Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ällöttää ihmiset, jotka ei käy joka päivä suihkussa

Vierailija
04.07.2014 |

En vaan kestä epäsiisteyttä. Miksei voi pestä hiuksia joka päivä ja vaihtaa puhtaita vaatteita? Miksei miehet voi ajaa tai ees siistiä partaa, nyppiä nenäkarvat ja korvakarvat. Miksei voi sheivata, ees siistiä alaosastoa, naiset ja miehet? Mun seksihalut on kadonneet monen miehen kohdalla, ku ei voi ees nenäkarvoja nyppiä?

Mistä löytäisin puhtaan ja siistin miehen, joka tuoksuu hyvältä?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihmettelen, jos alapeukutetaan! ap

Vierailija
2/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukut paikallaan - ei iho ja hiukset kestä jokapäiväistä aineilla läträämistä! Ja kyllä jokaisella on ihan oikeus omiin karvoihinsa, itse pitäisin bikinivahattua miestä jopa hieman kuvottavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:02"]

Alapeukut paikallaan - ei iho ja hiukset kestä jokapäiväistä aineilla läträämistä! Ja kyllä jokaisella on ihan oikeus omiin karvoihinsa, itse pitäisin bikinivahattua miestä jopa hieman kuvottavana.

[/quote]

True! Minä ainakin huolehdin omasta terveydestä ja hyvinvoinnista enkä miellytä jotakin peseytymis-friikkiä joka hankaa ihon ja tukan rutikuivaksi ja sitten ne karisee pois....

Vierailija
4/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö särkeä ,se kasvattaa järkeä!

Vierailija
5/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oottepa sotkuista porukkaa! Yök! En mä millään juuriharjalla itseäni porstaa. Ihan normaalisti pesen. Käytän rasvoja, ettei iho kuivu. ap

Vierailija
6/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä herkän ihon aineita!

Tai voisko sit peseytyä pelkällä vedellä edes....

Tsemppiä ap:lle mihen etsintään, kyllä siistejä miehiä löytyy!

ainakin omani pitää oikein hyvää huolta itsestään, en voisi kuvitella päivää ettei peseytyisi.

Vierailija
7/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:09"]

No oottepa sotkuista porukkaa! Yök! En mä millään juuriharjalla itseäni porstaa. Ihan normaalisti pesen. Käytän rasvoja, ettei iho kuivu. ap

[/quote]

Mitä käytännössä tarkoittaa sulle "normaalisti pesen"? Liistaat itseesi jotain suihkusaippuaa ja huuhtelet pois, sitten kuvittelet itsesi puhtaaksi koska tuoksu jää hetkeksi iholle?

Vierailija
8/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo suihkussa voi toki käydä päivittäin mutta hiuksia ei todellakaan tarvitse pestä päivittäin, ellet sitten harrasta hikiliikuntaa.

Järki päähän eikä mitään pakkohäiriöitä.

Vierailija
9/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En o käyny suihkussa yli viikkoon.

Vierailija
10/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tykkäisit, jos tapaisit mieheni nyt? Hän on käynyt viimeksi suihkussa 2 vk 1 pv sitten :(

Vierailija
11/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, että elämäsi on aika hankalaa. Miettiä nyt tuollaisia asioita muista ihmisistä! Etkä kyllä välttämättä tule sitä miestä koskaan löytämään, sorry vaan, tuollainen neurootikko on on ylitarkka monessa muussakin asiassa - kuka sellaista jaksaa?

Vierailija
12/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Ap tietää ketkä on käynyt suihkussa joka päivä ja ketkä ei? Joten ei voi ällöttää, kun ei tiedä. Ei Ap mustakaan huomaisi milloin viimeksi olen käynyt suihkussa, kun en vaan haise . Ja jos pesisin hiukset joka päivä, niin pian saisin alkaa pesemään kaksi kertaa päivässä, kun rasvoittuisivat niin nopeasti, joten nykyinen pesutahti on noin 2-3 päivän välein ja se sopii mulle.

Vierailija
13/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:09"]

[/quote]

Mitä käytännössä tarkoittaa sulle "normaalisti pesen"? Liistaat itseesi jotain suihkusaippuaa ja huuhtelet pois, sitten kuvittelet itsesi puhtaaksi koska tuoksu jää hetkeksi iholle?

[/quote]

No kuule shampoota ja hoitoainetta käytän, suihkusaippuaa. Sheivaan joka toinen päivä kainalot, sääret ja viivaa. Vartalon kosteutan voiteella. Kasvot aamuin illoin ja käytän kasvovoidetta ja silmänympärysvoidetta. Kulmakarvat siistin, ei kasva nenäkarvoja. Käytän ulkomaailmassa hajuvettä, kotona kun koko päivän oon, niin en. Olenko siis aivan ihmetapaus? ap

Vierailija
14/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää peskö sitä tukkaa joka päivä...Sen takia sinua ällöttää ap muut jotka ei pese joka päivä, koska oma tukkasi on rasvainen heti jos et pese joka päivä. Sinun tukkasi tottuu siihen ja päänahka toimii tottumuksesta. Sinä itse olet syypää siihen, että "olet likainen joka päivä". Itse pesen 2-3krt viikossa ja hiukset eivät ikinä ole rasvaiset. Käyn suihkussa kuitenkin joka päivä.

Vierailija
15/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:09"]No oottepa sotkuista porukkaa! Yök! En mä millään juuriharjalla itseäni porstaa. Ihan normaalisti pesen. Käytän rasvoja, ettei iho kuivu. ap

[/quote]

Lättäät itseesi kemikaaleja pullosta. Ok!

Ps. karvalliset sukuelimet ovat eroottiset

Vierailija
16/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mä tietäisin milloin joku on suihkussa käynyt?? Joku raikkaan tuoksuinen on käynyt viikko sitten saunassa. Joku työpäivän jälkeen on hiessä ja henkikin tuoksahtaa lounaan valkosipulille, saattaa siti käydä pesulla aamuin, illoin ja salitreenin jälkeen eli kolmesti päivässä.

Vierailija
17/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis neuroottinen. Aha. Kyllä mun mieskavereista huomaa, jos ei suihkussa käyty. Ettekö te opeta ees murrosikäisiä lapsianne jokapäiväiseen suihkuun? ap

Vierailija
18/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa PITÄÄ käydä JOKA päivä ja alusvaatteet vaihtaa myös.

Mutta sheivata ei tarvii eikä muutakaan turhaa tuommosta mutta suihkuss apitää käydä ja olla puhtaissa vaatteissa sentään.

Vierailija
19/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:09"]

[/quote]

[/quote]

No kuule shampoota ja hoitoainetta käytän, suihkusaippuaa. Sheivaan joka toinen päivä kainalot, sääret ja viivaa. Vartalon kosteutan voiteella. Kasvot aamuin illoin ja käytän kasvovoidetta ja silmänympärysvoidetta. Kulmakarvat siistin, ei kasva nenäkarvoja. Käytän ulkomaailmassa hajuvettä, kotona kun koko päivän oon, niin en. Olenko siis aivan ihmetapaus? ap

[/quote]

Hyi helvetti, onko sun mielestä oikeesti parempi se hajuavesi??? Mua ällöttää välittömästi kun haistan hajuveden, siis oikeasti tulee oksennus.... Voi ei, nyt sulla on kyllä asiat sekasin!

Vierailija
20/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mua ällöttää ja ärsyttää kaikki ihmiset, jotka eivät toimi samalla tavalla kuin minä itse" Tämä oli aloituksen todellinen sanoma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän