Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uimari Ida Hulkko esittää paljaan takapuolensa. " – Siinä se nyt on. Koko komeudessaan. Ei täydellinen mutta hoitaa hommansa mainiosti, Hulkko kirjoittaa julkaisuun sosiaalisessa mediassa."

Kommentit (349)

Vierailija
221/349 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyllä tämä on sentään nainen...

https://images.app.goo.gl/nRVpuHNh97FQcHt77

Hyi hitto...

Vierailija
222/349 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan painaa?

Eikai vaan kuten tän palstan 80kg "mutta mulla on lihaksiakin koska käyn käveleen päivittäin"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/349 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet katsovat naamalle ja peräaukkoon lentävää spermaa viihteenä ja se on akkojen mukaan ihanaahhh fantasiaahh. sitten kuitenkin pillastuvat nähdessään naisen kehon.

Vierailija
224/349 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perkeleen hyvännäköinen. Lisäksi fiksu ja päämäärätietoinen, lajinsa huippu. Ei olisi ikinä mahdollisuuksia hänen kaltaisiinsa, mutta ihailen kaukaa.

Vierailija
225/349 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan ymmärtänyt mikä perceissä niin kiehtoo, huvittavan näköisiä ja ei niiden kuuluisi esillä olla. 

En ymmärrä mitä kiksejä niistä edes kukaan voi seksuaalisesti saada, eihän niissä ole edes sukuelimiä, ainoostaan kakkaamiseen ja istumiseen luotu alue.

Luuletko sinä että seksuaalisuus on joku ajattelemiseen perustuva juttu? Ei ole. Perzeet kiihottaa, en tiedä miksi, mutta näin vain on.

Vierailija
226/349 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha väittää että HS kk-liitteen alastonkuvissa esiintyvät olisivat tyrkkyjä. Heidät on kuviin pyydetty ja kuvat ovat hyvällä maulla otettuja. Sen sijaan pääministeri Sanna kekkuloi tiukoissa valkoisissa housuissa ahteriaaan pyörittäen Eu Brysselin punaisella matolla mikä ei ole mielestäni asiallista. 

Tässä kohdasta 5:58 alkaen.

https://newsroom.consilium.europa.eu/events/20210625-european-council-j…

Sannalla on tuossa vaatteet päällä eikä paljasta pintaa näy neliösenttiäkään. Miksi vertaat tätä noihin alastonkuviin?

Vierailija
227/349 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoluinen... niinkuin monet suomalaiset nuoret naiset...

Suomalaisnaisten isot luut keskittyvät vyötärön ja lantion seudulle.

Onpa hassu kommentti. Mitä tämä edes tarkoittaa? Idalla kun ei ole leveää vyötäröä eikä varsinkaan lantiota. Hartiat ovat kuitenkin leveät, niin kuin uimareilla tuppaa olemaan.

Vierailija
228/349 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla perällä on hyvä tuhnuttaa.

Vierailija
229/349 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vartalo.

En silti ymmärrä paljastelua. Alastomuus on ihan okei. Saunassa, suihkutiloissa.. ja vaikka nudistirannalla. Mutta Instagramissa? Helsingin Sanomissa? Finlaysonin "Unohtuiko maski" pahviplakaatissa? 

Antaa ihmisestä jotenkin typerän kuvan. Sama jos menisi tuhansien ihmisten eteen nakuilemaan eikä yksikään olisi sitä edes pyytänyt. 

Vierailija
230/349 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoluinen... niinkuin monet suomalaiset nuoret naiset...

Näin on. Nuorten naisten luut vain maagisesti muuttuivat isoiksi tässä parin vuosikymmenen aikana. Aiemmin syntyneet suomalaiset naiset ovat linnunluisia, siroja keijuja. Tai sitten ei ehkä niinkään.

Kyllä se on joiltakin se vankka rakenne peritty, valitan.

Vierailija
231/349 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vartalo.

En silti ymmärrä paljastelua. Alastomuus on ihan okei. Saunassa, suihkutiloissa.. ja vaikka nudistirannalla. Mutta Instagramissa? Helsingin Sanomissa? Finlaysonin "Unohtuiko maski" pahviplakaatissa? 

Antaa ihmisestä jotenkin typerän kuvan. Sama jos menisi tuhansien ihmisten eteen nakuilemaan eikä yksikään olisi sitä edes pyytänyt. 

Tämä juttusarja on ollut siellä vuosia ja ihan samalla tavalla siellä on ollut miehiä.

Oletko sinä tyhmä vai esitätkö sellaista?

Vierailija
232/349 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha väittää että HS kk-liitteen alastonkuvissa esiintyvät olisivat tyrkkyjä. Heidät on kuviin pyydetty ja kuvat ovat hyvällä maulla otettuja. Sen sijaan pääministeri Sanna kekkuloi tiukoissa valkoisissa housuissa ahteriaaan pyörittäen Eu Brysselin punaisella matolla mikä ei ole mielestäni asiallista. 

Tässä kohdasta 5:58 alkaen.

https://newsroom.consilium.europa.eu/events/20210625-european-council-j…

Sannalla on tuossa vaatteet päällä eikä paljasta pintaa näy neliösenttiäkään. Miksi vertaat tätä noihin alastonkuviin?

No harvemmin pääministereillä on tapana heiluttaa pärcettään virallisissa EU kokouksissa. Ehkä se oli se idea tässä kommentissa?

Vierailija
233/349 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvat pitäisi muistaa sheivata tarkkaan, jos tuonne menee esille!

Hui, näkyykö Idalla karvat?!?

Vierailija
234/349 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kysymys on:

Miksi se takapuoli pitää esitellä? Pyysikö joku sitä? 

Mulla ei ikinä tulisi mieleenkään, että esittelisin omaa takapuoltani missään.

Vierailija
235/349 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kysymys on:

Hesarin toimittaja pyysi mahdollisesti. Tuskin Ida itse pyysi juttusarjaan pääsyä.

Vierailija
236/349 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kysymys on:

Kieltämättä outo ajatus. Muita kykyjä, ajatuksia, osaamista voisin kyllä esitellä.

Vierailija
237/349 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meidän pitää nähdä tämän uimarin kakkarailo?

Miksi?

Miksi?

MIKSIIIIIIII?

Tälle ei ole mitään syytä.

Vierailija
238/349 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, eikö hänellä ole varaa housuihin.

Vierailija
239/349 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus tälle palstalle. Huomenta vaan.

Vierailija
240/349 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei malta Idakaan kuvassa olla työntämättä hanuria paremmin esille. Se on nyt niin juurtunut nuorten naisten ajatusmaailmaan tuon pepun tyrkyttäminen.