Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljä nuorta kuollut Toholammella

Vierailija
05.07.2014 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201407050134329_uu.shtml

Tällaisia ei pitäisi tapahtua. Hirveää omaisille.

Kommentit (224)

Vierailija
181/224 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiyöllä on ajelleet Toholammin keskustassa ja vilkutelleet tutuille...sit lähteneet ajamaan pois..

Vierailija
182/224 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettamalla aika nopeasti itse sain selville uhrit...ei ole kovin vaikeata selvittää. Joisakin keskustelupalstalla kerrottu nimetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/224 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:55"]

Googlettamalla aika nopeasti itse sain selville uhrit...ei ole kovin vaikeata selvittää. Joisakin keskustelupalstalla kerrottu nimetkin.

[/quote]ylilaudallako?

Vierailija
184/224 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat oli keskiyöllä ajaneet Toholammin kesustassa ja vilkutelleet autosta. Mihin lie olivat menossa? Emme tiedä milloin kuollemme, eläkäämme tässä ja nyt.

Vierailija
185/224 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on vähän testattu mitä tapahtuu BMW:n venttiilikopan alla kun laittaa nilkkaa suoraksi. Eniten tässä vituttaa se, että tuollaisia saatanan räpyläkäsiä päästetään yleiseen liikenteeseen jolla auto ei pysy kertakaikkiaan hanskassa. Nyt neljä nuorta kuoli sen takia, että ei osata käsitellä autoa oikein kovassakaan vauhdissa. So sad. Ehkä vielä enemmän sad, että tästä(kään) tapauksesta tuolla liikenteessä on tänäänkin samanmoisia räpyläkäsiä.

Vierailija
186/224 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskin facebook-sivuilla kerrotaan kyllä aika holtittomasta autoilusta sekä a-juoman käytöstä... Jos siis oletetaan, että auton omistaja oli kuski... mutta joka tapauksessa illanviettoa jatkettiin aamuun, vauhdilla ja surullisin seurauksin.

Vierailija
187/224 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:26"]

Kun tässä puhutaan alkoholista yms niin luulen, ettei se ollut se syy ollenkaan. Uskoisin poikien olevan lestadiolaisia, koska täällä Pohjoisen pikku paikkakunnilla on paljonkin lestadiolaisia ja itse olen myös kotoisin hieman pienemmästä kylästä.

[/quote]

Kaikissa nuorten kuolonkolareissa tai sellaisissa, missä on tullut vammoja, on ollut kyse ihan tavallisista nuorista, joissa kuski on saanut vasta kortin ja ollut kännissä. Ja ei ole ollut lestadiolaisia. Siis meilläpäin.

Eli juuri sitä sakkia, joka yläasteella on häirikköjä ja koviksia ja pussikaljaa ja nuuskaa käytetään reteesti ja kiusataan kiltimpiä. Kun vanhin saa auton, niin kaljaa auto täyteen ja kaupunkin ja loppu onkin sitten lehdissä luettavana seuraavana päivänä, kun autoa käydään raapimassa lusikalla ojan pohjasta.

Vierailija
188/224 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri oli jäänyt pois auton kyydistä hetki ennen kolaria. Mennyt kaverille nukkumaan.

Vierailija
189/224 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:16"]

Siellä on vähän testattu mitä tapahtuu BMW:n venttiilikopan alla kun laittaa nilkkaa suoraksi. Eniten tässä vituttaa se, että tuollaisia saatanan räpyläkäsiä päästetään yleiseen liikenteeseen jolla auto ei pysy kertakaikkiaan hanskassa. Nyt neljä nuorta kuoli sen takia, että ei osata käsitellä autoa oikein kovassakaan vauhdissa. So sad. Ehkä vielä enemmän sad, että tästä(kään) tapauksesta tuolla liikenteessä on tänäänkin samanmoisia räpyläkäsiä.

[/quote]lehden mukaan autoa ajanut just kortin saanut 18 vuotias

Vierailija
190/224 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:23"]

Kun tässä puhutaan alkoholista yms niin luulen, ettei se ollut se syy ollenkaan. Uskoisin poikien olevan lestadiolaisia, koska täällä Pohjoisen pikku paikkakunnilla on paljonkin lestadiolaisia ja itse olen myös kotoisin hieman pienemmästä kylästä.

[/quote]

Kaikissa nuorten kuolonkolareissa tai sellaisissa, missä on tullut vammoja, on ollut kyse ihan tavallisista nuorista, joissa kuski on saanut vasta kortin ja ollut kännissä. Ja ei ole ollut lestadiolaisia. Siis meilläpäin.

Eli juuri sitä sakkia, joka yläasteella on häirikköjä ja koviksia ja pussikaljaa ja nuuskaa käytetään reteesti ja kiusataan kiltimpiä. Kun vanhin saa auton, niin kaljaa auto täyteen ja kaupunkin ja loppu onkin sitten lehdissä luettavana seuraavana päivänä, kun autoa käydään raapimassa lusikalla ojan pohjasta.

[/quote]

kaikissa nuorten auto-onnettomuuksissa on ollut osallisena alkoholi vai???!! Mieti nyt mitä suustat päästät.

Vierailija
191/224 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:34"]

Yksikään tuon ikäinen ei ole herreillä tuohon aikaan ellei ole valvonut koko yötä.

[/quote]

Älä puhu kun et tiedä.

Vierailija
192/224 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:23"]

[/quote]

[/quote]

kaikissa nuorten auto-onnettomuuksissa on ollut osallisena alkoholi vai???!! Mieti nyt mitä suustat päästät.

[/quote]

Meilläpäin. Tässä muutaman vuoden sisään on ollut meilläpäin muutama tuollainen autolla ojaan ajo ja kaikissa on ollut kuski kännissä ja kavereita takapenkki täynnä. Miksi minun pitäisi miettiä, mitä suustani päästän. Mieluummin pitäisi miettiä kuskin, miksi menee kännissä ajamaan ja niiden kyytiläisten, miksi menevät kännisen kyytiin. Ja ehkä vanhempienkin, miksi päästävät jopa 14v poikia tuollaisen porukan matkassa autolla liikkeelle.

Onneksi näissä meillä päin sattuneissa ei yhdessäkään ole tapettu ulkopuolisia. 

Vierailija
193/224 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 14:12"]

Mitä tekee 14 ja 15v autossa klo 6.30???

[/quote] pitäisi olla nukkumassa.

Vierailija
194/224 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 14:09"]

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201407050134329_uu.shtml

Tällaisia ei pitäisi tapahtua. Hirveää omaisille.

[/quote]ei pitäisi ja tulee tapahtumaan

Vierailija
195/224 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 19:42"]

En halua kertoa osallisten nimiä täällä. Itse sain nimet tietooni sosiaalisen median kautta. Uhreja en henkilökohtaisesti tunne.

[/quote]  ylilaudalla oli, kauheeta kommunikointiqa siellä, huh, kenenköhän kakaroita?

nivvarmaa. Et todella tiedä heidän nimiään.

[/quote]

Vierailija
196/224 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että elämäänsä kyllästyneet rekkamiehet ihan tosissaan tulee kirjoittamaan näitä "räpyläkäsi" viestejä ja purkaa pahaa oloaan pätien minkä kerkeää aina kun jotain sattuu. Varmaan sanomattakin selvää että alkoholi ja ylinopeudet eivät kuulu liikenteeseen. Ei ole hajuakaan mitä on tapahtunut eikä oikeastaan kiinnostakkaan vaikka tunsin vanhimman. Ketään ei saa takaisin varsinkaan noilla lapsellisilla "isotteluilla". Fiksuja nuoria kaikki, joskus kaikki vaan menee pieleen. Rip Jan.

Vierailija
197/224 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:34"]

Yksikään tuon ikäinen ei ole herreillä tuohon aikaan ellei ole valvonut koko yötä.

[/quote]

Älä puhu kun et tiedä.

[/quote]jossain toholampi rock tapahtumassa olleet

Vierailija
198/224 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 14 ja 15v pitäisi olla nukkumassa 6.30?

Vierailija
199/224 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin lapsi kuoli tuossa onnettomuudessa. Ihan törkeää kirjoittelua täällä palstalla! Kova vauhti oli ja yhdelläkään ei ollut turvavöitä. Yksi jäi kyydistä pois vähän ennen onnettomuutta. Yhden kuolleen perheessä on aiemmin kuollut taapero heidän kotinsa tulipalossa. Käsittämätön tragedia.

Vierailija
200/224 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun poika makaa vieläkin halvaantuneena tuollaisen kolarin jälkeen. Kuski pikku känässä ja pojilla meno päällä. Auto menetti hallinnan mutkassa ja ojaan. Ja turvavyöt ei tietenkään kiinni. Kuskilla vain pari naarmua. Kuski oli saanut kortin vähän aiemmin ja oli jo ehtinyt yhden kolarin ajaa, mutta sai pitää korttinsa ja vähän ajan päästä tämä. Toivottavasti ei ikinä enää astu rattiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan