Mies paljasti eilen kännissä että oli tapaillut toistakin naista kun seurustelimme ja
Koettanut päättää kumman meistä ottaisi, kun tulinkin raskaaksi ja päätös oli sillä tehty.
Nyt aamulla kiistää asian ja väittää vaan vitsailleensa!
Kommentit (31)
Valinnat on joskus korkeimman kädessä kun se tuuppaa oikeaan suuntaan. Miehesi olisi ehkä ollut tyhmä ja tehnyt väärän valinnan, joten kohtalo puuttui peliin näyttämään suuntaa. Sinulla on mies joka on hyvä isä ja varmasti rakastaa sinua. Hän olisi voinut jättää sinut tai painostaa aborttiin, mutta hän jäi tyytyväisenä. Se on ihan riittävä todiste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies lähti nyt lapsen kanssa uimaan ja lupasi tuoda pitsaa, on sitä mieltä ettei minun tarvitse itkeä hänen "kännihöpinöidensä" takia ja kaikki on kuten ennenkin. En tiedä.. :(
Aloittaja
Minua ihmetyttää se, miksi hän halusi tuoda tuon suhteen NYT esiin? Ja miksi kertoi sinulle ETTÄ EI TIENNYT kumman valitsisi? Kyllä olisi todella iso tauon ja mietiskelyn paikka.
Hän on pettänyt sinua (koska ei ole Ok olla kahden kanssa ”yhtä aikaa) jo kerran.
Pettää hyvin todennäköisesti uudestaankin!
Missä tuo toinen nainen nyt on? Ovatko he edelleen tekemisissä toistensa kanssa? Loppuuko suhde siihen, kun sinä ilmoitit olevasi raskaana vai jatkuiko kenties pitempäänkin?
Petaako mies tietä tuleville paljastuksille??
Sama kävi mielessä. Ei saa asiaansa sanotuksi, siksi kiertelee kännissä "en silloin tiennyt kumman ottaisin" Todella satuttavaa sanoa "emmä tiedä olisinko halunnu sua", joten voi olla että kyllä petaa.
Kyllä tällaista tehdään ja varmaan aika paljonkin, kysymys onkin se että kuka tässä on se voittaja tai häviäjä. Olen todennäköisesti itsekin ollut kahdelle miehelle « varasijalla», mutta peli kääntyy kun tiedostat tilanteen. En kyllä näistä olisi missään nimessä tehnyt lapsia kummallekaan, tai edes esitellyt sukulaisille. Mutta joku « onnekas» on saanut siitä pettävän siipan itselleen. Ei käy kateeksi.
Toivottavasti hän ei saa pizzalla ja paijauksilla hiljennettyä parisuhteen isoista asioista puhumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä oletuksesta kannattaa lähteä, että toisella on aina parisuhteen aikanakin vähintään joku varakaveri jonka kanssa pidetään aktiivisesti yhteyttä. Ikäänkuin siellä lämpiössä valmiudessa ja siihen sitten käydään kiinni kun varsinainen suhde menee reisille. Jos muuten kestää mielenvahvuus pitää näppinsä erossa suhteen aikana.
Ei kannata. Jos on itse pelaaja niin joo, mutta jos etsii ei-pelaaja-meininkiä niin kannattaa vain virittää se oma anturi kuntoon ja mennä sillä. Maailmassa on paljon miehiä, jotka ei etsi mitään pelaamista vaan sitä yhtä.
No, en ole peluri ja minulle nainen lateli suuria tunteita ja kaikenlaista hellyyttävää skeidaa korvaani, sitten kun suhde kuitenkin päättyi niin sain myöhemmin nähdä Facesta miten hän oli lähes heti ihkuonnessaan jonkun nettikaverinsa kanssa yhdessä jonka tapasi pian sen jälkeen. Kun siellä udeltiin miten tämä ihana juttu sai alkunsa, niin oli kuulemma toisiaan tsekkailtu netissä koko se aika kun nainen oli ns. minun kanssa. Ilmankos siellä näpyttelyt usein kävikin puhelimen kanssa. Ikäänkuin minua ei olisi ollut olemassakaan tämän suuren rakkaustarinan keskellä. Jäi vähän kikkareen maku suuhun ja kyllä nyt tulee väkisinkin tuo oletus enkä luota enää mihinkään.
Jos miehellä on vaikeuksia aggression säätelyssä, ei osaa/pysty jakamaan arjessa esim.loukatuksi tulemisiaan, ärsytyksiä, mahdollisia häpeän kokemuksiaan, voi tuo olla tapa saada oma itsetunto tasapainoon, loukkaamalla sua takaisin tai vain muista käsittelemättömistä syistä.
Soita sille naiselle ja kysy mikä on tilanne. Voi jutella ystävällisesti, ja että sinulle selvisi asia vasta nyt. Saat siltä naiselta paljon hyvää informaatiota!
Onko mies yhtään avannut miksi kertoi tämän, vai aikooko sivuuttaa sillä että ”kännissä ja läpällä”?
Ihan normaalia tuo on nykypäivänä että tapaillaan useita ihmisiä samaan aikaan.
Onpas ikävä tilanne. Toisaalta propsit sille ääliölle, että oli nyt rehellinen, saatpahan tehdä ratkaisusi. Vaikeaa olisi itselle antaa anteeksi, että puolivuotta pitänyt kahta naista, parista kuukaudesta ei heilahtaisi meikäläisen maailma.
Jos puoli vuotta pitää kahta suhdetta eikä raaski kertoa kumppaneille mikä tilanne on, niin silloin ei ole "deittailija" vaan do*chebag