Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ällöttää ihmiset, jotka ei käy joka päivä suihkussa

Vierailija
04.07.2014 |

En vaan kestä epäsiisteyttä. Miksei voi pestä hiuksia joka päivä ja vaihtaa puhtaita vaatteita? Miksei miehet voi ajaa tai ees siistiä partaa, nyppiä nenäkarvat ja korvakarvat. Miksei voi sheivata, ees siistiä alaosastoa, naiset ja miehet? Mun seksihalut on kadonneet monen miehen kohdalla, ku ei voi ees nenäkarvoja nyppiä?

Mistä löytäisin puhtaan ja siistin miehen, joka tuoksuu hyvältä?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 16:23"]En myös ymmärrä minkä takia ihmiset valittavat kun käy suihkussa. Käyn ennen ja jälkeen töiden kun haisen muuten hielle. Kuumat yöt saavat hikoilemaan, nyt ei ole kovin kuumaa mutta peiton alla hikoilee ja ilman peittoa on liian kylmä. Ihmiset eivät haista sitä omaa ominaistuoksua, muut kyllä huomaavat. Sheivaamisen lopetin kun kasvot näyttivät aina finninaamaiselta, siistin silti parran, kainalokarvat, munakarvat ja persekarvat. En päästäisi ketään ihmistä lähelle ellen olisi siisti. Minulle ei ole pikasuihkua, suihku vie 10-15min kellon ajasta riippuen, vaikka sitten klo 3 yöllä. Menkää aikaisemmin nukkumaan niin voitte käydä rauhassa suihkussa.

[/quote]

Just näin! ap

[/quote]

ap sekoilee monella "nikillä"

[/quote]

Ei ollut! Normaalit ihmiset käyvät kerran päivässä suihkussa. Ne ymmärrän joilla on joku ihotauti mikä estää suihkussa käynnin päivittäin. Minun lapsuudessa opetettiin säännöllinen hygienia, käsienpesu ennen ja jälkeen ruoan, nenää ei kaiveta sormin. Suihkussa käytiin ennen nukkumaan menoa. Se on kohteliasta muita ihmisiä kohtaan, en tiedä millä planeetalla asutte. Luulin hygienian olevan kaikille normaalia. Kuka haluaa teidän kanssa harrastaa seksiä kun ette peseydy.

Vierailija
82/88 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 06:09"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 16:23"]En myös ymmärrä minkä takia ihmiset valittavat kun käy suihkussa. Käyn ennen ja jälkeen töiden kun haisen muuten hielle. Kuumat yöt saavat hikoilemaan, nyt ei ole kovin kuumaa mutta peiton alla hikoilee ja ilman peittoa on liian kylmä. Ihmiset eivät haista sitä omaa ominaistuoksua, muut kyllä huomaavat. Sheivaamisen lopetin kun kasvot näyttivät aina finninaamaiselta, siistin silti parran, kainalokarvat, munakarvat ja persekarvat. En päästäisi ketään ihmistä lähelle ellen olisi siisti. Minulle ei ole pikasuihkua, suihku vie 10-15min kellon ajasta riippuen, vaikka sitten klo 3 yöllä. Menkää aikaisemmin nukkumaan niin voitte käydä rauhassa suihkussa.

[/quote]

Just näin! ap

[/quote]

ap sekoilee monella "nikillä"

[/quote]

Ei ollut! Normaalit ihmiset käyvät kerran päivässä suihkussa. Ne ymmärrän joilla on joku ihotauti mikä estää suihkussa käynnin päivittäin. Minun lapsuudessa opetettiin säännöllinen hygienia, käsienpesu ennen ja jälkeen ruoan, nenää ei kaiveta sormin. Suihkussa käytiin ennen nukkumaan menoa. Se on kohteliasta muita ihmisiä kohtaan, en tiedä millä planeetalla asutte. Luulin hygienian olevan kaikille normaalia. Kuka haluaa teidän kanssa harrastaa seksiä kun ette peseydy.

[/quote]

Mun mies ainakin =)

Yleensä käyn joka kolmas päivä pesulla. Aamuisin pesen kainalot ja alapään illalla jos muistan/jaksan (menkkojen aikaan pesen aamulla ja illalla). En ajele alapään karvoja, säärikarvatkin vain kesällä jos satun laittamaan lyhyen hameen tai mekon päälleni. Kainalokarvat ajelen kun käyn suihkussa.

Kauhistukaan av-mammat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:09"]

Onhan niitä herkän ihon aineita!

Tai voisko sit peseytyä pelkällä vedellä edes....

Tsemppiä ap:lle mihen etsintään, kyllä siistejä miehiä löytyy!

ainakin omani pitää oikein hyvää huolta itsestään, en voisi kuvitella päivää ettei peseytyisi.s

[/quote]samoin! Nukkumaan on kiva kompia puhtaan ja hyvaltatuoksuvan kullan viereen!

Vierailija
84/88 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:42"]

Minun äitini on aina käynyt joka päivä suihkussa. Aamuin illoin kasvopesut, voiteet. Viikottainen kuorinta ja kasvonaamio. Ja vartalon rasvaus.

Hän on nyt 64, enkä tiedä ketään hänen ikäistään, jolla on niin kaunis ja nuorekas iho. Hän näyttää ainakin 10 vuotta nuoremmalta. Äitini ikäistä isääni aina ihmetellään, että miten hänellä on noin nuori ja kaunis vaimo.

ap

[/quote]

Taatusti silloin, kun äitis oli nuori, niin ei käynyt joka päivä suikussa. Syntynyt 1950 ja silloin ei ollut mahdollisuuksia moiseen lotraukseen veden saati rasvojen kanssa. Joten suksihan jo kuuseen tältä palstalta.

[/quote]krohom...minun aitini syntynyt -47 ja taatusti peseytyi paivittain!! Edelleenkin tarpeen vaatiessa kaksikin krt paivassa. Itse kayn aamuin ja illoin. Aidillani todellakin on myos todella hyva iho. Ihorasvat on kaytossa.

Vierailija
85/88 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mun mies ainakin =)

Yleensä käyn joka kolmas päivä pesulla. Aamuisin pesen kainalot ja alapään illalla jos muistan/jaksan (menkkojen aikaan pesen aamulla ja illalla). En ajele alapään karvoja, säärikarvatkin vain kesällä jos satun laittamaan lyhyen hameen tai mekon päälleni. Kainalokarvat ajelen kun käyn suihkussa.

Kauhistukaan av-mammat!

[/quote]

Mitä järkeä on tuollaisessa näenäispeseytymisessä? Aivan samassa ajassa kävisit kunnon kokosuihkussa.

Ilmeisesti joillain ihmisillä on fetissi likaisuuteen ja haisuliuteen.

En miehenä koskaan koskisi naisen joka ei käy suihkussa aamuin illoin.

PS. Thai-naiset pesetyvät 3 kertaa päivässä ja aina ennen ja jälkeen seksin.

Vierailija
86/88 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 06:56"][/quote]

Mun mies ainakin =)

Kauhistukaan av-mammat!

[/quote]

Mitä järkeä on tuollaisessa näenäispeseytymisessä? Aivan samassa ajassa kävisit kunnon kokosuihkussa.

Ilmeisesti joillain ihmisillä on fetissi likaisuuteen ja haisuliuteen.

En miehenä koskaan koskisi naisen joka ei käy suihkussa aamuin illoin.

PS. Thai-naiset pesetyvät 3 kertaa päivässä ja aina ennen ja jälkeen seksin.

[/quote]

Suurin seksintappaja on pesu ennen seksiä. Eihän silloin haista ihanaa tussun tuoksua!

T Mies

Vierailija
87/88 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä ap tiedät, onko joku ihminen käynyt suihkussa vai ei? Vai kuljetko ihan liki ja nuuskit toisia ihmisiä? No onhan niitä moukkamaisesti käyttäytyviä tietysti joka lähtöön. Ja mistä muka vaatteiden päältä tiedät, onko joku ajanut häpykarvansa vai ei? Ja mitä se muuten sinulle kuuluu, millainen rämemajava kenelläkin on pöksyissään. Sievistele sinä vain itseksesi ja lotraa suihkussa vaikka viisi kertaa päivässä, kunhan maksat myös riittävän suuren vesimaksun. Tätä palstaa lukiessa olen alkanut ymmärtää, miksi esim. pääkaupunkiseudulla on niin korkea vesimaksu per nuppi. Syynä ovat nuo myötäänsä suihlussa lotraavat nuorehköt überhygieeniset naiset.

Vierailija
88/88 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuisen on syytä käydä suihkussa joka päivä, teini-ikäisen myös. Työkaverini lähes ylpeilee sillä etteivät käy suihkussa kuin muutaman kerran viikossa. Haisee rasvaiselta tukalta ja "pesemättömältä", ei hieltä mutta sellaiseltä ällöltä kuitenkin. En ole keksinyt miten sanoisin hänelle hajusta suututtamatta ja nolaamatta häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi