Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä elämä, mulla ei. Itkettää. Tänään lähtee synttäreille ja minä mätänen kotona lasten kanssa.

Vierailija
03.07.2021 |

"uusi" paikkakunta, asuttu 3v. Miehellä työ ja kavereita, minä työtön eikä ystäviä.

Pihisen kiukusta kun mies pääsee tänään terassille juomaan ja syömään.

Elämä on p a skaa

Kommentit (195)

Vierailija
181/195 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jämähdä kotiin! Tossa lähellä olevassa päiväkodissa työskentelee 45v. EX-kotiäiti. Opiskeli nuorimman lähdettyä kouluun itselleen ammatin. Sote-puolella riittää kyllä töitä.

Lohduttavaa. Toisaalta, en tiedä haluanko elää enää noin vanhana

Olet itsetuhoinen ja masentunut.

Tunnen jo nyt itseni rumaksi ja vanhaksi, miten sitten 10 vuoden päästä kun olisin jo 45v

Ruma olenkin, kun olen lihonut 35kg ja jatkuvasti epäonnistun laihduttaa

Niin eli olet masentunut. Eikä nykyinen mies helpota asiaa.

Tarvitset apua.

Apua tarvitsee , mutta esteenä on bussikortti tyhjä , mihin lapset , laittoi väärää dödöä kainaloon , mies on komea tms. Miten te jaksatte tälle vastata. Mua säälittää tämän lähipiiri , ikävä kyllä tiedän että tällaisia tapauksia on. 

Tämän takia naisella pitää olla muutakin elämää. Tästä syystä palvoja nainen ei kannata, vaikka sellainen voisikin tuntua ensialkuun kivalta.

Naiset, hankkikaa koulutus sekä työpaikka ja miehet, etsikää omillaan toimeentulevia. Muutoin saatte riesaksenne tällaisen ihmisraunion.

Mulla on 3 koulutusta enkä silti saa työpaikkaa. Ei se koulutus mitään takaa tänä päivänä!!

Ap

Jos sinua ap kiinnostaa lähihoitajan koulutus, niin takuuvarmasti saat töitä. Minäkin olen ujo ja hiljainen, mutta aina on suorastaan pakotettu töihin. Olen työskennellyt päiväkodissa ja vanhusten palvelutalossa.

Muuten hyvä, mutta en halua koskea eritteisiin. Siksi en sitä koiraakaan halua.

Joku ohjaajan työ olisi ok.

Ap

Ohjaajaksi?! Sinä, joka pelkäät kuollaksesi esiintymistä ja puhumista?

Joku lastenohjaaja iltapäiväkerhossa. Ei tarvitse esiintyä. Ap

Tai koulunkäynnin ohjaaja?

Vierailija
182/195 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotus: lapsille vahti ja lähdet yksin pitkälle kävely/ juoksulenkille. Olo on sen jälkeen auvoinen. Ei siinä terasseja tai muita välttämättä tarvitse.

Tämä kertoo kaiken joidenkin ihmisten kokemuspiireistä. AP kertoo että on yksinäinen ilman kavereita, ja joku ehdottaa että lapsille vahti......

Noita vahteja onkin joka nurkalla yksinäisille tarjolla. Pitäisikö oikein perhepäivähoitaja suoraan 80 luvulta pyytää apuun? Ai niin, mutta sekin järjestelmä lakkautettiin 90 luvun laman aikaan ja yksinhuoltajat ja hetkellisesti apua tarvinneet lapsiperheet jätettiin yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/195 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on niin monenlaisia. Itse olen erakkoluonne ollut sillä tavalla koko ikäni, että en tarvitse ns sydänystäviä. Haluan olla omissa oloissani. Toki olin yli 40v aktiivisesti työelämässä , jolloin edessäni oli vähintään 1/2- 1 tunnin välein joiden kanssa kommunikoin. Se luontui oikein hyvin ja siitä sai jopa hyvää palkkaa.

Nyt eläkkeellä ollessani en kaipaa ketään. Toki , jos odotan bussia, tai istun bussissa jonkun vieressä ( ennen koronaa) avaan keskustelun ja jutut luistaa. Samoin kun lenkkeilen , voin avata keskusten jonkun samanikäisen kanssa ja vaihdamme ajatuksia. Se riittää. Ei tarvitse tietää nimiä eikä muuta.

Kotona on kiva olla itsekseen,,, ukko länsisiivessä ja minä itäsiivessä aikaajoin.

Näin on vapaa elää.

Vierailija
184/195 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jämähdä kotiin! Tossa lähellä olevassa päiväkodissa työskentelee 45v. EX-kotiäiti. Opiskeli nuorimman lähdettyä kouluun itselleen ammatin. Sote-puolella riittää kyllä töitä.

Tunnen jo nyt itseni rumaksi ja vanhaksi, miten sitten 10 vuoden päästä kun olisin jo 45v

Tarvitset apua.

Apua tarvitsee , mutta esteenä on bussikortti tyhjä , mihin lapset , laittoi väärää dödöä kainaloon , mies on komea tms. Miten te jaksatte tälle vastata. Mua säälittää tämän lähipiiri , ikävä kyllä tiedän että tällaisia tapauksia on. 

Tämän takia naisella pitää olla muutakin elämää. Tästä syystä palvoja nainen ei kannata, vaikka sellainen voisikin tuntua ensialkuun kivalta.

Naiset, hankkikaa koulutus sekä työpaikka ja miehet, etsikää omillaan toimeentulevia. Muutoin saatte riesaksenne tällaisen ihmisraunion.

Mulla on 3 koulutusta enkä silti saa työpaikkaa. Ei se koulutus mitään takaa tänä päivänä!!

Ap

Mutta asenne takaa. Sinusta paistaa happamuus ja katkeruus jopa täällä- en ihmettele, että työtä ei löydy.

Itseasiassa, tässä kun olen lukenut näitä sinun kommenttejasi jossa lyöt lyötyä ja yrität saada muitakin lyömään, sinusta paistaa itseasiassa epätoivo.

Minä tiedän ettei sinulla ole ystäviä koska olet tätä jatkanut jo aika kauan. Olet pelkuri. Koet olevasi elossa vain silloin kun saat aikaan negatiivisen reaktion, koska se on ainoa tapa millä saat muista ihmisistä reaktiota aikaiseksi. Ap voi olla yksinäinen, mutta sinä olet täysin yksin ja sinä tiedät että myös jäät yksin. Sinulla ei ole elämässä mitään koska kukaan ymmärrettävistä syistä ei halua noin sairasta ihmistä kumppanikseen.

En tiedä huomaatko sitä, mutta kun sinä kirjoitat, kirjoitat sillä tavoin kuin olisit koulun kentällä huutamassa muille oppilaille että katsokaa nyt kun kiusaan tätä. Yrität siis saada epätoivoisesti muita mukaan, koska Ap ei sinuun reagoi, eikä kukaan muukaan lähde noin pahasti henkisesti sairaan kelkkaan. Huomaatko että minun viestini on ainoa joka on kommentoinut sinua? Minä säälin aloittajaa ja muita jotka ovat hänen kaltaisessa tilanteessa ja häntä yritän auttaa. Yritän siis saada hänelle hyvää elämään. Mutta sinua kohtaan en oikeastaan tunne mitään koska olet niin yksin, että epätoivoisesti yrität saada huomiota itseesi. Ainoa tunne mitä tunnen on huvittuneisuus, koska yrität niin kovasti saada huomiota olemalla muka paha. Et sinä ole paha. Sinä olet epätoivoinen pelkuri. Yritä nyt vielä solvata ja saada minua uudelleen reagoimaan sinuun, niin saadaan sinusta vähän lisää hupia. Mutta yritä olla vähän parempi, jooko.

Vierailija
185/195 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin. Syystä mies menee omia menojaan ties missä.. omani petti sen minkä ehti. loukkaavaa ettei minua kutsuttaisi juhliin jos muidenkin puolisot siellä. Kotityöt, niihin pitää miehenkin osallistua kuten lasten hoitoonkin. Jos puoliso tienaa enemmän niin hän myös suhteutettuna maksaa yhteisiä menoja enemmän. En katsoisi päivääkään tuota touhua.

Tietysti pitää olla omaakin aikaa kummallakin. Omani osasi selitellä pitkät illat, yöreissut mielestään hyvin. Näin kyllä läpi kunnes kärysi. Sen verran pitää puolisoa arvostaa, että ottaa mukaan. Itse melkeinpä vaadin mukaan niin ei tule epäilyjä ja pahaa mieltä kummallekaan. Se myös sitoo paria positiivisesti yhteen , kun tehdään ja mennään yhdessä.

Vierailija
186/195 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

179 jatkaa: mieheni on niitä, jotka vaihtaa puhelinnumeroita noin tunnin tutustumisen jälkeen. Hänelle myös kaverit soittavat säännöllisesti, ja vaihtavat kuulumisia. En silti ole hänelle kateellinen. Käyn sen verran harrastuksissa, että pysyn kunnossa ja säilytän kykyni kommunikoida, kavereita en niistä odota.

Korona-aika on ollut helppoa kun ei ole tarvinnut kenellekään esittää mitään. Nyt kun lähityö taas alkaa, joutuu keksimään valheita työkavereille aktiivisesta sosiaalisesta elämästä.

Vierailija
187/195 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitan naisia. Nettitreffit on pullollaan miehiä ketkä hakee kotiinsa koristetta.

Onneksi yhä useammat tajuavat katsoa näiden miesten taakse.

Valitettavasti sä ap jouduit uhriksi. Otan osaa.

Miehesi pitää naista itsestäänselvyytenä joka synnyttää, hoitaa kodin sekä lapset, hänet.. Naisena et saa mitään. Jäit yksin, ja pysytkin yksinäisenä ellet tajua lähteä.

Vierailija
188/195 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitset apua.

Ap

Mutta asenne takaa. Sinusta paistaa happamuus ja katkeruus jopa täällä- en ihmettele, että työtä ei löydy.

Itseasiassa, tässä kun olen lukenut näitä sinun kommenttejasi jossa lyöt lyötyä ja yrität saada muitakin lyömään, sinusta paistaa itseasiassa epätoivo.

Minä tiedän ettei sinulla ole ystäviä koska olet tätä jatkanut jo aika kauan. Olet pelkuri. Koet olevasi elossa vain silloin kun saat aikaan negatiivisen reaktion, koska se on ainoa tapa millä saat muista ihmisistä reaktiota aikaiseksi. Ap voi olla yksinäinen, mutta sinä olet täysin yksin ja sinä tiedät että myös jäät yksin. Sinulla ei ole elämässä mitään koska kukaan ymmärrettävistä syistä ei halua noin sairasta ihmistä kumppanikseen.

En tiedä huomaatko sitä, mutta kun sinä kirjoitat, kirjoitat sillä tavoin kuin olisit koulun kentällä huutamassa muille oppilaille että katsokaa nyt kun kiusaan tätä. Yrität siis saada epätoivoisesti muita mukaan, koska Ap ei sinuun reagoi, eikä kukaan muukaan lähde noin pahasti henkisesti sairaan kelkkaan. Huomaatko että minun viestini on ainoa joka on kommentoinut sinua? Minä säälin aloittajaa ja muita jotka ovat hänen kaltaisessa tilanteessa ja häntä yritän auttaa. Yritän siis saada hänelle hyvää elämään. Mutta sinua kohtaan en oikeastaan tunne mitään koska olet niin yksin, että epätoivoisesti yrität saada huomiota itseesi. Ainoa tunne mitä tunnen on huvittuneisuus, koska yrität niin kovasti saada huomiota olemalla muka paha. Et sinä ole paha. Sinä olet epätoivoinen pelkuri. Yritä nyt vielä solvata ja saada minua uudelleen reagoimaan sinuun, niin saadaan sinusta vähän lisää hupia. Mutta yritä olla vähän parempi, jooko.

Höpöhöpö. Rekrytoint työkseni ihmisiä töihin ja olen tehnyt tätä kauan. Hapan ja katkera ihminen ei saa työpaikkaa. Itsekin tajuat, että jos ihmisellä on 3 koulutusta , ikää tuon verran, eikä työpaikkaa, että kyse on persoonasta.

Tuo sinun tekstisi oli läjinnä kuin jostain amerikkalaisesta teinileffasta. Itsekin tajuat sen. Kunhan yritit.

Vierailija
189/195 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaks lopetat tuon uhriutumisen, ap. Sitten haet itsellesi apua. Minusta kuulostaa, että olet masentunut. Menet ihan omalle lääkärille terveyskeskukseen. Tarvitset terapiaa ja lääkityksen

Ja sitten kun olet saanut pääkoppasi kuntoon, voit miettiä muuta. Tuossa menee aikaa, mutta se kannattaa.

Vierailija
190/195 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentavaa.. en kyllä osaa auttaa muuta kuin että ehkä vielä löydät joskus töitä ja ystäviä ja lapset kasvaa niin pääset joskus käymään jossakin.. Lasten kanssa voi mennä ja tehdä kaikkee ei tarvii kotona vaan olla..

Vierailija
191/195 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki jokin harrastus. Tutustut ihmisiin, ja löydät ehkä hyviäkin kavereita? Tai sitten ihan netin kautta etsit kaveriseuraa. Kai sitä jotain sellaisiakin palstoja löytyy, eikä vain pariutumiseen tarkoitettuja?

Vierailija
192/195 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki jokin harrastus. Tutustut ihmisiin, ja löydät ehkä hyviäkin kavereita? Tai sitten ihan netin kautta etsit kaveriseuraa. Kai sitä jotain sellaisiakin palstoja löytyy, eikä vain pariutumiseen tarkoitettuja?

Pidän netistä seuraa etsiviä säälittävinä ja epätoivoisina. (No sellainen olenkin.)

Miehen kanssa ollut kohta 17 vuotta, ja siihen aikaa, kun minä olin nuori, oli noloa, jos joku etsi seuraa netistä. Ap

Vierailija
193/195 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
194/195 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä menee 1030e vuokraan,70e sähköön. 55e bussi korttiin, 35e puhelinlaskuun, Loput ruokakauppaan.

Ap

——————————-

Missä ihme lukaalissa sinä ap asut , kun vuokraan tuloistasi menee 1030e ja mies tietysti maksaa saman verran, kun käy töissä. Elikkä teidän vuokra 2060e —— haloo!

Vierailija
195/195 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitset apua.

Ap

Ei sun koulutuksissa mitään vikaa ole,vaan sinussa itsessäsi.