Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen isä antoi 18vee lahjaksi autokortin.....

Vierailija
06.07.2014 |

Vaan jätti auton ostamatta. Milläs tuo nuori nyt sitä ajokokemusta hommaa????

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiashan voi lainailla isänsä autoa. Niin kaikki teinit tänä päivänä tekevät.

Ymmärrän ettei ex-mies halua ostaa autoa ap:n käyttöön, mutta eihän se estä että poika voisi ajaa isänsä autolla.

Vierailija
22/83 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ap kännissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän isä ole jo melkoisen ison lahjan antanut pojalleen. sinun oma pieni rakas kullannuppusi voi vaikka mennä ilta tai kesätöihin ja ostaa niillä rahoin itselle auton.

Vierailija
24/83 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isi makso mun ajokortin ja autoa ei ole vieläkää vaikka pian 6vuotta ollu kortti. Tarvittaessa lainaan autoa poikaystävältä tai porukoilta.

Vierailija
25/83 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne kesätöihin vaan mennä! Ja minusta tuo isä teki väärin, kyllä sen ois pitäny nyt joku auto ostaa aplle. Ehdottomasti.

Vierailija
26/83 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 17:26"]

Mulla ei ole sutoa, oletin että lapsen isä ostaa kun maksoi kortinkiNKIN. Tai siis MAKSOI AUTOKOULUN... Soitin isälle niin sanoi että ei kuulemma sisälly auto lahjaan, ja vaikka sisältyisikin niin se ei ole mun menoja varten. Musta tosi tlrkeää, lapsen isällä ei ole rahasta kiinni... Ainakaan kun omasta autosta on kyse.

-ap-

[/quote]Siis miksi sinä soitit? Eikö 18-vuotias ole jo kyllin iso itse soittaakseen ja kiittääkseen lahjastaan? Asia ei oikeastaan kuulu sinulle vitun vertaa.

[/quote]

Miksi kiittää tyhjästä?

Vierailija
27/83 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain isältäni ajokortin 18-vuotislahjaksi. Asuin myös äitini kanssa, eikä äidillä ollut autoa. Olin vain tosi iloinen siitä, että isäni maksoi maksoi minun ajokorttini. Ei minulla olisi sitä sen ikäisenä ollut millään rahaa hankkia. Ajokokemusta saa kyllä. Kaverit tarvitsivat jatkuvasti viikonloppu/festarireissukuskeja. Lisäksi kortin saamisen jälkeen pääsin kesätoimittajaksi paikallislehteen ja ajoin juttukeikoille työn puolesta. Ilman ajokorttia en olisi voinut edes hakea sitä työpaikkaa.

Enkä TODELLAKAAN olisi olettanut, että isäni olisi ostanut kortin lisäksi vielä auton. 

Vierailija
28/83 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäis olla oma auto? Sain mäkin 2011 18 täyttäessäni kortin, mutta ajan äidin autolla. En mä tee sillä omalla autolla mitään. Mun siskolla on ollut kortti 15 vuotta, mutta ei vieläkään omaa autoa.

Ei, ei asuta pk seudulla vaan täällä tulee yks bussi kerran tunnissa ja lähin kauppakin on 4 km päässä. En silti tarvi _omaa_ autoa.

Vierailija
29/83 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 17:33"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 17:26"]

Mulla ei ole sutoa, oletin että lapsen isä ostaa kun maksoi kortinkiNKIN. Tai siis MAKSOI AUTOKOULUN... Soitin isälle niin sanoi että ei kuulemma sisälly auto lahjaan, ja vaikka sisältyisikin niin se ei ole mun menoja varten. Musta tosi tlrkeää, lapsen isällä ei ole rahasta kiinni... Ainakaan kun omasta autosta on kyse.

-ap-

[/quote]Siis miksi sinä soitit? Eikö 18-vuotias ole jo kyllin iso itse soittaakseen ja kiittääkseen lahjastaan? Asia ei oikeastaan kuulu sinulle vitun vertaa.

[/quote]

Miksi kiittää tyhjästä?

[/quote]Miksi tytär kävi autokoulun käymiseen liittyvän vaivannäön jos kokee kortin olevan hänelle tyhjän arvoinen?
Ai niin, eihän häneltä ole mitään kysyttykään, ap tässä vain meuhkaa. mahtaa lapsi hävetä ahnetta dokuäitiään.

Vierailija
30/83 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP mitä sinä annoit hänelle 18-v lahjaksi?

Mitä antamasi lahja maksoi?

Mitä ajokortti maksaa?

Vierailija
31/83 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on puhunut koko ajan lapsesta/nuoresta. Miksi jotkut olettavat ajokortin saaneen olevan poika?

Vierailija
32/83 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 17:41"]

Ap on puhunut koko ajan lapsesta/nuoresta. Miksi jotkut olettavat ajokortin saaneen olevan poika?

[/quote]

Kyllä osa puhuu myös "tyttärestä" näissä vastausviesteissä. Mutta en tiedä, miksi ja millä perusteilla kukaan on tehnyt oletuksia nuoren sukupuolesta, kun siitä ei tosiaan mitään mainintaa ole.

Vierailija
33/83 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika aloitti autokoulun 17 v ja täyttää lokakuussa 18 vee. Minä maksan ja oon yh. Jospa isänsä hankkisi auton mutta ei ole nyt ajankohtaista koska opiskelut alkaa armeijan jälkeen.

Vierailija
34/83 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 17:40"]

Mitä ajokortti maksaa?

[/quote]Näihin mäkin haluaisin ap:ltä vastauksen :)

Vierailija
35/83 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 17:49"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 17:40"]

Mitä ajokortti maksaa?

[/quote]Näihin mäkin haluaisin ap:ltä vastauksen :)

[/quote]Mitä ap:n lapselleen antama lahja liittyy tähän aiheeseen, ei mitenkään!!!

Vierailija
36/83 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 17:16"]

Lapsihan voi nyt hakeutua töihin esim taksi- tai pakettiautokuskiksi, siinä pääsee nauttimaan ajokokemusta ja samalla keräämään rahaa omaa autoa varten.

[/quote]

Taksikuskiksi taida noin vain päästä paitsi ehkä jossain tosi pienellä paikkakunnalla.

Vierailija
37/83 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 17:18"]

Poika voisi hankkia taksikortin ja ruveta opiskelujen ohessa kesä- ja viikonlopputaksikuskiksi. Taksien tuuraajista on pulaa.

Ajokokemuksen lisäksi hän saa omaa rahaa eikä ole aikuinen mies kokoajan isän kukkarolla kinuamassa lisää.

[/quote]

Sanottiinko jossain, että kyseessä on poika?

Vierailija
38/83 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap osti tarjoustalosta muumimukin kympillä

Isä maksoi ajokortin kolmella tonnilla

reilua?

Vierailija
39/83 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 17:26"]

-ap-

[/quote]

Miksi kiittää tyhjästä?

[/quote]

Sinä ap et saanut lahjaa, koska ei ollut syntymäpäiväsi. Eikä ehkä muutenkaan oke ihme, ettet saanut. Mutta lapsi sai hurjan arvokkaan lahjan, josta varmasti on kiittänyt, jos on edes jossain määrin normaaliälyinen ihminen.

Vierailija
40/83 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 18:01"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 17:16"]

Lapsihan voi nyt hakeutua töihin esim taksi- tai pakettiautokuskiksi, siinä pääsee nauttimaan ajokokemusta ja samalla keräämään rahaa omaa autoa varten.

[/quote]

Taksikuskiksi taida noin vain päästä paitsi ehkä jossain tosi pienellä paikkakunnalla.

[/quote]Jos ei pääse "noin vain" vaan pitäisi soitella ja kysellä, ja ehkä käydä joku kurssikin, niin silloinhan siitä olisi pikku kullannupullle vaivaa eli unohdetaan koko juttu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä