Kannattaako pihatyöt tehä pienessä hiprakassa?
Sujuuko pihatyöt, kitkeminen kukkien istutus ja muu paremmin jos vähä ottaa sidukkaa tai lonkeroa, onko kukaan kokeillut?
Kommentit (18)
Joo ja etenkin sellaiset, mihin liittyy moottoroituja teräaseita, kuten sahoja tai saksia. Kirveskin toimii, vaikka moottori puuttuu.
Kokeiltu on. Joskus toimii paremmin, joskus taas tökkii.
Kannattaa, sujuu paljon sutjakammin ja on hauskempaa. Unohda kuitenkin nuo yllämainitut moottoroidut teräaseet.
Selvinpäin ei kannata kuin puhaltaa poliisien alkometriin. Kaikki muut asiat sujuvat pienessä hiprakassa paremmin ja elämä maistuu aivan toiselta kuin mitä jos selvinpäin äksyilee ja tuskailee asioiden kanssa.
Ainakin ne ikävimmät hommat kannattaa tehdä huppelissa. Kevätlannotus kanankakalla, ei sitä hajua selvinpäin kestä. Itse en moista myrkkyä käytä, siis kanankakkaa. Naapurit käyttää ja mun tekis mieli vetää sillon viikon putki :)
Joo kannattaa! Hauskaa, ja kukkapenkistä nousee yllätyksiä kun ei muista mitä sinne on tullut lykättyä.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 12:49"]
Joo kannattaa! Hauskaa, ja kukkapenkistä nousee yllätyksiä kun ei muista mitä sinne on tullut lykättyä.
[/quote]
Meneekö teillä jo pienestä hiprakasta muisti? Mulla se on sellainen hauska, naureskeleva, iloinen ja hulvaton olotila. Muistan kyllä silti istutukseni. Pari, kolme lasia kuoharia..
Nyt kun oon pienessä huppelissa niin taidan kokeilla, että pystyykö niitä kyrväkkeen taimia siirtään puutarhaan. Vai viihtyykö ne vaan parvekkeella? Täältä mökiltä löytys tollasta palanutta huussikompostia. Ois niin ihanaa kasvattaa, kesän suurin kyrväke. Ois siinä naapuritkin kateellisia.
Kun on pakko kävellä 20km tai pyöräillä 40km kotiin, nekin sujuvat sutjakammin pienessä hiprakassa.
Kun on pakko kävellä 20km tai pyöräillä 40km kotiin, nekin sujuvat sutjakammin pienessä hiprakassa.
Minusta puutarha- ja pihatyöt ovat kivoja selvin päin. Kännissä en ole kokeillut.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 11:52"]
Joo ja etenkin sellaiset, mihin liittyy moottoroituja teräaseita, kuten sahoja tai saksia. Kirveskin toimii, vaikka moottori puuttuu.
[/quote]
Ja pensasleikkuri. Klapitkin on kiva tehdä klapikoneella pikku hiprakassa.
Nurmikko pitäisi leikata, mutta naapurin kyylä mummo tunkee varmaan heti juoruamaan. Taidan tempasta muutaman öölin, niin jaksaa kuunnella paremmin sen horinoita naapureista.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 11:52"]Joo ja etenkin sellaiset, mihin liittyy moottoroituja teräaseita, kuten sahoja tai saksia. Kirveskin toimii, vaikka moottori puuttuu
Kyllä. Siinä samalla työllistyy terkkarin väki kummasti.
Juo viiniä lounaalla niin se ei oo ees alkoholismia.
Jos ei ole mitäään tarkkuutta vaativaa hommaa niin sopii. Mutta jos työ on jotain rakentamista tai maalaamista tms jossa voi vahingossa rikkoa jotain niin kannattaa ottaa ne paukut vasta töiden jälkeen. kokemusta on.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:29"]
[/quote]
Minä ihan varta vasten kävelen pienessä hiprakassa kotiin viihteeltä. Kuulokkeet korvissa se sujuu ihan itsestään.