Mua ällöttää ihmiset, jotka ei käy joka päivä suihkussa
En vaan kestä epäsiisteyttä. Miksei voi pestä hiuksia joka päivä ja vaihtaa puhtaita vaatteita? Miksei miehet voi ajaa tai ees siistiä partaa, nyppiä nenäkarvat ja korvakarvat. Miksei voi sheivata, ees siistiä alaosastoa, naiset ja miehet? Mun seksihalut on kadonneet monen miehen kohdalla, ku ei voi ees nenäkarvoja nyppiä?
Mistä löytäisin puhtaan ja siistin miehen, joka tuoksuu hyvältä?
Kommentit (88)
Ainiin, en myöskään sheivaile karvoja kovin usein enkä käytä meikkiä tai mitään hajusteita. Olen ap:n mielestä varmaan ihan todella ällöttävä :D
t. 22
Taitaa ap olla itse harvinaisen sotkuinen tyyppi. Ja vieläpä neuroottinen.
Suihkussa voi olla minun puolestani käymättä tasan niin kauan kuin ei varsinaisesti haise. Eikä kaikki todellakaan ala automaattisesti haista 24 h suihkun jälkeen. Riippuu paljon aineenvaihdunnasta, ihotyypistä, fyysisestä aktiivisuudesta jne. Jos itsensä pesee kunnolla suihkussa käydessään ja käyttää itselle sopivaa deodoranttia, eikä harrasta hikiliikuntaa ja suolisto on kunnossa, niin ihan hyvin voi olla parikin päivää ilman suihkua. Tämä voi olla pelottava ajatus teille hygieniahulluille, mutta ihminen ei koskaan ole steriili. Ei vaikka hinkkaisitte itseänne 5 kertaa päivässä siellä suihkussa. Silti olette bakteerien ja ties minkä elävien peitossa. On todellista tyhmyyttä kuvitella, että suihkun jälkeen on puhdas ja ennen suihkua ei. Suihkun jälkeenkin olette korkeintaan "puhdas". Ja on täysin naurettavaa vaatia jotain peseytymistä "edes pelkällä vedellä". Se nyt ei auta yhtään mitään, koska rasva ei noin vain liukene veteen ja se hetkellinen ihon kastelu vaan lisää bakteerien kasvua, koska bakteerit tykkää kosteudesta. Ihan joutavaa pelleilyä. Sillä hetkellisellä raikkauden tunteella, joka suihkusta seuraa, ei ole mitään tekemistä puhtauden kanssa. Olen tehnyt jo aikoja sitten sen havainnon, että suihkussa ramppaavat ahkerimmin ne vähemmän fiksut ihmiset, joilla ei ole mitään käsitystä, miten hygienia oikeasti toimii.
Hyi mua ällöttää ihmiset, jotka läträä jatkuvasti ties mitä hajustettuja pesuaineita, shampoita ja hoitoaineita suihkussa, sitten laappivat nahkaansa hajustettuja, bakteereja kuhisevia lotioneja ja rasvoja ja seerumeita ja kosteuttajia, suihkivat päällensä hajuvesiä ja hiuslakkoja ja body mistejä, ja sitten kuvittelevat olevansa puhtaita :D
ap on varmasti hyvä seksikumppani. siisti ja puhdas.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:24"]Mitähän tykkäisit, jos tapaisit mieheni nyt? Hän on käynyt viimeksi suihkussa 2 vk 1 pv sitten :(
[/quote]
Eihän tää ole totta? Eihän?
Tollaista sikaa mä en päästäis edea ovesta sisään. Saati sänkyyn nukkumaan. Hyi hitto!
Mun komea ja ihana mies käy joka päivä suihkussa joskus kahdesti. Minä en, enkä myöskään haise. Mun miehen mielestä minä tuoksun hyvälle eikä hän pidä lainkaan jos laitan joskus hajuvettä.
Kokeile ap vähentää pesuja ja hajusteita niin ehkä löydät miehen sinäkin.
Kylläpä läträät tuoksuja itseesi ap! Tajuathan miten pahan olon saatat monelle aiheuttaa? Eikä iho edes tuollaisten jälkeen ole oikeasti puhdas, sitä kun se edes harvoin on... Bakteereja on ihmisessä koko ajan.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:09"]
No oottepa sotkuista porukkaa! Yök! En mä millään juuriharjalla itseäni porstaa. Ihan normaalisti pesen. Käytän rasvoja, ettei iho kuivu. ap
[/quote]
Mitä käytännössä tarkoittaa sulle "normaalisti pesen"? Liistaat itseesi jotain suihkusaippuaa ja huuhtelet pois, sitten kuvittelet itsesi puhtaaksi koska tuoksu jää hetkeksi iholle?
[/quote]
No kuule shampoota ja hoitoainetta käytän, suihkusaippuaa. Sheivaan joka toinen päivä kainalot, sääret ja viivaa. Vartalon kosteutan voiteella. Kasvot aamuin illoin ja käytän kasvovoidetta ja silmänympärysvoidetta. Kulmakarvat siistin, ei kasva nenäkarvoja. Käytän ulkomaailmassa hajuvettä, kotona kun koko päivän oon, niin en. Olenko siis aivan ihmetapaus? ap
[/quote]
Olet ilmeisesti kotona lorviva yhteiskunnan elätti kun sinulla tuollaiseen on aikaa.
Normaalit ihmiset käyvät töissä, hoitavat lapsiaan ja harrastavat.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:49"]ap on varmasti hyvä seksikumppani. siisti ja puhdas.
[/quote]
No aina on kehuttu. ap
Mä en käytä suihkussa ikinä shampoota paitsi joskus laitan kainaloihin. Saan ihottumaa shampoosta... Mielestäni en silti haise ja olen puhdas. Pesen hiukset joka toinen päivä. En halua pestä joka päivä, koska ne ovat puoleen selkään ja aikaa menisi tolkuttomasti. Lisäksi rasvaisuus tekee hyvää hiuksille joskus.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:49"]ap on varmasti hyvä seksikumppani. siisti ja puhdas.
[/quote]
No aina on kehuttu. ap
[/quote]
Harvaa pillua antavaa moititaan. Sen verran apina se nainen on pohjimmiltaan, että antaa silmät kiiluen kun mukavia puhuu.
Veikkaanpa, ettet ole parisuhteessa, koska väistämättä alat vaatia samanlaista neuroottista "puhtauskäyttäytymistä" mieheltäkin, ja se nalkutus kyllä syö miestä mikäli puhtauskäsitykset sattuvat poikkeamaan toisistaan...
Ja vapiskaa: Jos mun miesystävä tulee kylään yöksi, (nyt ei oo miestä mutta ku on) mä käyn illallaki suihkussa vaikka oon aamulla käyny. Ja vaihdan kaikki puhtaat vaatteet. Sänkyyn vähintään puhtaat tyynynliinat. Miehelle aina uusi puhdas pyyhe. Oon mä kauhee. Miehiltä en negatiivista palautetta oo koskaan saanu, aina kehutaan ja tykätään. Oon mä kauhee!!! Apua apua. Pitäskö mennä hoitoon. ap
Mun nahka ei kestä jokapäiväistä suihkussa käyntiä ja hiukset on valkastu, ne ei rasvotu ollenkaan. Siis käyn suihkussa joka toinen päivä. Alapesut tietty päivittäin.
Nyppiä nenäkarvoja? Sehän sattuu ihan saakelisti!
Pesemismussuteulsen ymmärrän ao.ta nyt jotenkin, mutta tuo karvojen kyniminen, niin tuo on jo ylimitoitettua. Eikä se karvattomuus hygieniaa edistä.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:01"]
Ja vapiskaa: Jos mun miesystävä tulee kylään yöksi, (nyt ei oo miestä mutta ku on) mä käyn illallaki suihkussa vaikka oon aamulla käyny. Ja vaihdan kaikki puhtaat vaatteet. Sänkyyn vähintään puhtaat tyynynliinat. Miehelle aina uusi puhdas pyyhe. Oon mä kauhee. Miehiltä en negatiivista palautetta oo koskaan saanu, aina kehutaan ja tykätään. Oon mä kauhee!!! Apua apua. Pitäskö mennä hoitoon. ap
[/quote]
No minkäs takia sitten täällä kyselet miks sulla ei oo miestä... :-D
Mites toi sun siivouskäyttäytyminen?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:01"]Veikkaanpa, ettet ole parisuhteessa, koska väistämättä alat vaatia samanlaista neuroottista "puhtauskäyttäytymistä" mieheltäkin, ja se nalkutus kyllä syö miestä mikäli puhtauskäsitykset sattuvat poikkeamaan toisistaan...
[/quote]
En vaadi. Kohteliaisuudesta en sano niille mitään. ap
On hiuspohjalle ja iholle huonoksi pestä joka päivä, varsinkin pesuaineilla. Vesipesu on ihan ok. Itse käyn suihkussa noin 3-4 kertaa viikossa, hiukset pesen 1 tai 2 viikon välein.