Mies paljasti eilen kännissä että oli tapaillut toistakin naista kun seurustelimme ja
Koettanut päättää kumman meistä ottaisi, kun tulinkin raskaaksi ja päätös oli sillä tehty.
Nyt aamulla kiistää asian ja väittää vaan vitsailleensa!
Kommentit (31)
Aika paha... kauanko olette olleet yhdessä? Jos mies kuitenkin ajattelee, että kävi hyvä tuuri kun sinun kanssa on jatkanut...
Siis kuinka kauan olitte seurustelleet kun tulit raskaaksi? Olitteko siis tapailleet kolme viikkoa vai olleet yhdessä jo vuosia?
Minullekin selvisi vuosia jälkikäteen, että mieheni oli tapaillut 3kk päällekkäin toista naista sen jälkeen kun aloimme seurustella. Se oli aikamoinen pommi, tein tänne jokin aika sitten keskustelun aloituksenkin. En ole vieläkään oikeastaan päässyt asiasta yli, vaikka tapahtuneesta sinänsä on jo vuosia.
Eikös tuo nyt ole ihan tavallista suhteen alussa tänä päivänä?
Esim. olen nyt tapaillut yhtä naista muutaman kuukauden ja alkaisi vaikuttaa siltä, että suhde etenee, joten nyt olen päättänyt lopettaa seksisuhteen yhden toisen naisen kanssa tästä syystä enkä viestittele enää muillekaan.
M28
Vierailija kirjoitti:
Esim. olen nyt tapaillut yhtä naista muutaman kuukauden ja alkaisi vaikuttaa siltä, että suhde etenee, joten nyt olen päättänyt lopettaa seksisuhteen yhden toisen naisen kanssa tästä syystä enkä viestittele enää muillekaan.
M28
Ei todellakaan ole lähtökohtaisesti ok!
Vierailija kirjoitti:
M28
Ei ole tavallista, vaikka jotkut yrittävätkin sillä toimintaansa oikeuttaa.
Kännikommentti on se totuus. Sinun täytyy nyt ap päättää aikuisesti mikä on kaikille parhaaksi. Jos dumppaat miehen, lapsellasi ei ole oikeasti sitä ihanteellista kotia.
EI OLE. Älkää edes harkitko jankkaavanne tänne.
Jos taas perustat tässä perheen hänen kanssaan niin sitten on se kysymys että oletko yhtä hyvä ja miksi ylipäänsä olet hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika paha... kauanko olette olleet yhdessä? Jos mies kuitenkin ajattelee, että kävi hyvä tuuri kun sinun kanssa on jatkanut...
Kolme vuotta
Aloittaja
Siitä oletuksesta kannattaa lähteä, että toisella on aina parisuhteen aikanakin vähintään joku varakaveri jonka kanssa pidetään aktiivisesti yhteyttä. Ikäänkuin siellä lämpiössä valmiudessa ja siihen sitten käydään kiinni kun varsinainen suhde menee reisille. Jos muuten kestää mielenvahvuus pitää näppinsä erossa suhteen aikana.
Tulin siis raskaaksi puolen vuoden seurustelun jälkeen ja mies vaikutti olevan ihan onnellinen asiasta, hyvä isä on ollut pojalle ja mielestäni meilläkin on ollut hyvä suhde. Mutta eilen sain kuulla ettei olisi valinnut minua ilman lastamme, oli kyllä isku naamalle!
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme vuotta
Aloittaja
Auts. En tiedä miten itse toimisin. Hirvittävä lommo tulisi suhteeseen kyllä.
Tsemppiä!
Mies lähti nyt lapsen kanssa uimaan ja lupasi tuoda pitsaa, on sitä mieltä ettei minun tarvitse itkeä hänen "kännihöpinöidensä" takia ja kaikki on kuten ennenkin. En tiedä.. :(
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Siitä oletuksesta kannattaa lähteä, että toisella on aina parisuhteen aikanakin vähintään joku varakaveri jonka kanssa pidetään aktiivisesti yhteyttä. Ikäänkuin siellä lämpiössä valmiudessa ja siihen sitten käydään kiinni kun varsinainen suhde menee reisille. Jos muuten kestää mielenvahvuus pitää näppinsä erossa suhteen aikana.
Ei kannata. Jos on itse pelaaja niin joo, mutta jos etsii ei-pelaaja-meininkiä niin kannattaa vain virittää se oma anturi kuntoon ja mennä sillä. Maailmassa on paljon miehiä, jotka ei etsi mitään pelaamista vaan sitä yhtä.
Aika surullista. Jos vaikuttaa siltä ettet oikeasti tunnekaan häntä, et voi luottaa häneen etkä tule välitetyksi, niin ehkä pitää arvioida tuhlaako elämäänsä tuossa suhteessa vai ei. Alhaista kyllä jos mies ei pelaa avoimin kortein, vähättelee ja heittää vitsiksi. Paha merkki.
Olisin itse myös loukkaantunut tiedosta että hän on vain ajopuu eikä ole edes osannut tehdä valintoja.
Mahtaisiko hän olla itse aivan ok sen kanssa jos sinä olisit kertonut hänelle jotain vastaavaa?
Jos mies olisi suoraselkäinen ja haluaisi ettei tunnustus jää aiheuttamaan vahinkoa, vähättelyn lopettaminen olisi paikallaan, ja sen tunnustaminen, että kenestä tahansa tuo tuntuisi todella pahalta, varmaan hänestä itsestäänkin.
Rasittaa ihmiset, jotka haluavat aina esittää "tosi mukavaa" ja lakaista maton alle ongelmat.
Päissään sitten voi kertoa ihan toista , ja väittää totuudeksi sitä mikä milloinkin sattuu itselle sopimaan.
Miehen voisi myös laittaa vähän selkä seinää vasten siitä mitä hän elämältään haluaa. Jos elämän isot valinnat on tehty puolivahingossa, niin pieni tarkistus siitä, että onko hän oikeasti aikuinen, haluaako olla siinä missä on ja ymmärtääkö, että jos haluaa elää sinun kanssasi, on aika iso työ tehtävänä että saa luottamuksen takaisin.
Normi setti, tinder käyttäjien suunnalta. Usein vaan nainen on se joka pelaa useampaa peliä.
Vierailija kirjoitti:
Mies lähti nyt lapsen kanssa uimaan ja lupasi tuoda pitsaa, on sitä mieltä ettei minun tarvitse itkeä hänen "kännihöpinöidensä" takia ja kaikki on kuten ennenkin. En tiedä.. :(
Aloittaja
Minua ihmetyttää se, miksi hän halusi tuoda tuon suhteen NYT esiin? Ja miksi kertoi sinulle ETTÄ EI TIENNYT kumman valitsisi? Kyllä olisi todella iso tauon ja mietiskelyn paikka.
Hän on pettänyt sinua (koska ei ole Ok olla kahden kanssa ”yhtä aikaa) jo kerran.
Pettää hyvin todennäköisesti uudestaankin!
Missä tuo toinen nainen nyt on? Ovatko he edelleen tekemisissä toistensa kanssa? Loppuuko suhde siihen, kun sinä ilmoitit olevasi raskaana vai jatkuiko kenties pitempäänkin?
Petaako mies tietä tuleville paljastuksille??
Aha. Mitä sä nyt odotat että me tässä voitasiin asialle tehdä?