Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uimari Ida Hulkko esittää paljaan takapuolensa. " – Siinä se nyt on. Koko komeudessaan. Ei täydellinen mutta hoitaa hommansa mainiosti, Hulkko kirjoittaa julkaisuun sosiaalisessa mediassa."

Kommentit (349)

Vierailija
241/349 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin esitän mun takapuolen, ja sillä on tärkeä viesti: kaikki on hyviä sellaisena kuin on tai jotain.

Joskus minulla oli pienempi takapuoli mutta en ollut niin onnellinen. Se varmaan johtui siitä takapuolesta mutta nyt olen ymmärtänyt että olen onnellinen tällaisen takapuolen kanssa. Olkaa hyvä.

Vierailija
242/349 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin esitän mun takapuolen, ja sillä on tärkeä viesti: kaikki on hyviä sellaisena kuin on tai jotain.

Joskus minulla oli pienempi takapuoli mutta en ollut niin onnellinen. Se varmaan johtui siitä takapuolesta mutta nyt olen ymmärtänyt että olen onnellinen tällaisen takapuolen kanssa. Olkaa hyvä.

No missä kuva?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/349 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kenenkään mielestä noin miehekäs vartalo naisella voi olla kaunis? Urheilullinen kyllä, mutta ei tippaakaan naisellinen.

Vierailija
244/349 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No missä kuva?

Hauskempaa olisi tällaiset kehopositiivisuusjutut ilman kuvaa, jos se viesti on kerran niin tärkeä niin eikö sen per seen kuvan voi jättää pois.

Vierailija
245/349 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan minua vaivanneen kysymyksen äärellä. Miksi urheilijat, ja moni muu ryhmä, seksualisoivat itse itsensä? Kun sitten tyypillisesti seuraavassa lööpissä saadaan lukea kuinka vaikeaa on, kun kaikki on niin seksikeskeistä, pinnallista, ulkonäköön keskittyvää.

No syy on joko raha (ig, only fans jne), itsetunnon pönkitys,tai yleinen turhamaisuus. Enemmän tällä saralla on nähty aiturinaisia, mutta kaikista lajeista löytyy.

Mua ärsyttää tää kuvio. Ensin ahteri tai alatissi näytille ja perään ulinaa reaktioista. Urheilua ei ole seksualisoitu, te urheilijat olette sen itse itsellenne tehneet.

Vierailija
246/349 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkumateriaalia sunnuntaille tuo kuva :P

Vierailija
247/349 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uimarit muuttuu oudon mallisiksi. Iso yläosa, ladon oven kokoiset olkapäät ja leveä torso naisillakin, surkastunut alaosa vyötäröstä alaspäin, melkein kuin jalat yrittäisi muötöutua yhteen pyrstöksi.. pyllykin tiivistyy pieneksi rusinaksi naisilla.

Eiköhän uimareiksi valikoidu ne, joilla on valmiiksi uimarin vartalo. En oikein usko että luusto muuttuu uimarin näköiseksi treenaamalla uintia. Vai onko kaikkien koripalloilijoiden luut pitkiä siksi, kun he treenaavat koripalloa niin paljon?

Joo minäkin aloin miettimään, että tuskin esim minusta, suippo-olkaisesta lyhyestä olisi tullut uimaria, ei mun olkapäättömään vartalooni voisi millään kasvaa tuommosia ladonovia, luut pitäisi vaihtaa kokonaan uusiin.

Ja onhan yleisurheilussakin eri lajien edustajilla jo ihan eri valmiudet omiin lajeihinsa, pitkäkoipisesta ohutjalkaisesta tulee korkeushyppääjä tai pitkän matkan juoksija, persjalkaisesta vain pikamatkan juoksija tai esim kuulantyöntäjä, persjalkaisella ei ole mitään asiaa pituus- eikä korkeushyppyyn eikä pitkien matkojen juoksuihin.

Pitkän matkan juoksijat eivät ole pitkiä hongankolistajia. Mutta lyhyellä matkalla juoksijat saattavat olla hyvinkin pitkiä ja pitkäjalkaisia, mutta lihaksikkaita.

Vierailija
248/349 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uimarit muuttuu oudon mallisiksi. Iso yläosa, ladon oven kokoiset olkapäät ja leveä torso naisillakin, surkastunut alaosa vyötäröstä alaspäin, melkein kuin jalat yrittäisi muötöutua yhteen pyrstöksi.. pyllykin tiivistyy pieneksi rusinaksi naisilla.

Eiköhän uimareiksi valikoidu ne, joilla on valmiiksi uimarin vartalo. En oikein usko että luusto muuttuu uimarin näköiseksi treenaamalla uintia. Vai onko kaikkien koripalloilijoiden luut pitkiä siksi, kun he treenaavat koripalloa niin paljon?

Joo minäkin aloin miettimään, että tuskin esim minusta, suippo-olkaisesta lyhyestä olisi tullut uimaria, ei mun olkapäättömään vartalooni voisi millään kasvaa tuommosia ladonovia, luut pitäisi vaihtaa kokonaan uusiin.

Ja onhan yleisurheilussakin eri lajien edustajilla jo ihan eri valmiudet omiin lajeihinsa, pitkäkoipisesta ohutjalkaisesta tulee korkeushyppääjä tai pitkän matkan juoksija, persjalkaisesta vain pikamatkan juoksija tai esim kuulantyöntäjä, persjalkaisella ei ole mitään asiaa pituus- eikä korkeushyppyyn eikä pitkien matkojen juoksuihin.

Pitkän matkan juoksijat eivät ole pitkiä hongankolistajia. Mutta lyhyellä matkalla juoksijat saattavat olla hyvinkin pitkiä ja pitkäjalkaisia, mutta lihaksikkaita.

Yllättävänkin kevyitä ovat nuo lyhyen matkan lihaksikkaatkin.  60kg hujakoilla moni.

Tällä palstalla ollaan 85kg  ja normaaleja koska lihasta tullut paljon jostain kauppareissulta.

Vierailija
249/349 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uinti on loistavalaji!

Ei ole niin justiinsa pyyhkiminen kun sinne altaaseen ne jämät liukenee.

Vierailija
250/349 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä kummastuttaa lukea näitä negatiivisia kommentteja, kuka väittää että on liian lihaksikas, liian miehekäs, liian laiha, liian pieni perä jne. Missä nyt on se kehopositiivisuus? kehorauha? Vai onko näin että se kuuluu vain lihaville ja selluliittisille, niille joita kauneusihanteiden mukaan pidetään vääränlaisina? Ja he saavat sitten korvaukseksi tästä haukkua nimettöminä niitä perinteisesti kauniina pidettyjä vartaloita? Mitäpä jos se kehorauha kuuluisikin ihan kaikille? Mitäpä jos lopultakin kaikenlaiset kehot saisivat vain olla ja niitä ei arvosteltaisi? Ja ennen kuin joku sanoo että itse on kuvansa julkaissut, niin niin ovat ne kaikki muutkin, lihavat ja laihat, lyhyet ja pitkät, vanhat ja nuoret.

Vierailija
251/349 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ollaan minua vaivanneen kysymyksen äärellä. Miksi urheilijat, ja moni muu ryhmä, seksualisoivat itse itsensä? Kun sitten tyypillisesti seuraavassa lööpissä saadaan lukea kuinka vaikeaa on, kun kaikki on niin seksikeskeistä, pinnallista, ulkonäköön keskittyvää.

No syy on joko raha (ig, only fans jne), itsetunnon pönkitys,tai yleinen turhamaisuus. Enemmän tällä saralla on nähty aiturinaisia, mutta kaikista lajeista löytyy.

Mua ärsyttää tää kuvio. Ensin ahteri tai alatissi näytille ja perään ulinaa reaktioista. Urheilua ei ole seksualisoitu, te urheilijat olette sen itse itsellenne tehneet.

Minna Kauppi on aina valittanut runk*areista. Ei ole edes erityisen hyvän näköinen.

Vierailija
252/349 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua niin oksettaa aina tuo perC esittely kaikkialla, niin yliarvostettu ja yliseksualisoitu juttu. Ne on vaan posket joiden välistä tulee kakkaa ja pierua, jopa kauneimmat missitkin voivat käydä joskus ripulikakalla. 

Ja käyvätkin ripulipaskalla niin että varpusparvet törisevät takaluukusta ulos.

Vierailija
253/349 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitaa hommansa mainiosti. Minkä homman?!

Pitää ihmisen pystyssä, mahdollistaa liikkumisen ja istumisen jne. Pakaralihas on kehon suurin lihas ja on tosi hyvä, jos se hoitaa hommansa kunnolla.

Vierailija
254/349 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö tuota kuvaa persettä panetella....? Siis moittia......? Jenna Laukkasen leivinuuni on muhkeampi...

Vierailija
255/349 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, nyyh, kyynel :D

Olen entinen uimari ja mallia päärynä. Luojan kiitos treeni kasvatti ylävartaloa, muuten minua luultaisiin keilaksi ja viskottaisiin isoilla palloilla.

Hesarissa näkyy muuten jalatkin ja kuva on hieno. Myös vartalo. En tuota takamusta sanoisi ikinä "rusinaksi".

Vierailija
256/349 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Televisiointi on avainsana tässä. Kun esim. Olympiastadionilla kävi katsomassa maaotteluita, niin urheilijat näkyi kirpun kokoisina katsomoon kun kiikareillakaan ei jaksanut koko ajan tihrustaa. Nykyaikainen kuvaustekniikka tuo urheilijan jokaisen yksityiskohdan teräväpiirtona kotikatsomoon ja siten varsinkin naisurheilijoita arvostellaan myös ulkomuodon perusteella. Hulkon poseeraus on oikeastaan aika järkevä liike, uimapuvut kun on todella ohuita ja paljastavat lähes kaiken, nyt hän otti asian omiin käsiinsä ja näytti, että tälläinen kroppa siellä uimapuvun alla on, ei tarvitse enää arvailla. Rahasta tuskin on tässä tapauksessa kysymys. 

Vierailija
257/349 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka lajissa on tiettyjä etuja tietyistä kehon mittasuhteista tai siitä miten keho toimii. MUTTA treeni muokkaa kehoa merkittävästi. Esim. balettitanssijan luuston pitää mahdollistaa liikkeet, maratoonarin kehon on hyvä olla kevyt niin aerobinen pitkä juoksu on helpompaa, painonnostaja tarvitsee eniten voimaa (ei välttämättä massaa, mikä on eri asia) jne. Uinnissa tietynlaisesta kehosta on hyötyä huippu-urheilijan uraa tavoiteltaessa, mutta suurin osa aloittaa treenin lapsena tai nuorena. Silloin ei vielä tiedä varmasti millaiseksi keho kasvaa ja toisaalta kasvavaan kehoon vaikuttaa treeni aivan eri tavalla kuin aikuiseen.

Tästä syystä uintia treenaavalla lapsella/nuorella keho muuntuu treenin mukaan, kun taas aikuinen mamma ei enää pysty samantapaiseen kehitykseen kehollisesti - mutta aika paljon muutoksia saa aikaan eri lajeilla. Suosittelen kokeilemaan.

Vierailija
258/349 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kannikat. Parempi tuo on kun tietämälläni fitness-instaperseilijällä.

Vierailija
259/349 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Televisiointi on avainsana tässä. Kun esim. Olympiastadionilla kävi katsomassa maaotteluita, niin urheilijat näkyi kirpun kokoisina katsomoon kun kiikareillakaan ei jaksanut koko ajan tihrustaa. Nykyaikainen kuvaustekniikka tuo urheilijan jokaisen yksityiskohdan teräväpiirtona kotikatsomoon ja siten varsinkin naisurheilijoita arvostellaan myös ulkomuodon perusteella. Hulkon poseeraus on oikeastaan aika järkevä liike, uimapuvut kun on todella ohuita ja paljastavat lähes kaiken, nyt hän otti asian omiin käsiinsä ja näytti, että tälläinen kroppa siellä uimapuvun alla on, ei tarvitse enää arvailla. Rahasta tuskin on tässä tapauksessa kysymys. 

Mitäpä arvaamista on ollutkaan? Peppuvako ja kamelin varvas on näkyny jo aikaan sitten. Ja miehillä roudarinteipillä reiteen teipattu heppi!

Vierailija
260/349 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeaa. Tää on nyt sitä tämä päivän voimaantumista. Jokaisella on oikeus esitellä itseään. 

#metoo

#koskamävoin