Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ällöttää ihmiset, jotka ei käy joka päivä suihkussa

Vierailija
04.07.2014 |

En vaan kestä epäsiisteyttä. Miksei voi pestä hiuksia joka päivä ja vaihtaa puhtaita vaatteita? Miksei miehet voi ajaa tai ees siistiä partaa, nyppiä nenäkarvat ja korvakarvat. Miksei voi sheivata, ees siistiä alaosastoa, naiset ja miehet? Mun seksihalut on kadonneet monen miehen kohdalla, ku ei voi ees nenäkarvoja nyppiä?

Mistä löytäisin puhtaan ja siistin miehen, joka tuoksuu hyvältä?

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 on ap.

Vierailija
62/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko pillereillä tai mielialalääkkeillä, kun nehän voi vaikuttaa siihen, mitä haistat? Vai onko kumppaniehdokkaat olleet kaikki jostain syystä lääkkeissä, tai käyttäneet alkoholia, kun ne vaikuttaa aika paljon ominaistuoksuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muo taas ärsyttää suunnattomasti eräs sukulainen joka on työtön (aina ollutkin) ja joka aamu herättyään siinä kymmenen maissa ottaa min. puolen tunnin suihkun. Ai että mä haluaisin nähdä miten nuo aamulotraukset sujuu kun pitäisi herätä aamulla klo 7 tai jopa aikaisemmin!

Vierailija
64/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:27"]Muo taas ärsyttää suunnattomasti eräs sukulainen joka on työtön (aina ollutkin) ja joka aamu herättyään siinä kymmenen maissa ottaa min. puolen tunnin suihkun. Ai että mä haluaisin nähdä miten nuo aamulotraukset sujuu kun pitäisi herätä aamulla klo 7 tai jopa aikaisemmin!

[/quote]

Hyvin, joskus herään kello 4.50 töihin, tosin en lotraa noin kauaa. ap

Vierailija
65/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:26"]Ootko pillereillä tai mielialalääkkeillä, kun nehän voi vaikuttaa siihen, mitä haistat? Vai onko kumppaniehdokkaat olleet kaikki jostain syystä lääkkeissä, tai käyttäneet alkoholia, kun ne vaikuttaa aika paljon ominaistuoksuun?

[/quote]

Ei kumpaakaan. Ihan tavallinen oon ja miehet kans, yks juoppo oli, mutta se kävi joka päivä suihkussa. ap

Vierailija
66/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:31"]

Ei kumpaakaan. Ihan tavallinen oon ja miehet kans, yks juoppo oli, mutta se kävi joka päivä suihkussa. ap

[/quote]

Entäs ovatko he olleet jokseen stressaavanlaatuisia henkilöitä, esim. vastuuta vaativa työ tai oma yritys tms?

Vierailija
67/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nauran sun avaukselle täällä maha kippurassa :D

Tietokoneen avulla voi siirtää tekstiä, kuvaa ja ääntä. Harmi ettei hajua. Jos voisi, niin postaisin tähän ketjuun kainaloideni ajamattomista karvapehkoista leijailevaa hienkatkua näin raskaan työpäivän jälkeen. Enkä tee mitään konttorityötä vaan raskasta teollisuustyötä. =D Ja sitten postaisin vielä protestipierun löyhkää kaupan päälle.

Pikasuihkussa on hyvä käydä päivittäin, mutta läträäminen ja saippuointi joka päivä olisi aivan liikaa mun iholle. Mun Iho kuivuu ja ärtyy ja hilseilee, jos sitä hinkuttaa saippualla joka päivä. Kainalot, munat ja perseen pesen saippualla päivittäin. Esinahan alta en pese saippualla, vaan pesen huolellisesti vedellä. Ja pitkää tukkaa ei pidä pestä joka päivä. Se heikkenee ja kuluu jatkuvasta shampoon läträyksestä.

Vielä joitakin kymmeniä vuosia sitten saunapäivä oli lauantaisin. Viikko tehtiin raskasta työtä maaseudulla, ja sitten lauantaina saunaan. Suihkuja ei ollut. Silti ihmiset pärjäsivät, eikä kukaan kuollut hienhajuun. Ja jos olisit mennyt ehdottamaan karvojen nyppimistä kelle vaan, niin sinua olisi katsottu kieroon ja pidetty vajaamielisenä kylähulluna.

Näin se maailma muuttuu. t. m 28

Vierailija
68/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:30"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:27"]Muo taas ärsyttää suunnattomasti eräs sukulainen joka on työtön (aina ollutkin) ja joka aamu herättyään siinä kymmenen maissa ottaa min. puolen tunnin suihkun. Ai että mä haluaisin nähdä miten nuo aamulotraukset sujuu kun pitäisi herätä aamulla klo 7 tai jopa aikaisemmin!

[/quote]

Hyvin, joskus herään kello 4.50 töihin, tosin en lotraa noin kauaa. ap

[/quote]

Tiedän että on vain järjestelykysymys mutta tuon kyseisen laiskimuksen jonka tiedän haluaisin todella joutuvan edes joskus heräämään seitsemältä!

Vierailija
69/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa ap, tositarinan. Mieheni eka vaimo oli kaltaisesi suihkuintoilija ja oli tietty "opettanut" miehenkin tavoille. Kun aloimme olemaan yhdessä tiiviimmin niin ihmettelin hieman sitä suihkussaramppaamista ja yhden kerran käytettyjen, puhtaiden vaatteiden pyykkäämistä. Mies sanoi että kun hänellä on niin helposti rasvottuva iho niin pakko käydä suihkussa joka päivä ja pitää rasvata kun tulee kuivia ihottumaläikkiä (rasvottuvasta ihosta huolimatta).No, muutettiin yhteen, tuli remppaaa ja menoa ja kaikkea muuta ja jokapäiväinen suihkuttelu ei onnistunutkaan. noin puolen vuoden päästä mies ihmetteli kun iho on niin hyvässä kunnossa - ei rasvotu eikä ole kuivia läikkiä. Minä sitten siihen että jospa se jokapäiväinen peseminen ei ollutkaan hyvästä ja kumpi mahtoi tulla ensin - rasvottova iho vai jokapäiväiset suihkut... Mies siinä sitten muisteli että ei hänellä ennen ekaa avioliittoa mitään iho-ongelmia ollut.

Vierailija
70/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myös ymmärrä minkä takia ihmiset valittavat kun käy suihkussa. Käyn ennen ja jälkeen töiden kun haisen muuten hielle. Kuumat yöt saavat hikoilemaan, nyt ei ole kovin kuumaa mutta peiton alla hikoilee ja ilman peittoa on liian kylmä. Ihmiset eivät haista sitä omaa ominaistuoksua, muut kyllä huomaavat. Sheivaamisen lopetin kun kasvot näyttivät aina finninaamaiselta, siistin silti parran, kainalokarvat, munakarvat ja persekarvat. En päästäisi ketään ihmistä lähelle ellen olisi siisti. Minulle ei ole pikasuihkua, suihku vie 10-15min kellon ajasta riippuen, vaikka sitten klo 3 yöllä. Menkää aikaisemmin nukkumaan niin voitte käydä rauhassa suihkussa.

Vierailija
71/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä tuota "suihkussa pitää käydä joka päivä" -oodia. Jos hikoilee päivittäin koko kropaltaan kuten esim. helteellä tai kovaa liikuntaa harrastaessa niin ok, mutta en todellakaan näe tarvetta pestä koko vartaloani jos olen vain oleskellut normaalisti. Kainalopesu lavuaarin yllä ja alapesu käsisuihkulla riittää.

Ahdistavatko mikrobit? Jos kykenisit paljaalla silmällä näkemään niitä, et voisi sen pyhän suihkunkaan jälkeen nähdä itseäsi niiden alta.

Vierailija
72/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 16:23"]En oikein ymmärrä tuota "suihkussa pitää käydä joka päivä" -oodia. Jos hikoilee päivittäin koko kropaltaan kuten esim. helteellä tai kovaa liikuntaa harrastaessa niin ok, mutta en todellakaan näe tarvetta pestä koko vartaloani jos olen vain oleskellut normaalisti. Kainalopesu lavuaarin yllä ja alapesu käsisuihkulla riittää.

Ahdistavatko mikrobit? Jos kykenisit paljaalla silmällä näkemään niitä, et voisi sen pyhän suihkunkaan jälkeen nähdä itseäsi niiden alta.

[/quote]

Eikä tarvitse kaikkien pestä edes kainaloita tai tussua joka päivä. Tussulle tekee hyvää olla omillaan joskus.

Vierailija
73/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 16:23"]

[/quote]

Niinpä. Ne mikrobit vielä tykkää siitä, että niitä kastellaan joka päivä :D Ja että ihon suojaava rasvapinta pestään pois, sekin voi villiinnyttää nuo hassut pikku otukset!

Vierailija
74/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 16:23"]En myös ymmärrä minkä takia ihmiset valittavat kun käy suihkussa. Käyn ennen ja jälkeen töiden kun haisen muuten hielle. Kuumat yöt saavat hikoilemaan, nyt ei ole kovin kuumaa mutta peiton alla hikoilee ja ilman peittoa on liian kylmä. Ihmiset eivät haista sitä omaa ominaistuoksua, muut kyllä huomaavat. Sheivaamisen lopetin kun kasvot näyttivät aina finninaamaiselta, siistin silti parran, kainalokarvat, munakarvat ja persekarvat. En päästäisi ketään ihmistä lähelle ellen olisi siisti. Minulle ei ole pikasuihkua, suihku vie 10-15min kellon ajasta riippuen, vaikka sitten klo 3 yöllä. Menkää aikaisemmin nukkumaan niin voitte käydä rauhassa suihkussa.

[/quote]

Just näin! ap

Vierailija
75/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, olen aivan ihmeissäni, siis eivätkö ihmiset käy joka päivä suihkussa? Mun perheessä ja lähipiirissä käy kaikki ja ihan normaaleja ihmisiä ovat. Kaikki työssäkäyviä, urheilevia, hyväihoisia... Siis en tietenkään joka päivä kyttää heidän suihkuja, mutta jos olen yökylässä, niin kyllä käyvät aamulla tai illalla.

Missäs nää mammat ja äijät on, jotka vinkuu posliinin perään muissa ketjuissa? Nyt yhtäkkiä säännöllinen sheivaus on aivan neuroottista.

Noh. Menen huomenna matkoille. Aion illalla tehdä ihonhoidon ja kuorinnan, sitten yöksi itseruskettava koko kroppaan. Aamulla suihku ja sheivaus. Ja oi voi, maailmanloppu tulee, mutta aion siellä reissullakin käydä ihan kokovartalosuihkussa!!!! Ja käyttää ihovoiteita. Ja laitan hajuvettä. Ja kuorin varmaan vielä aamulla muuten kädet, rasvaan ja lakkaan kynnet. Jep. Olen kauhea kauhea. ap

Vierailija
76/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini on aina käynyt joka päivä suihkussa. Aamuin illoin kasvopesut, voiteet. Viikottainen kuorinta ja kasvonaamio. Ja vartalon rasvaus.

Hän on nyt 64, enkä tiedä ketään hänen ikäistään, jolla on niin kaunis ja nuorekas iho. Hän näyttää ainakin 10 vuotta nuoremmalta. Äitini ikäistä isääni aina ihmetellään, että miten hänellä on noin nuori ja kaunis vaimo.

ap

Vierailija
77/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:42"]

Minun äitini on aina käynyt joka päivä suihkussa. Aamuin illoin kasvopesut, voiteet. Viikottainen kuorinta ja kasvonaamio. Ja vartalon rasvaus.

Hän on nyt 64, enkä tiedä ketään hänen ikäistään, jolla on niin kaunis ja nuorekas iho. Hän näyttää ainakin 10 vuotta nuoremmalta. Äitini ikäistä isääni aina ihmetellään, että miten hänellä on noin nuori ja kaunis vaimo.

ap

[/quote]

Taatusti silloin, kun äitis oli nuori, niin ei käynyt joka päivä suikussa. Syntynyt 1950 ja silloin ei ollut mahdollisuuksia moiseen lotraukseen veden saati rasvojen kanssa. Joten suksihan jo kuuseen tältä palstalta.

Vierailija
78/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*suiHkussa 

Vierailija
79/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te kummallisia. ap

Vierailija
80/88 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 16:23"]En myös ymmärrä minkä takia ihmiset valittavat kun käy suihkussa. Käyn ennen ja jälkeen töiden kun haisen muuten hielle. Kuumat yöt saavat hikoilemaan, nyt ei ole kovin kuumaa mutta peiton alla hikoilee ja ilman peittoa on liian kylmä. Ihmiset eivät haista sitä omaa ominaistuoksua, muut kyllä huomaavat. Sheivaamisen lopetin kun kasvot näyttivät aina finninaamaiselta, siistin silti parran, kainalokarvat, munakarvat ja persekarvat. En päästäisi ketään ihmistä lähelle ellen olisi siisti. Minulle ei ole pikasuihkua, suihku vie 10-15min kellon ajasta riippuen, vaikka sitten klo 3 yöllä. Menkää aikaisemmin nukkumaan niin voitte käydä rauhassa suihkussa.

[/quote]

Just näin! ap

[/quote]

ap sekoilee monella "nikillä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi