Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon käytös ravintolassa

Vierailija
02.07.2021 |

Ollaan sovittu olevamme 100% rehellisiä kaikessa mitä ravintolassa tapahtuu. Nyt kuitenki kävi ilmi että vaimo hakee huomiota miehiltä useinkin ja mm. Antaa miehen tulla istumaan ihoa vasten keskustelujen ajaksi. Sanoo itse että on pelkkää hauskanpitoa ja tuntuu kivalta kun saa huomiota eikä ole tullut mieleenkään että siinä olisi jotain pahaa. Mielestäni toiminnassa ei ole mitään pahaa ennenkuin kaikki toiminta kielletään ja kerrotaan että tyttöjen kanssa vain tanssittiin. En ole kovin mustasukkainen enkä nipottaja mutta tälläinen salamyhkäisyys harmittaa. Mitä mieltä naiset olette olenko tollo kun käyn tuollaista ihmettelemään?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron itsestäni, jos tästä olisi AP:lle hyötyä vertailukohteena.

Minulla oli huono itsetunto kahdesta syystä, narsistiselta vanhemmalta saamani kohtelun ja koulukiusaamisen vuoksi. Narsistinen (huom, eri asia kuin narsisti! Nämä kaksi sekoitetaan usein) vanhempani on kuitenkin omalla tavallaan hyvä vanhempi, joten kun olin kasvanut siinä ympäristössä, niin en edes tajunnut tilanteeni epänormaaliutta.

Kun aikuistuin, minulla oli valtava tarve saada huomiota. Päädyin työhön, jossa sain sitä oman kuplani sisällä valtavasti. En ulkonäköni vaan työni vuoksi. Itsetuntoa hiveli ihan valtavasti. Koulukiusaamisajan traumat oli helppo karistaa tämän korjaavan kokemuksen myötä, kun sen kiusaamisen tiedostin ja myönsin, mutta narsistisen vanhemman aiheuttamista itsetunto-ongelmista en vieläkään ollut tietoinen.

Hain huomiota myös miehiltä yöelämässä. Yhden parisuhteeni pilasin, kun en vaan osannut olla hakematta lisää ja lisää huomiota.

Sitten elämässäni tuli käänne, jonka kautta jouduin käsittelemään myös suhdetta vanhempaani. Analysoin tilanteeni paljon perusteellisemmin kuin olisin ikinä kuvitellut, että mitään ihmisessä voidaan analysoida. Oli aika herättävä kokemus. Tiedostin omat tunnelukkoni ja tein paljon töitä päästäkseni niistä eroon.

Vasta tämän jälkeen olen pystynyt olemaan yöelämässä hakematta väkisin sitä huomiota, mitä siellä voi saada. Toki, huomion saaminen hivelee yhä itsetuntoa, mutta nyt ymmärrän tilanteen syvällisemmin ja osaan myös lopettaa sen.

Ennen tuota kriisiä kukaan ei olisi voinut uskotella mulle, että mulla on sellainen määrä tunnelukkoja. Olin hyvästä perheestä, menestyin työssäni, olin karistanut koulukiusaamisen aiheuttamat itsetunto-ongelmat, elin melkoista unelmaa… Eikä niitä tunnelukkoja tässä kriisitilanteessakaan kukaan muu mulle osoittanut, vaan elämä meni kannaltani onnellisesti niin, että tunnistin ne itse. Se on parasta, mitä mulle on tapahtunut!

En sano, että APn vaimon käytös johtuu tunnelukosta, mutta se on mahdollista. Jos kiinnostaa, niin tunnelukoista on hyvä kirja.

Vierailija
42/48 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan mennyt ihokkain istumista pidemmälle. Ei koskettelua eikä muuta. Aina ilmoittanut että on naimisissa siinä vaiheessa kun mies yrittää tai ehdottelee jotain. Itsetunnossa ulkonäön suhteen ollut joskus hieman ongelmaa joten siltä kantilta ymmärrän huomion haun. Vaikkakin kotona saanut aina huomiota, kehuja yms. Periaatteessa ymmärrän toiminnan mutta sitten taas väkisinkin mietityttää.

Keskustelujen sisällöstä riippumatta on raja ylitetty siinä vaiheessa, kun toinen mies istuu "ihokkain" vaimosi kanssa (eli tarkoittanee niin lähekkäin istumista, että käsi/jalka tms. koskee. Eihän niin istuta tuntemattomien kanssa) Ei mitenkään hyväksyttävää käytöstä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalilta baarilta kuulostaa. Ihmiset nyt vaan tunkee iholle ja ei niitä poiskaan kannata kovin äkäisenä tyrkkiä, että ei synny aggressioita.

Eli ainakaan parisuhteessa olevan ei kannata tuollaisiin paikkoihin mennä.

Vierailija
44/48 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan mennyt ihokkain istumista pidemmälle. Ei koskettelua eikä muuta. Aina ilmoittanut että on naimisissa siinä vaiheessa kun mies yrittää tai ehdottelee jotain. Itsetunnossa ulkonäön suhteen ollut joskus hieman ongelmaa joten siltä kantilta ymmärrän huomion haun. Vaikkakin kotona saanut aina huomiota, kehuja yms. Periaatteessa ymmärrän toiminnan mutta sitten taas väkisinkin mietityttää.

Keskustelujen sisällöstä riippumatta on raja ylitetty siinä vaiheessa, kun toinen mies istuu "ihokkain" vaimosi kanssa (eli tarkoittanee niin lähekkäin istumista, että käsi/jalka tms. koskee. Eihän niin istuta tuntemattomien kanssa) Ei mitenkään hyväksyttävää käytöstä. 

Istuminen lentokoneessa, linja-autossa ja junassa?

Vierailija
45/48 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut olet löytänyt suomalaisen avoimen suhteen: nainen juoksee sängystä sänkyyn ja miehen täytyy olla uskollinen ja luotettava joka ei saa edes katsoa muita naisia

Vierailija
46/48 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä on se, mikä pitää salata.

Tämä on hyvin helppo rajanveto.

Vierailija
47/48 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istuminen lentokoneessa, linja-autossa ja junassa?

Pitääkö lähelläolo salata? Yleensä bussissa ei, mutta jos tarvii, niin jotainhan siinäkin sit on.

Vierailija
48/48 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni lähti baariin jonkin verran humalassa , jätti pöksynsä pois minihameen alta ja sanoi , tulen ennen 24.00 . Vaimo tulikin ennen puoltayötä ja aikalailla humalassa , Kysyin saitko kullia , vaimo siihen kyllä.  2 miestä pani minua baarin vessassa . Kokeilun pillua ja olihan se liukas ja selvä sperma haisi Kysyin missä kävit . Vaimo vastasi no siinä , en mainitse nimeä mutta siellä ei käy oikeastaan kuin ukkoja ja vaimo haki näköjään sieltä vain panoa . Ihmettelin sitä eikö muka enempää ollut panijoita . Jälkeen päin selvisi että , illan aikana oli ollut kaikkiaan viisi panivat ja kukaan ei käyttänyt kortsua . Että sellainen baariilta .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan