Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää olko kateellisia kauniille naisille, kaverini tarina

Vierailija
05.07.2014 |

Tässä erään kauniin ystäväni elämäntarina, hän on saanut kärsiä kauneudestaan liikaa. Paljonkaan hyvää kauneus ei ole tuonut mukanaan:

kaverillani on pitkät vaaleat hiukset, hän ei "saisi" ostaa kirkkaan pinkkejä vaatteita koska niissä hän näyttää muiden naisten mielestä kuulemma ihan barbielta. Juu sellaiseksi bimbobarbiksi häntä on jo haukuttu opiskelupaikassa ja julkisilla paikoilla jos hän on pinkkiä pukenut ylleen. Tätä tuskin tapahtuisi jos kaverini olisi vaikkapa punapää.. Kaverini yrittää olla kuuntelematta haukkumisia ja käyttää mitä itse haluaa.

Naiset usein kysyvät kaveriltani onko hänellä juuria Idästä ja onko hänellä ripsenpidennykset ja hiustenpidennykset, no ei ole kaverini vastaa. Hän on niin lopensa kyllästynyt uteluihin, hänen kauneutensa ei ole tekemällä tehtyä vaan hän on sellainen jonka näköiseksi sattui syntymään,  tätä eivät kumminkaan kaikki usko. Onpa häneltä pari kertaa kysytty sitäkin onko hän tehnyt jotain nenälleen kun hänellä on sellainen muka "luonnottoman pieni" nöpönenä, ei ole tehnyt mitään.

Miesten kanssa kaverillani menee myös huonosti. Kaverini kohtaa helposti paljonkin miehiä, jos vain haluaa. Kaverini ei kumminkaan jokaista hyväksy vaan valitsee vaikkapa 1/10 treffiehdokkaista ja lähtee sitten treffeille yhden miehen kanssa. Kaverini yrittää pitää jonkinlaisen rajan siinä minkälaisia miehiä valitsee edes treffikumppanikseen Miehen täytyisi olla kohtelias, mukava mutta kumminkin myös luonteva, rento ja hauska. Usein miehistä paljastuukin jotain todella outoa jo toisilla tai kolmansilla treffeillä. Kaikki on liian hyvää ollakseen totta, sinkkuna esiintyvä mies onkin varattu ja kehuu kaveriani että vaihtaisi koska tahansa hänet "tulevaan exään" jota ei tule tapahtumaan sillä ystäväni lopettaa heti deittailun siinä vaiheessa. Kaverini on kohdannut myös miehiä jotka eivät etsi mitään vakavaa, moni mies ajattelee että sama tuo kyllä kaverini löytää paremmankin miehen vakikumppanikseen. Moni ajattelee että on kiva pitää hauskaa mutta tuntevat jotain alemmuuskompleksia eivätkä kumminkaan sopeudu kulkemaan pidempiä aikoja ystäväni vierellä joka kääntää miesten päät paikassa kuin paikassa. Yleensä tämmöiset miehet hankkivat jonkin hieman tavallisemman oloisen naisystävän vakikumppaniksi, en tarkoita rumia vaan sellaisia naisia jotka eivät herätä juurikaan huomiota ulkonäöllä tai vaatevalinnoilla. Kaverini on kohdannut myös "liikemiehiä" jotka yrittävät tehdä vaikutuksen häneen kehumalla liiketoimillaan, materialla ja rahalla. Ystäväni ei kumminkaan ole kiinnostunut materian/rahan kerryttämisestä vaan aidosta rakkaudesta eikä halua miestä joka puhuu jokaisilla treffeillä vain rahasta ja työstään.

Ystäväni on itsekin kertonut että elämä olisi helpompaa jos hän olisi vain perusnätti, silloin hän olisi voinut saavuttaa kaiken haluamansa jo paljon nuorempana, kuten luotettavan kumppanin. Vaatteiden vaihdos ei tässä ole auttanut, sillä sinkkumiehet myös lenkkipolulla kehuvat ystävääni. Tottakai hän pitää kehuista, mutta ei kumminkaan aina usko että häntä kehuttaisiin jos hän olisi erinäköinen.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin kuulostaa, että ap kirjoitteli siinä oikeasti itsestään. ;)

Vierailija
22/29 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen Maailma, todellakin bimboja pullollaan käytitpä pinkkiä sitten tai vaikka mustaa..värit ei taida pelastaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä nähnyt niin rumaa ihmistä, että hänen tarvisi hävetä ulkonäköään. Pää pystyyn tyttö 20-v!

Vierailija
24/29 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voi että. Jos liiallinen kauneus on ongelma, niin tässä muutamia ilmaisia vinkkejä: kerro kaverillesi, että leikkaa tukkansa lyhyeksi ja värjää sen hiirenharmaaksi, ostaa paksut pullonpohjasilmälasit, alkaa käyttämään löysiä ja kuppaisia vaatteita, lopettaa meikkaamisen ja lihottaa itsensä pulskanpyyleväksi. Voilà, ongelma on ratkennut!

Vierailija
25/29 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ulkonäkö ei suojaa ääliömiehiltä tai ulkonäkökommenteilta. Jos sinua ei kutsuta barbiksi, niin sinua saatetaan kutsua läskiksi, ämmäksi, luuskaksi, luuviuluksi, lipputangoksi, kääpiöksi, pihtariksi, jakorasiaksi, siiderivalaaksi, kurpaksi, nörtiksi jne. jne. Moni valikoisi ehkä kuitenkin ton barbin haukkumanimekseen jos pitäisi valita.

Luulen että monet todella rumat mielellään näyttäisivät jopa barbeilta, vaikka siihen kuuluisi nimittely kaupan päälle.

Minulla on todella kaunis lapsi, eikä minulla ole mitään vaikeuksia kävellä hänen vierellään. Paitsi silloin kun hän käyttäytyy todella huonosti.

Lukemattomia ihmisiä nimitellään ulkonäön perusteella ja kaikista se tuntuu inhottavalta, oli sitten ruma tai kaunis.

Vierailija
26/29 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi en ole kaunis, niin minulla ei ole ihan noin vaikeaa.

Tosin niitä outoja ja naimisissa olevia miehiä täytyy minunkin varoa, että ne eivät siitä kauneudesta ainakaan johdu.

Vierailija
27/29 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harvoinpa sitä itselle sopivaa miestä löytyy kuin tarjottimelta saisi. Toisinaan kyllä onnistaa, mutta ensin täytyy tavata ja tutustua yms yms. Epäsopivimmat karsiutuvat jo alkumetreillä. Ei kaikkien kemiat kohtaa ja voi kestää hieman pidemmäänkin ennen kuin tajua ettei juuri tuo mies voi olla minua varten. Niitä varattuja ja muuten kummallisia miehiä on kyllä tullut minuakin vastaan. En ole mikään erityisen kaunis mutta ok näköinen kuitenkin.

Aina löytyy jostain joku joka arvostelee tai jopa suorastaan solvaa ulkonäköä. Useimmiten nainen olkoonkin itse kauniimpi kuin minä ja mitä olen tämän elämäni aikana oppinut niin kaikkia ei voi mielyttää.

Aina löytyy joku jolla on jotain pahaa sanottavaa joko vaatetuksestasi tai ruumiin rakenteestasi.

Ikäviä ihmisiä löytyy, eikä vika ole koskaan ilkeilyn kohteessa, vaan siinä joka ilkeilee.

Olemalla tyytyväinen omaan itseensä on tärkeintä.

Vierailija
28/29 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuulosta oikeilta ongelmilta. Ei saa käyttää pinkkiä, joku kysyy onko ripsenpidennykset.. Ranteet auki! 

Niinkuin joku sanoikin, kaverisi voisi leikata polkkatukan ja käyttää asiallisia vaatteita. Kukaan ei estä rumentamasta itseään jos kauneus on ongelma.

Vierailija
29/29 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta paskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän