Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa että ysyävystyn hänen "hoitonsa" kanssa

KMNe
03.07.2021 |

Sanokaapa olenko aivan hullu ja mustasukkainen idiootti kun tunnen ärsytystä siitä, että mieheni haluaa minun tapaavan ja jopa ystävystyvän naisen kanssa jota hän on tapaillut / ollut intiimissä kanssakäymisessä noin vuosi sitten kun meillä oli omassa suhteessa tauko?

Eli teimme eroa ja kumpainenkin tahollaan teki mitä teki. Minäkin tapailin muita ja elin hetken railakasta sinkkuelämää pohtien mitä haluaa ja kenen kanssa. Päädyimme sitten takaisin yhteen ja kävimme terapiassakin joka oli erittäin hyvä juttu, mutta näköjään jotakin asioita jäi käsittelemättä.

Nyt on käynyt ilmi, että mies pitää yhteyttä erääseen naiseen tältä meidän taukoajalta, haluaa häntä tavata kaverina ja esitellä minullekin. Tunnen asiasta ahdistusta ja ärsytystä. En niinkään mustasukkaisuutta, vaan enemmänkin vain tuntuu oudolta, miksi miehen täytyy pitää tähän naiseen yhteyttä ja vielä oikein haluta tätä elämäämme ystäväksi kutsuen. Kuulemma nainen on mukava ja hieno ihminen. Pystyykö muka mies ja tämä nainen unohtamaan sen että heillä on ollut seksiä ym.ja olla puhtaasti kaveri? En itse koe tarpeelliseksi pitää erityistä yhteyttä miehiin joiden kanssa olen joskus heilastellut, olivatpa he kuinka huippuja tahansa. Tokk kuulumiset tms voi aina vaihtaa mutten erityisesti kaveeraa.

Ollaan keskusteltu asiasta ja riideltykin. Mies ei ymmärrä ja pitää minua ahdasmielisenä ja sitä minä kai olenkin. Olen muuten menneisyyden kanssa ok, mutta tämä nainen kummittelee. Nyt mies on kutsumassa naista kylään mökillemme ja mietin mitä tehdä, lähdenkö karkuun vai selviänkö tästä kohtaamisesta?

Kokemuksia? Ajatuksia?

Kommentit (142)

Vierailija
1/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sun miehen käytös ei olisi okei, joten en yhtään ihmettele jos ärsyttää.

Vierailija
2/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa äijä haaveilla kolmen kimpasta.

Vierailija
4/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ukkosi panee teitä molempia

Vierailija
5/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökille? Mitä vttua! Sanot ukolle että ei tod. käy!

Vierailija
6/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se hoitonainen ihan terve jos tulee teidän mökille?

Kuulostaa oudolta.

Vierailija
7/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin miehelle ukaasin, että jos yhteydenpito entiseen(?) hoitoon ei lopu, loppuu teidän suhde.

Vierailija
8/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei osaa päättää kumman naisen haluaisi. Ehkä haluaisi molemmat. En hyväksyisi tuollaista ollenkaan. Mökille hoito mukaan, ei ikinä. Tosin tuollaisen ehdotuksen jälkeen viimeistään nostaisin kytkintä.

Vierailija
9/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole siinä. Mulla ainakin olisi, jos ukko alkaisi tuomlaisia ehdotella ja syyttelemään ahdasmieliseksi.

Vierailija
10/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin itse menemään. Pitäis olla älliä sen verran et itse antaa niiden muiden olla jos haluaa suhun keskittyä.

Jos nyt kehität riidan, niin mies saa siitä syyn käydä paneskelemassa taas tuota jakoa eroatte, niin ne on viikon sisään parisuhteessa.

Ja PS. Kavereita ei panna. Eikö mies osaa tutustua uusiin "kavereihin" muuten kuin munalla tökkimällä?

Itsellä ei ole tapana kaveerata ex panojen tai ex poikaystävien kanssa, ei vaan kiinnosta. Jos musta tuntuu pahalta että mies tekee niin, niin etsin jonkun miehen jonka arvot ja käsitykset on samanlaisia. Ei sun tarvitse kestää.

Vierailija
11/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää toteuttaa omia fantasioitaan, samoin tuo lepakko nainen.

Vierailija
12/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei ole ahdasmielinen. Mies on paskiainen.

Vierailija
13/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yököttävä ukko, mutta eipä mitään uutta.

Vierailija
14/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipulointia. Panee teitä kumpaakin ja nyt tosiaan on jotain kolmenkimppa haaveita. Jätä se ukko. Se nainen ei olisi sen elämässä enää jos sitä ei haluaisi. Sinä taidat olla se mikä on varalla tässä koska hän on valmis riskeeraamaan suhteensa sinuun mutta ei tuohon naiseen.

Vierailija
15/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoituksena lienee seksi kolmestaan. Mies ei ole vielä sitä sanonut, mökillä vähän alkoholia kun on otettu asia tulisi esille .

Vierailija
16/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo ja ei. Jotenkin ymmärtäisin, jos olisi jostain todella kauan aikaa sitten tapahtuneesta ja olisivat sen jälkeen olleet kavereita pitkään. Mutta jos tuossa on noin lyhyt aika siitä, että hän on ollut hänen kanssaan ennen sinua, kuulostaa pelkästään häiriintyneelle. Jos tämän naisen kanssa ei ole mitään erityisempää tekeillään, hän voi ihan hyvin ottaa naiseen etäisyyttä ja jättää esimerkiksi mökkireissut väliin. On ihan normaalia, että kun aletaan seurustelemaan, kaikenlaiset random-kaverit jäävät kuvioista pois ihan jo ajanpuutteenkin takia ja myös ihan puolison viihtyvyytä huomioiden. Parhaat kaverit sitten erikseen, mutta ei kai tämä mies kuvittele, että menisi millään tavalla läpi, että vuoden takainen hoito on yhtäkkiä paras kaveri. Mihin ne muut kaverit jäivät? 

Vierailija
17/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin osa pettäjistä toimii. Tuovat sen hoitonsa avoimesti elämäänne mukaan "ystävänä". Saahan sitä ystävän kanssa viettää aikaa.

Vierailija
18/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoituksena lienee seksi kolmestaan. Mies ei ole vielä sitä sanonut, mökillä vähän alkoholia kun on otettu asia tulisi esille .

Mies aikoo laittaa ystävänaisen asialle, voi myöhemmin sanoa et ei ollu aavistustakaan että se on kiinnostunut naisista. Jos annat naisellekin, niin mies sitten vaan jotenkin ajautui mukaan koska koki niin kiihottavaksi. Seuraava mökkireissu onkin sitten jo varman päälle valmis suunnitelma. Manipuloi molempia ja kumpikin suostuu, koska eivät halua menettää tätä kultakimpaletta. Nää kuviot on nähty.

Vierailija
19/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ap on toki ”ahdasmielinen” jos ei innostu asiasta.

Vierailija
20/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kaudalle ex on the beachiin vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi