Keidenkä miehet töissä naisvaltaisella alalla?
Kenen miehellä pelkästään naisia työkavereina? Mitä te tyttöystävät/ vaimot olette siitä mieltä?
Kommentit (29)
Nro.18. Haittaisiko sinua tälläinen ystävyys? Juttelemme paljon kaikista asioista maan ja taivaan välillä, tulemme hyvin juttuun ja meillä on jokinlainen yhteys, heitämme välillä härskiä läppää, hän on tukenut minua hlökohtaisessa surussani kun itkin hänen olkaansa vasten. Hän on vaan yksinkertaisesti niin ihana!
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 17:53"]
Erehdyt. En minä nyt muna pystyssä ketään kuolaa, minun katseitani ei kukaan huomaa. Eikä flirttikään ole mitään "mennäänkö panemaan" -tason irstautta vaan sellaista tavallista kepeää sanailua, palvelusten tekemistä ja sen sellaista.
[/quote]
Aika sopimatonta tuo yllämainittu munapystyssä -kuolaaminen olisikin ottaen huomioon että olet naimisissa työkaverisi kanssa.
Itselläni on varsin hyvä käsitys flirtistä - niin sopivasta kuin sopimattomastakin. Suurimmalla osalla ihmisistä on omastani jossain määrin eroava elämä - ja oikein hyvä näin. Mitään ahdistusta asiasta en ole saanut enkä saakaan.
En kärsi myöskään mistään erektiohäiriöstä - mutta sinulla tuntuu järki seisovan pahemman kerran. Keksisit nyt edes jotain omaperäisempää. Tekisit vaimosikin iloiseksi.
No juuri tuo kepeä flirtti häiritsee minun mieheni työpaikalla. On niiiin ihana mies kaikkien naisten mielestä. Yritän vaan kestää hammasta purren..
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 19:30"]Up
[/quote]
Vielä kokemuksia jos löytyy :)