksi kakat ja pissa. Taisi kyllä mennä hyvän ajoituksen piikkiin.

Pitäisi varmaan ostaa syöttötuoli kun sitteriä saisi pestä joka päivä, on niin soseessa. Konsta syö maitoa aamulla ja kaksi kertaa välipalaksi (200ml/kerta), muuten kasvissoseita ja illalla täysjyväriisijauhosta tehty puuro (2dl). Neuvolasta sanoivat, että olisi hyvä saada uppoamaan min. 6dl maitoa päivässä, ja huomasin että kannattaa antaa soseiden kanssa vettä ja maito erikseen myöhemmin niin silloin sujuu. Meilläkin on se maitoallergia, mutta yritän suhtautua siihen niin, että aina on jotain mutta ei se maata kaada. Sitten kun pitää alkaa kotiruokaa maidottomasti tekemään niin varmasti menee sormi suuhun mullakin.

Toivoisin niin, että Konsta pääsisi liikkeelle vaikka sitten sitä saakin vahtia haukkana. On vaan niin kurja katsoa miten toisella on tooosi kova halu päästä liikkeelle mutta kun ei onnistu niin itkuhan siitä tulee ihan niinkuin joku kirjotti. No nyt siellä taidettiin herätä. Meillä päikkärit on aina 45min. Kuin nakutettu.

Meillä muuten on Ergo, tosi hyvä. Ostin Lahdesta vaippahulinoilta. Ja RINGAE: hyvin on sopeuduttu, kiitos kysymästä. Jos tulet ajan kanssa Jyväskylään joskus niin treffataan vaikka!

nippu ja Konsta kohta 6kk

Vierailija
38/68 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, miten kuuma päivä tänäänkin vielä oli. Mulla oli pitkät housut ja ne oli ihan liikaa. Nyt on pilvistä ja on luvattu vesisadetta. Mä olen lähdössä kohta kaupungille ja aion mennä pyörällä, joten toivottavasti ei ala satamaan.

ELMIINALLE tuhannesti onnea!!! Ihanaa, kun jollekin tulee vauva, vaikka tiedän, että olen jossain vaiheessa ihan kateellinen, jos/kun meille ei enää vauvoja tule.

ADALMIINA: Helmillä on ollut ihottumaa 3 kk iästä lähtien. Pulautellut on koko ikänsä aika paljon, mutta varmaan vielä normaalin rajoissa. Korvatulehduksia ei ole ollut. Kakka on ollut aina normaalia. Toi ihottuman seurailu on niin hankalaa, kun tulee ja menee itsestään. Nyt sitä on vain vähän. Pituus oli siis vielä 5 kk iässä +käyrällä ja nyt laskussa. Painoa oli tullut 5 viikossa 180 g. No, katellaan...

NAPERO79: Mä olin ennen muinoin lätkäfani (Jokerit) ja kävin monta vuotta katsomassa kaikki kotimatsit. Kun Jokerit siirtyi uuteen halliin (Hartwall Arena), nousi hinnat huimasti ja fiilis latistui, kun hallissa istui melkein pelkkiä " pukumiehiä" . Sen jälkeen en ole enää juuri SM-liigaa seurannut. Nykyään kannatan vaan Leijonia. Meillä mies ei seuraa lätkää (eikä muutakaan urheilua) juuri ollenkaan (jonkun MM-kisojen loppuottelun voi katsoa), eikä esikoinenkaan ole ikävä kyllä lätkästä kiinnostunut. Mäkihyppyä sentään katsoo välillä mun kanssa. Mun isä on ollut aina kova seuraamaan urheilua, mutta ei vienyt koskaan mua ja mun siskoa katsomaan mitään lajeja. Jos meillä ois ylimääräistä rahaa, niin mä haluaisin käydä lasten kanssa katsomassa lätkää ja yleisurheilua.

IHANAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE!

T:Fassiloora ja Helmi

Vierailija
39/68 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalusteet ostettiin keittiötukusta ja varmaan sieltä teiltäpäin löytyy joku vastaava. Googleta ?

Itse minä suunnittelin -taito hallussa, mutta ne tulevat kyllä suunnittelemaan ja kuuluu samaan hintaan. Olen todella tyytyväinen meidän kalusteisiin :)

Niistä sivuista -löysin sattumalta sivut tahdomme.fi jossa oli tuo linkki , ne on IS : n sivujen alla joten siellä voi siis olla muutakin. Laitoin ensin googleen hääkuvat hakuun josta siis nuo sivut löysin :)

jeeeeeee !!!!!

Me löydettiin talo ja tässä odotellaan jos oma kämppä saadaan myytyä niin vaihdetaan isompiin neiliöihin. Meidän asuntohan oli vähän niinkui tarjolla tila ohjelmaa joten myymisen suhteen tuskin ongelmia.

Jep pitäs vielä sitä ja tätä ja ens yönä meilla alkaa unikoulu -mies hoitaa kuulemma !

minkki

Vierailija
40/68 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Austen : joko kosit miestäsi ?