Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän piti lähteä kahdestaan mökille ja mies kutsui vieraita

Vierailija
05.07.2014 |

Olenko nyt ilkeä ja hankala vaimo, kun olen ihan kiukussa miehelle, että meni tällaista järkkäämään. Olisi ollut mahdollisuus kerrankin olla kahdestaan.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee viidet vieraat kahden viikon aikana mökille, kaikki yövieraita,kiitos mies. En tykkää.

Vierailija
2/68 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosi rankka kausi meneillään, ehdottanut miehelle useita kertoja et lähdettäis edes yhdeksi yöksi kaksin johonkin, että saatais hetki olla yhdessä. Ei suostu, keksii tekosyitä toisten perään. Tympii ja surettaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ette sit oo ajatellut, et niitä äijiä ei vaan kiinnosta olla siellä just SUN kanssa kahdestaan... Tympeetähän siellä on olla jonkun pihtaavan tiukkapipon kanssa - todellakin kavereita mukaan, jos et satu olemaan 'kympin nainen, jonka kanssa just tavattu ja himottaa koko ajan'.

Vierailija
4/68 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit et oo sanonut miehellesi et haluut ollan kahden. Nylkytellyt vain kun kyselty mielipidetta ihmisten vierailuista. Hyvä täällä nyt sit itkee

Vierailija
5/68 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:57"]

Meille tulee viidet vieraat kahden viikon aikana mökille, kaikki yövieraita,kiitos mies. En tykkää.

[/quote]

Laitat miehesi laittamaan ruuat, tiskaamaan, käymään kaupassa, sijaamaan vuoteet jne.

Itse makoilet sohvalla ja juot siideriä.

Vierailija
6/68 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ole pitkään aikaan olleet kahdestaan?

Vierailija
7/68 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sen kanssa naimisissa olet. Koita kestää. Itse valitsit.

Ja sitten asiaan, mitä se mies sanoi kun kerroit hänelle harmituksestasi?

Vierailija
8/68 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei halua olla kahden kanssasi, eikö ole aika selvä juttu?

Vierailija
9/68 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinä jätät sitten menemättä mökille. Mutta etpä suostu miehen muihinkaan kotkotuksiin.

Vierailija
10/68 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka laittaa ruuat. ?

Vierailija
11/68 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:51"]

Olenko nyt ilkeä ja hankala vaimo, kun olen ihan kiukussa miehelle, että meni tällaista järkkäämään. Olisi ollut mahdollisuus kerrankin olla kahdestaan.

[/quote]

No et ole hankala vaimo ainakaan minun mielestä, jos vaimoni järkkäisi saman niin mä olisin myös kiukuissani. T. Mies

Vierailija
12/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdestaan oleminen liittyy ensi-ihastukseen, sen jälkeen tarvitaan jo kavereita viihdykkeeksi, että jaksaa vuorokauden samaa ihmistä.

Vierailija
13/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysymättä kutsui, niin olisin minäkin kiukkuinen. Kyllä tuollaisista asioista keskustellaan yhdessä ensin. 

Vierailija
14/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä pitäis sopia vieraiden kutsuminen.

Olisin minäkin surullinen.

Vierailija
15/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jättäisin mökkireissun väliin. Tuollaisista pitää sopia yhdessä ja jos mies kerran on mieluummin kavereiden kanssa kuin vaimon kanssa kahdestaan, niin jäisin mieluummin kotiin ja keksisin itselleni jotain kivaa ohjelmaa.

Vierailija
16/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä pitäis sopia vieraiden kutsuminen.

Olisin minäkin surullinen.

Toivottavasti et neljää vuotta kuitenkaan. 

Vierailija
17/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että mies ei halua olla kanssasi kahdestaan.

Vierailija
18/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menette sinne mökille, kerro niille miehen kavereille, ettet olisi halunnut heitä paikalle.

Vierailija
19/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on syynsä ettei mies halua olla kanssasi kahdestaan. Veikkaampa, että ensi kesänä sulla ei näitä huolia enää ole, koska olet ilmeisesti itse se jota ei kutsuta sinne mökille...

Vierailija
20/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin minä. Aloin kysellä mitä ruokaa mies aikoo syöttää vieraille mökillä ja voin ostaa valmiiks tarvikkeet samalla, kun haen sitä mitä itse haluan laittaa. Kummasti mieheltä katosi into pyytää kavereita, kun "piika" ei aikonutkaan seistä hellan edessä koko lomaa, kun miehet kalastaa ja juo kaljaa vaan mies joutuukin huolehtii vieraistaan enimmäkseen ihan itse, kokkaan vain vuorollani. Kyläilyä ei peruttu, mutta aika lyheni 4 yöhön siitä aiotusta 2 viikosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän