Miten lesbot tunnistaa toisen baarisaa
Baarissa jos etsitte seuraa, miten tiedätte onko toinen ihminen kiinnostunut naisista. Missä vaiheessa selvitätte asian ja miten.
Kommentit (181)
Voi näitä juttuja. Katseesta tunnistaa toisen lesbon.
Vierailija kirjoitti:
Voi näitä juttuja. Katseesta tunnistaa toisen lesbon.
Näin aina väitetään, ja olen monta kertaa luullut tunnistavani katseesta, mutta metsään meni joka kerta.
Helistelee baaritiskillä avainnippua jossa on Scania-avainperä
Rakastajattareni on pietarilainen nainen.
Suomessa hän kerran totesi, että täällä on paljon lesboja! Olin äimistynyt ja kysyin että miksi. Noh, hänellä oli Pietarissa tuttu l-pariskunta, joista se Butch oli sellainen epänaisellinen ja lihava.
Jouduin toteamaan, että sellainen naistyypi on Suomessa ihan standardinainen...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kummasti toisensa löytää. Eräissä bileissä oli kaksi lesboa, joista kummastakaan ei tätä olisi pystynyt päällepäin arvioimaan. Eivät tunteneet toisiaan entuudestaan. Siinä ei ehditty kissaa sanoa, kun jo olivat yhdessä. Miten? En minä tiedä.
Wau. Ihanko totta, että ei ois päälle päin pystynyt arvioimaan, että ovat l e s b o j a. Ajatella.
Kyllä ihmiset on t y p e r i ä!!!
Vierailija kirjoitti:
Rakastajattareni on pietarilainen nainen.
Suomessa hän kerran totesi, että täällä on paljon lesboja! Olin äimistynyt ja kysyin että miksi. Noh, hänellä oli Pietarissa tuttu l-pariskunta, joista se Butch oli sellainen epänaisellinen ja lihava.
Jouduin toteamaan, että sellainen naistyypi on Suomessa ihan standardinainen...
Aaahahahaa.......not.
Huono vitsi. Saman vitsin voisi kertoa suomalaisista miehistä, paitsi h o m o v i t s i n ä, että täällä on paljon bear- tyyppisiä h o mo ja, kun miehet on niin läskejä täällä& pukeutuu huonosti....eikun se onkin tavallinen suomalainen mies.
Tuntuuko nyt kivalta?
Olin yksissä bileissä ja siel tuli naisten kanssa juttua niin kaikki olivat olleet toistensa kanssa ja kaikilla oli myös miehet. Kuulemma ihan normaalia et naiset keskenään panee vaiks ei olis lesbokaan. Eikä niitten miehiä haittaa. Ja muutenkin panivat sekaisin. Niitten miehet niitten muijien kanssa jne.
Telaketjustereotypia ei ole pätenyt enää moneen vuosikymmeneen.
Nykylebaanit näyttävät aivan samanlaisilta kuin muutkin naiset ja nuoret heteronaiset voivat näyttää samoilta kuin lesbot ennen.
Mistä tunnistaa? No katseesta pösilöt ja hienovaraisesta flirtistä, jota miehet eivät tule koskaan osaamaan tai ymmärtämään. Se onkin naisten välillä niin kivaa <3
Näin homomiehenä en kyllä mitenkään osaa varmaksi kertoa pelkän ulkonäön perusteella toisen seksuaalista suuntaumista ja mikäli helposti pystyn, niin silloin kyseinen henkilö ei ole luultavasti minulle sopiva.
Etsin koulutettua ja fiksua kumppania. He eivät useinkaan ylikorosta seksuaalisuuttaan vaatteilla tai käyttäytymisellä.
Itse en ole lesbo, mutta minulla on mennyt tilanteita mm. näin.
- olen tanssinut baarissa, toinen porukka tanssi lähellä, tanssin naisen kanssa, hän sanoi mua hyvännäköiseksi, tilanne yltyi suuteluksi
- olen pyytänyt toista naista tanssimaan, hän sanonut ei kiitos
- nainen on ollut tuttu, olen tiennyt että hän on biseksuaali ja hän kai minusta saman, ollaan juotu baarissa, nainen sanonut että lähen hänen luokseen
- olen mennyt Setan bileisiin, siellä juttelua, sitten hitaiden tanssiminen ja suutelu
- tavannut kaverin kaverin baarissa, hän on tiettävästi lesbo, juteltiin ja istuttiin samassa pöydässä, hän kehui ulkonäköäni, suudeltiin
- olen katsellut naista baarissa mikä oli ilmeisesti aika ilmeistä, hän on kiusoitellut mua tästä silmäpelistä, pyysi jatkoille.
Tämmöistä. Lisäksi on suoraan pyydetty jatkoille mm baarin pihasta mutta en uskaltanut lähteä.
Ei sitä aina tunnista, mutta monesti kyllä,ja kun olen itse saanut pakit, en tiedä oliko syynä että toinen ei ollutkaan lesbo/bi vai oliko joku muu syy. Ihan asiallisesti on torjuttu, että ei siinäkään mitään pelättävää ole.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole lesbo, mutta minulla on mennyt tilanteita mm. näin.
- olen tanssinut baarissa, toinen porukka tanssi lähellä, tanssin naisen kanssa, hän sanoi mua hyvännäköiseksi, tilanne yltyi suuteluksi
- olen pyytänyt toista naista tanssimaan, hän sanonut ei kiitos
- nainen on ollut tuttu, olen tiennyt että hän on biseksuaali ja hän kai minusta saman, ollaan juotu baarissa, nainen sanonut että lähen hänen luokseen
- olen mennyt Setan bileisiin, siellä juttelua, sitten hitaiden tanssiminen ja suutelu
- tavannut kaverin kaverin baarissa, hän on tiettävästi lesbo, juteltiin ja istuttiin samassa pöydässä, hän kehui ulkonäköäni, suudeltiin
- olen katsellut naista baarissa mikä oli ilmeisesti aika ilmeistä, hän on kiusoitellut mua tästä silmäpelistä, pyysi jatkoille.
Tämmöistä. Lisäksi on suoraan pyydetty jatkoille mm baarin pihasta mutta en uskaltanut lähteä.
Ei sitä aina tunnista, mutta monesti kyllä,ja kun olen itse saanut pakit, en tiedä oliko syynä että toinen ei ollutkaan lesbo/bi vai oliko joku muu syy. Ihan asiallisesti on torjuttu, että ei siinäkään mitään pelättävää ole.
Se lisäys, että kyse ei ollut sellaisesta tyttöjen baaripussailusta pelkän huomion herättämisen takia, vaan seksiä tapahtui sitten myöhemmin. Siitä päättelen, että suurimman osan naisista tunnistin onnistuneesti bi/lesboseksuaaliksi, vaikka onhan mahdollista, että joku oli myös vain bi-curious ja silti halusi harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lesbot tuijottaa naisten tissejä kuin pahaiset teinipojat 😅
Vähän outoa jos näin on, kun moni lesbo on kuitenkin aika rinnaton ja miehekäs, kuten vaikka Saara Aallon vaimo. Tämä on vähän kummallista, että miksi lesbot eivät halua korostaa naisellisuutta ja toisaalta, miten toiseen lesboon vetoaa miehekäs nainen, kun luulisi, että naiselliset piirteet kiinnostaisivat.
Tämä on tosi mielenkiintoinen kuvio. Olen itse binainen, ja kiinnostunut todella femmeistä naisista. Olen itsekin naisellinen; pitkät hiukset, huulipunaa etc. Miksi niin tosi monella lesbolla on ”juttuna” näyttää mieheltä? Miksi kadotetaan ne ihanat naiselliset asiat, jotka ainakin juuri minut sytyttävät?
Höpö höpö. Lesbotutkasi ei vain toimi.
T. Femme, toisen femmen kanssa yhdessä.
Pääsääntöisesti en etsi seuraa baarista enkä lähesty ketään. Saatan tehdä poikkeuksen jos tunnistan jonkun tutun tutun tai olen nähnyt naaman vaikka tinderissä.
No ei ne varmaan lähde etsimään baarista ketä tahansa lesboa vaan kiinnostavaa ihmistä. Minulle heteronaisena baarit on täynnä miehiä, mutta harvoin siellä on edes se yksi joka herättää kiinnostuksen. Kuvittelisin että se on ihan samoin lesboilla? Katseesta ja eleistä voi päätellä onko kiinnostus molemminpuolista.
Vierailija kirjoitti:
Näin homomiehenä en kyllä mitenkään osaa varmaksi kertoa pelkän ulkonäön perusteella toisen seksuaalista suuntaumista ja mikäli helposti pystyn, niin silloin kyseinen henkilö ei ole luultavasti minulle sopiva.
Etsin koulutettua ja fiksua kumppania. He eivät useinkaan ylikorosta seksuaalisuuttaan vaatteilla tai käyttäytymisellä.
Off topicina, miksi on erityisen tärkeää olla koulutettu? Entä jos on itseopittu sivistys ja menestynyt valitulla uralla?
Homoja en kovin monta tunne, mutta en usko että moni lesbo ylikorostaa suuntautumista. Jotkut on luonnostaan semmosia vähän tomboy/emotyylisiä, että kyllä sen tyylistäkin vähän ehkä arvaa, mutta en usko että he minkään viestittämisen takia sitä välttämättä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lesbot tuijottaa naisten tissejä kuin pahaiset teinipojat 😅
Vähän outoa jos näin on, kun moni lesbo on kuitenkin aika rinnaton ja miehekäs, kuten vaikka Saara Aallon vaimo. Tämä on vähän kummallista, että miksi lesbot eivät halua korostaa naisellisuutta ja toisaalta, miten toiseen lesboon vetoaa miehekäs nainen, kun luulisi, että naiselliset piirteet kiinnostaisivat.
Tämä on tosi mielenkiintoinen kuvio. Olen itse binainen, ja kiinnostunut todella femmeistä naisista. Olen itsekin naisellinen; pitkät hiukset, huulipunaa etc. Miksi niin tosi monella lesbolla on ”juttuna” näyttää mieheltä? Miksi kadotetaan ne ihanat naiselliset asiat, jotka ainakin juuri minut sytyttävät?
Höpö höpö. Lesbotutkasi ei vain toimi.
T. Femme, toisen femmen kanssa yhdessä.
Toki minulla on ollut useitakin femme-suhteita, puhuin yleisesti; tämähän on tabu - asiaa ei saisi mainita. Miehennäköiset lesbot, poikatukat, meikittömyys, kummalliset muodottomat vaatteet. Miksi? Mitä tällä ajetaan takaa jos kuitenkin himoitaan naisia ja naisellisuutta?
Setä kertoo totuuden: on päivän selvää, että monia lespoja kiehtoo nimenomaan miesmäisyys, mutta jostain syystä oikea mies ei kelpaa vaan sen pitää olla mahdollisimman epänaisellinen mies-nainen mikä käy. Tämä juuri on monille lespoille tabu mitä eivät voi myöntää. Kun jos tykkäisivät oikeasti naisista, niin hakisivat juuri naisellista ja kaunista naista mutta ei, rekkalespo se olla pitää.
Jos nainen haluaa näyttää mieheltä, ja muuttaa ulkonäköään sen mukaisesti, eikö kyseessä ole trans?
https://ik-ptz.ru/fi/testy-ege---2014-po-literature/kolco-na-levom-bols…