Tarvitsisin keskusteluapua nyt
Nimettömänä. Ei ole ketään ystävää jolle puhua tästä, eli joku auttava puhelin? Onko jollain kokemusta näistä? Voisitteko suositella jotain numeroa?
Kiitos
Kommentit (10)
Soita valtakunnalliseen kriisipuhelimeen! Ei tarvi kertoo nimeäsi. Olen soittanut jonkun kerran ja helpottaa, kun saa vieraan ihmisen kanssa jutella ja selvittää ajatuksiaan ulkopuolisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:39"]
Olen soittanut jonkun kerran...
[/quote]
Mene hoitoon
Kiitos vastaajille. En tahdo puhua asiasta tällä palstalla, sillä se ei ole mitenkään rakentavaa. Mot.
Soita mulle. Olen tottunut olemaan kaikkien keittiöpsykologi.
Voi kun linjat olivat varattuja ja muutenkin pelottaa soittaa, pyydettiin soittamaan myöhemmin uudelleen.
Ja miks pitäisi mennä hoitoon jos on jokusen kerran soittanut kriisipuhelimeen? Eikö niitä hoitoja saavia/ hakevia ole jo ihan tarpeeks? Hyvä vaan jos on kriisipuhelin auttanut ettei ole tarvinnut muuta apua!
https://www.tukinet.net/mobiili/
Mä oon soittanut akuuttityöryhmään ja sitten ei niin akuutissa tilanteessa kirjoitellut tuonne. Mukavan oloisia "ammattilaisia" vastaamassa yksityiskeskustelussa. Keskustelupalstoja löytyy myös, jotka ovat avoimia.
Siis haluatko vain ihan tavista juttuseuraa vai hätäpuhelinta vai vertaistukea vai jotain todella ammattitaitoista apua. Joskus täällä pyöri joku Ystäväpuhelinjuttu. Miten olis? Ilmainen?
Mikä hätänä?