Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa että ysyävystyn hänen "hoitonsa" kanssa

KMNe
03.07.2021 |

Sanokaapa olenko aivan hullu ja mustasukkainen idiootti kun tunnen ärsytystä siitä, että mieheni haluaa minun tapaavan ja jopa ystävystyvän naisen kanssa jota hän on tapaillut / ollut intiimissä kanssakäymisessä noin vuosi sitten kun meillä oli omassa suhteessa tauko?

Eli teimme eroa ja kumpainenkin tahollaan teki mitä teki. Minäkin tapailin muita ja elin hetken railakasta sinkkuelämää pohtien mitä haluaa ja kenen kanssa. Päädyimme sitten takaisin yhteen ja kävimme terapiassakin joka oli erittäin hyvä juttu, mutta näköjään jotakin asioita jäi käsittelemättä.

Nyt on käynyt ilmi, että mies pitää yhteyttä erääseen naiseen tältä meidän taukoajalta, haluaa häntä tavata kaverina ja esitellä minullekin. Tunnen asiasta ahdistusta ja ärsytystä. En niinkään mustasukkaisuutta, vaan enemmänkin vain tuntuu oudolta, miksi miehen täytyy pitää tähän naiseen yhteyttä ja vielä oikein haluta tätä elämäämme ystäväksi kutsuen. Kuulemma nainen on mukava ja hieno ihminen. Pystyykö muka mies ja tämä nainen unohtamaan sen että heillä on ollut seksiä ym.ja olla puhtaasti kaveri? En itse koe tarpeelliseksi pitää erityistä yhteyttä miehiin joiden kanssa olen joskus heilastellut, olivatpa he kuinka huippuja tahansa. Tokk kuulumiset tms voi aina vaihtaa mutten erityisesti kaveeraa.

Ollaan keskusteltu asiasta ja riideltykin. Mies ei ymmärrä ja pitää minua ahdasmielisenä ja sitä minä kai olenkin. Olen muuten menneisyyden kanssa ok, mutta tämä nainen kummittelee. Nyt mies on kutsumassa naista kylään mökillemme ja mietin mitä tehdä, lähdenkö karkuun vai selviänkö tästä kohtaamisesta?

Kokemuksia? Ajatuksia?

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä lähtee juttuja tänään.

Vierailija
22/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mun sukulaismies yritti aikanaan järjestää asiaa niin, että hoitonsa olisi ollut alivuokralaisena heidän talonsa yläkerrassa...

Että kyllä ne ukot kaikenlaista yrittää.

Paras että laitat tuolle stopin nyt heti. Mökille kutsuminen on todella rajatonta ja sairasta.

Etkä todellakaan lähde omalta mökiltä mihinkään pakoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap mitä mieltä kommenteista?

Vierailija
24/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot että ”tuli ilmi” että pitää yhteyttä naiseen. Miten tuli ilmi?

Jättänyt kertomatta yhteydenpidon ja nyt yrittää normalisoida juttua?

Vierailija
25/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot että ”tuli ilmi” että pitää yhteyttä naiseen. Miten tuli ilmi?

Jättänyt kertomatta yhteydenpidon ja nyt yrittää normalisoida juttua?

Jäikö mies kiinni yhteudenpidosta vai onko ollut siitä avoin koko ajan?

Vierailija
26/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko vaihtoon.

Vierailija
27/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein että vammaista käytetään hyväksi. Eihän kukaan täysijärkinen lähtisi entisen hoidon mökille jossa myös nyksäeksä 😁.

Vierailija
28/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa olevalla miehellä ei saa olla naispuolisia ystäviä. Sitä mustasukkasuutta siitä ystävästä ei kestä kukaan

Vierailija
29/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut kokeilla kolmen kimppaa? 

M35

Vierailija
30/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoituksena lienee seksi kolmestaan. Mies ei ole vielä sitä sanonut, mökillä vähän alkoholia kun on otettu asia tulisi esille .

No keltä se olis pois?

Vierailija
31/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!

Mies siis tosiaan sanoo ettei ole mitään intohimoa naista kohtaan ja vain kavereita ovat. Ei ole käynyt naista panemassa/pettämässä meidän parisuhteen aikana.

Mies sanoo, että jos pyytettömästi hänestä välitän, ymmärrän että hän haluaa pitää tämän kaverisuhteen elossa ja siksi myös meidät tutustuttaa. Että yritän vetää niin tiukkia rajoja jotka tappaa meidän suhteen. Tässä kohtaa tuleekin se mitä pohdin kun nykyaikana on näitä avoimia yms.suhteita....että kuuluuko ihmisen ns. Antaa parisuhteessa vapautta ja kuinka paljon... Että onko niin ettei tuollainen hoito menneisyydestä ole sen kummempaa...? Itse en vain osaa asiaa niin ajatella vaikka kuinka olen yrittänyt itseäni ja ennakkoluulojani tarkastella.

Ap

Vierailija
32/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista!

Mies siis tosiaan sanoo ettei ole mitään intohimoa naista kohtaan ja vain kavereita ovat. Ei ole käynyt naista panemassa/pettämässä meidän parisuhteen aikana.

Mies sanoo, että jos pyytettömästi hänestä välitän, ymmärrän että hän haluaa pitää tämän kaverisuhteen elossa ja siksi myös meidät tutustuttaa. Että yritän vetää niin tiukkia rajoja jotka tappaa meidän suhteen. Tässä kohtaa tuleekin se mitä pohdin kun nykyaikana on näitä avoimia yms.suhteita....että kuuluuko ihmisen ns. Antaa parisuhteessa vapautta ja kuinka paljon... Että onko niin ettei tuollainen hoito menneisyydestä ole sen kummempaa...? Itse en vain osaa asiaa niin ajatella vaikka kuinka olen yrittänyt itseäni ja ennakkoluulojani tarkastella.

Ap

Että sun ”tiukat rajat ” oikein tappaa teidän parisuhteen!

Luulisi kenen tahansa n o r m a a l i j ä r j e l l ä varustetun ymmärtävän, että yhteydenpito entisiin seksikumppaneihin on epämiellyttävää nykyiselle puolisolle, loukkaa häntä ja aiheuttaa tarpeetonta mielipahaa sekä että sellaiset kaverit on syytä jättää taakseen!

Nuo miehen kommentit ja vaatimukset( jopa uhkailu?)sen sijaan ovat ihan realistinen uhka teidän parisuhteelle.

Vierailija
33/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö miehelle että ne sun entiset panot tulee teidän mökille?

Ja että pidät heihin yhteyttä?

Vierailija
34/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista!

Ap

Luulisi kenen tahansa n o r m a a l i j ä r j e l l ä varustetun ymmärtävän, että yhteydenpito entisiin seksikumppaneihin on epämiellyttävää nykyiselle puolisolle, loukkaa häntä ja aiheuttaa tarpeetonta mielipahaa sekä että sellaiset kaverit on syytä jättää taakseen!

Nuo miehen kommentit ja vaatimukset( jopa uhkailu?)sen sijaan ovat ihan realistinen uhka teidän parisuhteelle.

Olen tätä yrittänyt sanoa miehelle, että hänen toiminta tekee huonoa meidän välille, mutta tokikaan mies ei suostu sitä niin näkemään vaan vetoaa aina tuohon, että jos olen liian "tiukka" se on parisuhteelle huonoksi. Yritän myös kertoa, että mun näkemys asiasta on todellakin eri kuin hänellä koska mulla ei ole mitään tarvetta/tunne yhteyttä tähän naiseen enkä sellaista koe haluavani tehdä ja mun mielestä miehen pitää sitä kunnioittaa tässä tilanteessa. Täytyy varmaan laittaa mies valinnan eteen, kaveeratkoon sitten tämän naisen kanssa jos se on niin tärkeää.

Mies itse sanoo ettei häntä häiritsi tavata minun kumppaneita tms. Hoitoja menneisyydestä. Päinvastoin kuulemma. Mutta enpä tiedä onko sekin vain manipulointia jotta tuntisin itseni huonoksi ihmiseksi kun en itse siihen kykene.

Ap

Vierailija
35/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin....

En minäkään välittäisi vastaanottaa mieheni eksää mökillemme.

Mutta kyllä entisen seksikumppanin kanssa VOI olla jälkeenpäin ihan ystävä. Siis ilman mitään seksuaalisia värinöitä. Minäkin olin toistakymmentä vuotta työtoveri ja ystävä entisen suhteeni kanssa, ja todellakin ilman, ettå yhtään teki mieli viritellä uudelleen seksiä. Se ovi oli jo kiinni ja miehestä hävinnyt kaikki mielenkiinto.

Minä voisin kuvitella, että miehellesi ap tuossa on kyse sun luottamuksen mittaamisesta jollakin tasolla. Että hän siis testaa sitä, luotatko sinä hänen lopettaneen seksusuhteensa ja olevan uskollinen.

Minusta sinun kannattaa nyt jutella avoimesti ja rauhallisesti miehesi kanssa. Sano, että et voi kieltää häntä olemasta ystävä entisen rakastajattarensa kanssa ja et voi väittää ko. mimmistä mitään, voi olla hyväkin tyyppi. Ja että kun miehesi sanoo, että he ovat vain ystäviä, sinä luotat siihen.

Mutta on liikaa vaadittu, että hän tuo entisen rakastajattarensa mökillenne. Jos meinaatte jatkaa yhdessä ja pitää romanttisen suhteenne voimissa, siihen ei kuulu mustasukkaisten tunteiden tahallinen lietsominen tuohon tapaan. Ei miehesikään varmasti tuntisi oloaan kovin rennoksi, jos sinä roudaisit entisen miessuhteesi mökille ja hän tietäisi kahvipöydässä istuvansa vastapäätä jotakuta, joka on harrastanut seksiä hänen vaimonsa kanssa.

Sinulla ON oikeus vetää raja sille, mitä siedät. Kutsukoon miehesi sitä ahdasmieliseksi tai ei, anna kutsua ihan rauhassa ja pysy silti linjassasi.

Teidän elämänne - mökki ja koti mukaanlukien - on teidän, ei sun, sun miehesi ja miehesi entisen rakastajattaren.

Vierailija
36/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista!

Ap

Olen tätä yrittänyt sanoa miehelle, että hänen toiminta tekee huonoa meidän välille, mutta tokikaan mies ei suostu sitä niin näkemään vaan vetoaa aina tuohon, että jos olen liian "tiukka" se on parisuhteelle huonoksi. Yritän myös kertoa, että mun näkemys asiasta on todellakin eri kuin hänellä koska mulla ei ole mitään tarvetta/tunne yhteyttä tähän naiseen enkä sellaista koe haluavani tehdä ja mun mielestä miehen pitää sitä kunnioittaa tässä tilanteessa. Täytyy varmaan laittaa mies valinnan eteen, kaveeratkoon sitten tämän naisen kanssa jos se on niin tärkeää.

Mies itse sanoo ettei häntä häiritsi tavata minun kumppaneita tms. Hoitoja menneisyydestä. Päinvastoin kuulemma. Mutta enpä tiedä onko sekin vain manipulointia jotta tuntisin itseni huonoksi ihmiseksi kun en itse siihen kykene.

Ap

Sulla on oikeus tuntemuksiisi ap, miehen tulisi kunnioittaa sitä, eikä vängätä muuta. Sinun pitäisi olla suhteessa tärkein ja miehen huomioda sinun tunteesi.

Oletko ylipäätään liian kiltti ja mukautuvainen, kuulostaa siltä että kovin epäilet itseäsi, vaikka reaktiosi on täysin luonnollinen.

Sinun ei tarvitse pakottaa itseäsi mihinkään mikä ei sinusta itsestäsi tunnu hyvältä. Sanoisin että aika harvassa ovat naiset, joille miehesi vaatimukset olisivat ok. Ihmetyttää myös, miten kovasti pitää tuosta suhteestaan entiseen hoitoonsa kiinni. Jopa siinä määrin että uhkailee suhteenne tulevaisuudella.

Vierailija
37/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko mies yhtä innokas tutustuttamaan sinut muidenkin ystäviensä kanssa? Miestenkin?

Jos ei, niin miksiköhän juuri tämä uusi nainen on niin tärkeä ystävä?

Ettei vain olisi miehellä nyt mielessä polygaaminen suhde. Itse en tuollaista hyväksyisi, ja luulen että jos mies joutuisi vastatusten sen asian kanssa, että sun hoito todellakin tulisi teidän mökille, niin varmasti paheksuisi. Helppohan se on muuta väittää, kun ei ole sellaista vaaraa.

Vierailija
38/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin....

En minäkään välittäisi vastaanottaa mieheni eksää mökillemme.

Mutta kyllä entisen seksikumppanin kanssa VOI olla jälkeenpäin ihan ystävä. Siis ilman mitään seksuaalisia värinöitä. Minäkin olin toistakymmentä vuotta työtoveri ja ystävä entisen suhteeni kanssa, ja todellakin ilman, ettå yhtään teki mieli viritellä uudelleen seksiä. Se ovi oli jo kiinni ja miehestä hävinnyt kaikki mielenkiinto.

Minä voisin kuvitella, että miehellesi ap tuossa on kyse sun luottamuksen mittaamisesta jollakin tasolla. Että hän siis testaa sitä, luotatko sinä hänen lopettaneen seksusuhteensa ja olevan uskollinen.

Minusta sinun kannattaa nyt jutella avoimesti ja rauhallisesti miehesi kanssa. Sano, että et voi kieltää häntä olemasta ystävä entisen rakastajattarensa kanssa ja et voi väittää ko. mimmistä mitään, voi olla hyväkin tyyppi. Ja että kun miehesi sanoo, että he ovat vain ystäviä, sinä luotat siihen.

Mutta on liikaa vaadittu, että hän tuo entisen rakastajattarensa mökillenne. Jos meinaatte jatkaa yhdessä ja pitää romanttisen suhteenne voimissa, siihen ei kuulu mustasukkaisten tunteiden tahallinen lietsominen tuohon tapaan. Ei miehesikään varmasti tuntisi oloaan kovin rennoksi, jos sinä roudaisit entisen miessuhteesi mökille ja hän tietäisi kahvipöydässä istuvansa vastapäätä jotakuta, joka on harrastanut seksiä hänen vaimonsa kanssa.

Sinulla ON oikeus vetää raja sille, mitä siedät. Kutsukoon miehesi sitä ahdasmieliseksi tai ei, anna kutsua ihan rauhassa ja pysy silti linjassasi.

Teidän elämänne - mökki ja koti mukaanlukien - on teidän, ei sun, sun miehesi ja miehesi entisen rakastajattaren.

Samaa mieltä sillä erotuksella ettei ap:n tarvitse hyväksyä edes ystävyyttä kyseiseen hoitoon, jos se häntä häiritsee. Vaikka mökillä ei vierailtaisikaan.

Miehen tulisi kunnioittaa tätä toivetta. Hän on tosiaan ap:n kanssa parisuhteessa, ei hoidon. Nyt melkein tuntuu että hoito menee tärkeysjärjestyksessä edelle.

Ap:lla on oikeus nostaa kytkintä.

Vierailija
39/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökki on aika yksityinen paikka yleensä, ei sinne ihan kaikkia kutsuta. Outoa pyytää hoito mökille.

Mies ei kunnioita ap:n rajoja.

Vierailija
40/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi sukupuolet toisin päin tässä ei olisi mitää ihmeellistä miehen olis vaan hyväksyttävä tilanne jos ei halua erota

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan