Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hemmetti, mitä mä teen?!

Vierailija
05.07.2014 |

Ton 1 v 6kk imetyksen kanssa. En jaksaisi enää varsinkaan öisin. 

Ottaa imut ainakin kaksi kertaa yössä ja jos en anna, huutaa ja herättää koko talon. Alan olla hermoraunio kohta. Olisi pitänyt vierottaa vuosi sitten yörinnasta, tiedän. Lapsi siirtyi juuri perhepedistä omaan sänkyyn ja joudun siis kampeamaan lapsen huoneeseen keskellä yötä rintaa tarjoamaan.

En kehtaa edes neuvolassa ensi viikolla tästä kertoa kun sanoin jo puoli vuotta sitten, että yöimetys saa nyt luvan loppua. Auttakaa!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, no jos haluat lopettaa, niin järjestät viikon ajaksi sopivat olosuhteet. Nuku eri paikassa, pistä korvatulpat päähän, ja jos lapsi herää yöllä, niin isä tms. muu aikuinen saa nukuttaa. Kyllä siellä neuvolassa voi sanoa, että yöimetys jatkuu ja nyt et itse enää jaksa, saat sieltä tsemppiä.

Vierailija
2/8 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet pariksi yöksi lomalle ja isä/joku muu hoitaa lasta, homma hoituu siten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mahdotonta järjestää viikoksi niin, että joku muu hoitaisi yöt. 

En tajua miten tilanne on tälläiseksi päässyt. Kai mä kuvittelin, että lapsi "itsestään" vierottuu rinnasta ja lopettaa yöheräilyt. Turha toivo. :/ 

Vierailija
4/8 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna huutaa

Vierailija
5/8 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin monta dislikeä mun vilpittömän väsyneeseen aloitukseeni?

Vierailija
6/8 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkua toiselle, kun ongelmastaan kertoo ja pyytää apua? Eikö edes lauantai-iltana löydy sympatiaa AV:lta... 

Vierailija
7/8 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan varmaan kyytiä tästä mut olisko ihan mahdoton ajatus et ottaisit noin pienen vielä takaisin viereesi?

Miksi se pitää karaistaa väkisin?

Vierailija
8/8 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin ymmärrän! Mä lopetin niin, et lapsi nukku vieressä ja otin kainaloon ku heräs vaatimaan tissiä. Sanoin et on yö ja nukutaan. Meni muutama yö ja yö heräilyt loppu. Huusihan se siinä, mutta nukahti uudestaan kyllä. Ja oli 1v 7kk.

Tsemppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi