Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haukkuu matalalla kynnyksellä eikä välitä minun hyvinvoinnistani. Perunko avun antoni?

Vierailija
03.07.2021 |

Tässä mietin, että tekisi mieli perua koko järjestely, jossa lupasin häntä auttaa. Toisaalta siihen liittyy myös muita osapuolia mutta vastuu on pääosin miehen puolella saako asian hoidetuksi. Vaatii vaan vaivannäköä ja työtä, jonka on nyt minun järjestettäväksi laittanut. Hän rahoittaisi tarvittavat välineet ja minä tekisin monen päivän työn ilmaiseksi ja siivouksen.
Vielä ehtisi itsekin tekemään tai järjestelemään kaikki itse vaikka tiedän, että harmittaa. Olisin hyvä hommassani ja joutuisi nyt hieman alentamaan ehkä rimaa.

Nyt olen vain sairastunut ja mies lomailee. Ei välitä piirun vertaa miten voin vaan voivottelee tuota järjestelyä ja syyllistää sairastumistani. Haukkui myös kpääksi kun soitin hänelle ja kyselin miten on mennyt. Herätin kuulemma ja hermostui jos en mahdollisesti voi auttaa. Olisi ehkä voinut asian ilmaista ystävällisemminkin.
Aika nöyryyttävää kun paikalla seurassaan oli muitakin.

Tuli vaan paska mieli taas. Olisin ehkä kaivannut enemmänkin ymmärrystä ja kyselyä voinnistani. Mutta ei kiinnostanut yhtään vaan olen lähinnä vaivaksi jos en kykenekään hoitamaan tätä hommaa. Hävettää.

Tietenkin haluaisin auttaa kun olen luvannut mutta toisaalta en tiedä alistunko taas huonoon kohteluun sekä mahdollisesti tilanne voi oikeasti olla sellainen, etten sairastumisen vuoksi voi auttaa. Se selviää myöhemmin sitten.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa asuntoonne korkeat kynnykset.

Vierailija
42/47 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onni onnettomuudessa että sairastat juuri nyt. Ilmoitat heti kaikille osapuolille että sairastumisen vuoksi joudut vetäytymään. Tästä ei kukaan voi suuttua, se on validi syy perua työpanos. Samalla ilmoitat miehelle että koska hän ei osoita myötätuntoa sairastamiseen ja saat haukkuja, suhteenne on ohi.

Tämä on tervettä itsekkyyttä. Tässä kohtaa tunnollisuus ei ole hyve, vaan sitä yritetään käyttää hyväksi.

Ensin luulin että kyseessä on tyyliin kiireinen remontti tms. Mutta juhlat! Juhlikoot omin avoin.

Kyllä, itseasiassa kaiken nöyryytykseni ja syyllisyyden keskellä ajauduin myös tuossa hetki sitten ajattelemaan, että olipa oikeastaan hyvä, että satuin tähän kohtaan sairastumaan. Kun näkee taas kolikon kääntöpuolen ja säästän valtavasti itseäni jatkonkin kannalta kun tämä juttu tapahtui.

Ilmoitan asian juuri noin, että sairastuin enkä kyllä nyt ole kovin immareltu kynnysmatonkaan roolista, jota saa kohdella miten lystää niin jääkööt välimme tähän.

Tiedän, että näin tämän kuuluu edetä eikä ole mitään virkaa koko jutulla enää.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haukkuu jatkuvasti matalan kynnyksen yli kun on niin läski ettei jaksa kävellä sen yli.

Vierailija
44/47 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan ap laittaa miehelle viestin, että ”puntaroin jaksanko sairaana osallistua juhlien järjestämiseen ja se, ettet kysynyt miten voin vaan nimittelit kusipääksi ratkaisi päätöksen - en ole kiinnostunut juhlien järjestämisestä tai sinusta. En osallistu järjestelyihin. Suhteemme on ohi, jätän sinut. Älä ole yhteydessä enää, olet estolistalla.”

Vierailija
45/47 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan ap laittaa miehelle viestin, että ”puntaroin jaksanko sairaana osallistua juhlien järjestämiseen ja se, ettet kysynyt miten voin vaan nimittelit kusipääksi ratkaisi päätöksen - en ole kiinnostunut juhlien järjestämisestä tai sinusta. En osallistu järjestelyihin. Suhteemme on ohi, jätän sinut. Älä ole yhteydessä enää, olet estolistalla.”

Kyllä.

Melkein voisin jopa kopioida, asiahan on juuri näin.

Mies provosoituu mutta onneksi estolistalla ei voi sitä minulle ilmaista. Haukkuu kyllä muille pitkin ja poikin mutta minkäs teet.

Ap

Vierailija
46/47 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Melkein voisin jopa kopioida, asiahan on juuri näin.

Mies provosoituu mutta onneksi estolistalla ei voi sitä minulle ilmaista. Haukkuu kyllä muille pitkin ja poikin mutta minkäs teet.

Ap

Anna miestä kirvellä, että toisenlaisella asenteella ja suhtautumisella hän olisi saanut sinut tekemään työt puolestaan. Tyhmyydestä sakotetaan aina, maksakoon mies vaihteeksi sakot etkä sinä.

Vierailija
47/47 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin puhelussa, että en voi kyllä tulla sairastuttamaan muita jos olen vielä kipeä ja että hän joutuu ehkä itse järjestelemään jotain pienimuotoista. Sanoi vain, ettei osaa ja huokasi, että kiitti vaan...

Lopuksi vielä kpääksi nimittely niin joo..

Ei tunnu kovin kivalta nyt auttaa jos taso on tätä luokkaa suhteessa. Itse vielä nauttii lomailuistaan minkä ehtii ja minä suunnittelen omien töideni ohella ja meinasin työt tehdä puolestaan.

Jokin tässä ei nyt vain nappaa oikein..

Ap

Sun tarinasi ei nappaa.