Mies oli tanssinut baarissa
ex-panonsa kanssa hitaita.
Miten te suhtautuisitte vastaavaan tilanteeseen?
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:07"]Leikkaisin miehen kullin irti ja söisin sen.
[/quote]
Käytetyn kullin söisit?
[/quote]
Keittämällä siitä lähtee bakteerit.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:14"]Tanssitaanko muka vielä hitaita??
[/quote]
Tottakai :D
En tykkäisi, suuttuisin ja lähtisin viikoksi vauvan kanssa mummolaan.
No siis tanssinut lähekkäin joka tapauksessa..
Itse heitin kihlasormuksen seinään.
..Vaikkakin miestä ällöttää tämä nainen, ja hän ei halunnut koskaan suhdetta tämän kanssa eikä myöskään pettäisi minua..
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:15"]Näistä hitaista on kuitenkin vielä matkaa panoihin...
[/quote]
Sen verran matkaa kuin on tanssilattialta vessaan.
Tai jos olet britti, ei sitäkään.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:17"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:15"]Näistä hitaista on kuitenkin vielä matkaa panoihin...
[/quote]
[/quote]
Ja sinun kumppanisi ei saa tanssia ex:n kanssako?
Se myös puristeli minua ja ehdotteli jatkoja, mutta en lähtenyt, koska exät on exiä. Pidä hyvänäsi se ketku!
Juu, tietysti se nainen ällöttää, ja pakotti miehen suhteeseenkin...mutta tanssi kelpaa..
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:28"]
Juu, tietysti se nainen ällöttää, ja pakotti miehen suhteeseenkin...mutta tanssi kelpaa..
[/quote] Juu, mies oksensi koko tanssin ajan.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:17"]
No siis tanssinut lähekkäin joka tapauksessa..
Itse heitin kihlasormuksen seinään.
..Vaikkakin miestä ällöttää tämä nainen, ja hän ei halunnut koskaan suhdetta tämän kanssa eikä myöskään pettäisi minua..
Ap
[/quote] sanoo miehesi ja sinähän uskot...
Naiseni kävi vasta ex panonsa luona päiväkahveilla. Paljon otollisempi tilanne oikeesti tehdä jotain. Mutta kielläpäs naista ja olet narsisti mustasukkainen epävarma kusipää. No, ei sillai että mua jotkut päiväpanot haittais. Aion harrastaa samaa. Katsotaan sitten mille se näyttää hänelle.
Joten AP sano vaan miehellesi että aiot nauttia itse kaikista samoista vapauksista kun hänkin. Ei se oikeesti ole keltään pois. Ei kukaan enää tyydy siihen yhteen ja samaan.
Ap:n ja "miehensä" olisi hyvä kasvaa aikuisiksi ennen mitään kotileikkejä. Tuollaiset draamat kannattaisi unohtaa kokonaan.
Mä en ottaisi ympäriinsä nussinutta viuhukullia, joten en osaa vastata.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:17"]
[/quote]
[/quote]
Ja sinun kumppanisi ei saa tanssia ex:n kanssako?
[/quote]
Ei saa tanssia eikä halailla eikä yhtään mitään sellaista. Eikä hän olisi niin moukka, että tanssisi.
Jos miehesi inhosi exää eikä koskaan halunnutkaan suhdetta, niin miten voit olla varma, ettei Sinun suhteesi tilanne ole sama? Ties mitä.seuraavalle hanille sitten kommentoi Sinusta? Kasvakaa nyt aikuisiksi älkääkä Luojan tähden ainakaan ihan heti lisääntykö.... :-!
Heillä ei ole ollut suhdetta. Mies on herännyt sieltä pari kertaa krapulassa aikoinaan ja katuu sitä. Ovat kavereita.
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:07"]Leikkaisin miehen kullin irti ja söisin sen.
[/quote]
Käytetyn kullin söisit?