Treffit ympäri maailmaa - siis onko 30v naisen markkina-arvo todellakin noin alhainen?
Siis toi nainenhan saa pakkeja kokoajan. Silloin harvoin kun se onnistuu pääsemään treffeille niin miehiä ei yleensä kiinnosta nähdä uudestaan. Moni mies on suorastaan tökerö.
Luulisi nyt että pohjoismaalaisella naisella olisi vientiä maissa missä se on eksoottinen.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä selitetään, että tuo nainen olisi ollut feministi? Mun mielestä toi oli aika kaukana feminististä kun itsekin halusi että "Mies on mies" ja ottaa homman haltuun ja suojelee naista. Ehkä tämän sarjan opetus oli, että ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella eikä se deittailu ole sen helpompaa muuallakaan.
Koska kukaan ei tiedä enää mitä feminismi on. Se ei ole tasa-arvoa, vaan naisten oikeuksien ajamista, mutta nykypäivänä se jo kaventaa naisten roolia ja ajaa miehiä naisten pukuhuoneisiin. Myös 15-vuotiaan tulisi saada valita sukupuolensa, mutta ei harrastaa seksiä täysi-ikäisten kanssa. Miesten istumatyyli saa enemmän huomiota kuin väärän väristen naisten oikeudet. Ei kukaan tiedä mikä se on, eikä kukaan hallitse mitä sen varjolla tehdään.
Äh en pysty lähettämään kommenttiani kun sensuuriin menee. Mutta vähän yksinkertaiselta, viinaan menevältä vaikutti tämä nainen, vailla itsesuojeluvaistoa ja miesmakukin oli sellainen, mikä ei takuulla johda mihinkään vakavaan. Sellaisia miehiä ei kiinnosta tuon ikäinen tavallisen näköinen nainen. Sympaattinen nainen oli, mutta ei tule saamaan sellaista miestä mistä haaveilee, muuten kuin yhden yön jutuksi.
Ja miten 30v nainen on niin hölmö, että menee uimaan rannalle josta se mies kertoi että siellä on vaarallista uida, ja lopulta syytti miestä siitä vaikka itse hän halusi uimaan ja se mies pelastikin sen sieltä vedestä.
Ihmismarkkinoista vissiin puhutaan vain ihmiskaupan yhteydessä, joten pyydän tämän poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa maailman naisista pariutuu ennen 27 vuoden ikää. Päälle 3-kymppiset yksinäiset naiset on kummajaisia.
Mä pariuduin nimenomaan vielä yli 30-vuotiaana ja miehiä on ollut 17-vuotiaasta asti. Normaaleja miehiä ei ole ikinä mun menneisyys kiinnostanut kun parisuhdetta on aloitettu.
Olipa kerta kaikkiaan hölmö sarja. Odotin jotain enemmän ja paljon fiksumpaa, mutta tässä vaan ryypättiin ja juostiin epätoivoisena surkeiden miesten perässä.
Jos sarjan nainen olisikin ollut 22-vuotias hoikka blondi, minkähänlainen lopputulos olisi ollut?
Ovatpa islantilaiset miehet komeita uusimmassa jaksossa! <3
Minusta Petra muistuttaa 45-v. yh:ta, eikä ääni ole naisellinen. Puhuu huonoa englantia. Jopa islantilaiset miehet puhuivat paremmin. Tällaiset asiat voivat luoda kuilun treffeillä.
Olisi siirtynyt nykyaikaan ja etsinyt niitä treffikumppaneita vaikkapa joltain deittisivulta, ei siis mistään Tinderistä vaan joltain vakavasti otettavalta sivulta. Olisi vaikka sivun kautta tutustunut paremmin netin kautta useampaan ehdokkaaseen, joista tietää etukäteen että etsivät samaa asiaa kuin hän, ja joiden kanssa arvot kohtaa. Melkoista hakuammuntaa lähteä kaduilla flirttailemaan randomien kanssa.