Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erotaan ja mulla on ikävä miestä jo nyt

Vierailija
06.07.2014 |

Mä en haluaisi erota. Joo, meillä on ongelmia, mutta musta ongelmat ei ole musta niin suuria, etteikö niitä voisi ratkoa. Mutta mies päättänyt että erotaan. Musta on todella raastavaa, että miehen mielestä ratkaisu kuitenkin on että asutaan edelelen saman katon alla, kunnes MINÄ löydän uuden asunnon. Ja tavallaan ikävöin miestä jo nyt, en haluaisi olla erossa, mutta ei tää mulle reilua ole että mies vaan päättää erota ja sitten jäädä kuitenkin asumaan yhteiseen kotiin.  Kuitenkaan minä en heti löydä asuntoa, haen kyllä aktiivisesti, mutta oma taloudellinen tilanne heikompi kuin miehellä ja asun Helsingissä, eli yksiöt ovat nyt erityisesti vielä kiven alla, kun uudet opiskelijatkin etsii asuntoja. Nykyisen asuntomme vuokraa ei pelkästään mun tuloilla makseta. Vituttaa että mies pääsee musta myös tässä "helpommalla". Häen ei tartte yrittää ees tehä suhteestamme parempaa, sen hän on moneen kertaan teoillaan osoittanut. Ei tartte etsiä uutta asuntoa, hänellä on paremmat tulot. Ei tartte olla empaattinen, koska mies. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis on ikävä eniten kyllä sitä, että ei tehdä yhteisesti ruokaa, ei käydä kävelyillä, ei keskustella yhteisesti päivän jutuista. Mä en halua olla sinkku, mä haluan olla parisuhteessa mun miehen kanssa. Musta meidän parisuhde toimisi loistavasti, jos mieskin vähän panostaisi tähän yhteiselon sujuvuuteen. Mutta ei halua panostaa, vaan ottaa helpomman tien ulos eli alkoi väläytell' eroa heti kun vaadin vähän panostusta yhteiseen elämään. :( -Ap

Vierailija
2/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea ahdistus. En todellakaan halua eroa. :( Miksi miehet on niin kusipäitä, että lakkaa yrittämästä heti kun ei mee superisti? Ei kestä pieniäkään ongelmia, vaan luovuttaa sen sijaan että olisi oikeita miehiä ja ratkois niitä ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua. Kuulostaa kuitenkin siltä, että pidemmällä tähtäimellä sulla on asiat paremmin ilman tuota miestä. Rakkaus ei selvästi ole molemminpuolista, eikä se siitä sellaiseksi muutu...

Vierailija
4/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 20:59"]

Voi sua. Kuulostaa kuitenkin siltä, että pidemmällä tähtäimellä sulla on asiat paremmin ilman tuota miestä. Rakkaus ei selvästi ole molemminpuolista, eikä se siitä sellaiseksi muutu...

[/quote]

Kiitos. Mä en vaan jaksa uskoa että tuolta löytyy ketään, jonka kanssa olla pitkällä tähträimellä. Tuntuu että vain sammakoita löytyi edellisellä sinkkukierroksella ja sitten tämä yksi, jonka kanssa oli ihanaa yhdessä. kunneas kaikki alkoi menemään huonosti ja olisin tässä kohtaa toivonut että mieskin olisi tsempannut ja halunnut ratkoa ongelmia, ei tehdä niitä lisää. 

Vierailija
5/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ne ongelmat ovat mistä syystä mies haluaa erota? 

ehkä ne on miehen mielestä suurempia kuin sinun mielestä... kerro niin muut voi arvioida 

Vierailija
6/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän sama tilanne, selvisi että koska työkaveri (nainen).

Ihan turhaan hakkasin kuukausia päätäni seinään. Tsemppiä kovasti <3

Vierailija
7/15 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 21:57"]

Koita nyt vaan hyväksyä, että mies ei halua nähdä vaivaa sun eteen, koska ei halua sua! Ei se ole mikään helpon ratkaisun tekeminen, jos haluaa erota! Silloin ei vaan sitä toista rakasta eikä halua sen kanssa olla. Simppeliä!

[/quote]

Todella ikävästi muotoiltu. Ei mulla muuta.

Vierailija
8/15 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 21:57"]

Koita nyt vaan hyväksyä, että mies ei halua nähdä vaivaa sun eteen, koska ei halua sua! Ei se ole mikään helpon ratkaisun tekeminen, jos haluaa erota! Silloin ei vaan sitä toista rakasta eikä halua sen kanssa olla. Simppeliä!

[/quote]

[/quote]

Miten niin? Noinhan se on! Mä just jätin miehen, joka olisi halunnut jatkaa ja selvittää ongelmat ja yrittää ja mun olisi pitänyt panostaa suhteeseen enemmän jne. Mutta kun en halunnut, en rakastanut miestä, en jaksanut nähdä vaivaa.

Vierailija
9/15 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan jätti sut, ansaitsee parempaa

Vierailija
10/15 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 21:57"]

[/quote]

[/quote]

Miten niin? Noinhan se on! Mä just jätin miehen, joka olisi halunnut jatkaa ja selvittää ongelmat ja yrittää ja mun olisi pitänyt panostaa suhteeseen enemmän jne. Mutta kun en halunnut, en rakastanut miestä, en jaksanut nähdä vaivaa.

[/quote]

No, toivotaan että sulle käy niin. Ymmärrät sitten kuinka sinppeliä on..

Vierailija
11/15 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 21:57"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olen aivan samaa mieltä! Tuli tästä mieleen oma exä josta yritin erota vaikka kuinka kauan (mun kämppä, ei suostunut heti lähtemään). Ei voinut millään uskoa etten vaan yksinkertaisesti halua hänen kanssaan olla enkä yrittää. Itkuisin puheluita ja viestejä joissa vaan hoki että kyllä tää toimii jos vaan yrittäisit! Ja vaikka ihan suoraan sanoin etten halua yrittää niin ei prkl mennyt perille ennen kuin oli uusi mies minulla.

Eli anna olla ap, varmasti tuntuu pahalta mutta ketään ei saa pakottamalla rakastamaan.

Vierailija
12/15 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 21:57"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olen aivan samaa mieltä! Tuli tästä mieleen oma exä josta yritin erota vaikka kuinka kauan (mun kämppä, ei suostunut heti lähtemään). Ei voinut millään uskoa etten vaan yksinkertaisesti halua hänen kanssaan olla enkä yrittää. Itkuisin puheluita ja viestejä joissa vaan hoki että kyllä tää toimii jos vaan yrittäisit! Ja vaikka ihan suoraan sanoin etten halua yrittää niin ei prkl mennyt perille ennen kuin oli uusi mies minulla.

Eli anna olla ap, varmasti tuntuu pahalta mutta ketään ei saa pakottamalla rakastamaan.

[/quote]

Just sama tilanne mullakin juuri nyt :/

Vierailija
13/15 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ero tulee yllattaen, voi se johtua siita, etta mies on konflikteja valttava. Jos toinen ei ole aarimmaisen herkka ja etsii viela rajoja, voi konflikteja valttavalla tulla ampari tayteen. Tauko voi olla ratkaisu. Voitko muuttaa vanhempien luo?

Vierailija
14/15 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 20:00"]

Jos ero tulee yllattaen, voi se johtua siita, etta mies on konflikteja valttava. Jos toinen ei ole aarimmaisen herkka ja etsii viela rajoja, voi konflikteja valttavalla tulla ampari tayteen. Tauko voi olla ratkaisu. Voitko muuttaa vanhempien luo?

[/quote]

Tuossa voi oikeasti olla perää. Mies meinaan on koko sushteen vältellyt konflikteja ja ns pakenee riidoista. mä taas on tottunut siihen että voidaan riidellä tulisestikin ilman että sen kummempaa, sopia voidaan myös todella nopeasti. Hmm, ehkä voisi tuosta vielä jutella, kiitos! :) Nyt onkin parempi olo kun ollaan lisää juteltu miehen kanssa. Kyllä se elämä vähitelleen lähtee eteenpäin, kväi mitä kävi. -Ap

Vierailija
15/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset