Mua ällöttää ihmiset, jotka ei käy joka päivä suihkussa
En vaan kestä epäsiisteyttä. Miksei voi pestä hiuksia joka päivä ja vaihtaa puhtaita vaatteita? Miksei miehet voi ajaa tai ees siistiä partaa, nyppiä nenäkarvat ja korvakarvat. Miksei voi sheivata, ees siistiä alaosastoa, naiset ja miehet? Mun seksihalut on kadonneet monen miehen kohdalla, ku ei voi ees nenäkarvoja nyppiä?
Mistä löytäisin puhtaan ja siistin miehen, joka tuoksuu hyvältä?
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:24"]Mitähän tykkäisit, jos tapaisit mieheni nyt? Hän on käynyt viimeksi suihkussa 2 vk 1 pv sitten :(
[/quote]
Eihän tää ole totta? Eihän?
Tollaista sikaa mä en päästäis edea ovesta sisään. Saati sänkyyn nukkumaan. Hyi hitto!
[/quote]
Kunpa ei olisi totta, mutta valitettavasti on :( Hän on tuurijuoppo, jolla oli pitkä raittiuskausi. Sitten kävi juhannusaaton aattona suihkussa ja päätti ottaa vähän juhannuksen kunniaksi. Sitä ottamista on nyt sitten jatkunut tänne saakka. Hyi tuota hajua, ja mitkä turpajouhet. Kyllä hän vieressäni tietenkin nukkuu, ja täkitkin lemuavat aivan kamalalle. Yritän nytkin parhaillaan patistella häntä suihkuun ja parranajolle.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:28"]
No kuule shampoota ja hoitoainetta käytän, suihkusaippuaa. Sheivaan joka toinen päivä kainalot, sääret ja viivaa. Vartalon kosteutan voiteella. Kasvot aamuin illoin ja käytän kasvovoidetta ja silmänympärysvoidetta. Kulmakarvat siistin, ei kasva nenäkarvoja. Käytän ulkomaailmassa hajuvettä, kotona kun koko päivän oon, niin en. Olenko siis aivan ihmetapaus? ap
[/quote]
Elät varmaan tosi likaisesti, jos joka päivä pitää pestä. Onko sulla sotkunen työ tai epäsiisti koti? Ja kasvaako sun karvat niin, että paljaalla silmällä näkee? Kenties perustuoksusikin on paha, kun peität sen parfyymillä? Yyyh, oisko suhteet kaatunut sittenkin siihen, että ne miehet ei kestä sun likasuuttas?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:02"]Mites toi sun siivouskäyttäytyminen?
[/quote]
Ihan ok, en ole siivousfriikki. Mutta puhdasta ja kohtuusiistiä on. Joskus mulla käy siivoja. Apuuuuuaaaa!!! ap
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:01"]
Ja vapiskaa: Jos mun miesystävä tulee kylään yöksi, (nyt ei oo miestä mutta ku on) mä käyn illallaki suihkussa vaikka oon aamulla käyny. Ja vaihdan kaikki puhtaat vaatteet. Sänkyyn vähintään puhtaat tyynynliinat. Miehelle aina uusi puhdas pyyhe. Oon mä kauhee. Miehiltä en negatiivista palautetta oo koskaan saanu, aina kehutaan ja tykätään. Oon mä kauhee!!! Apua apua. Pitäskö mennä hoitoon. ap
[/quote]
Kuulostat kovin neuroottiselta ja "anaaliselta" tuon pakonomaisen puhtauden kanssa. Pelkäätkö, että miehesi jättää sinut, jos joskus et vaihdakaan lakanoita tai ennätä käydä suihkussa? Relaa vähän, elämästä voi tulla hauskempaa, kun ei panikoi ja puunaa niin paljoa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:01"]Veikkaanpa, ettet ole parisuhteessa, koska väistämättä alat vaatia samanlaista neuroottista "puhtauskäyttäytymistä" mieheltäkin, ja se nalkutus kyllä syö miestä mikäli puhtauskäsitykset sattuvat poikkeamaan toisistaan...
[/quote]
En vaadi. Kohteliaisuudesta en sano niille mitään. ap
[/quote]
Mutiset, nyrpistelet ja puhut sitten paskaa vain selän takana. Kuinka reilua ja herttaista sinulta.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:28"]
No kuule shampoota ja hoitoainetta käytän, suihkusaippuaa. Sheivaan joka toinen päivä kainalot, sääret ja viivaa. Vartalon kosteutan voiteella. Kasvot aamuin illoin ja käytän kasvovoidetta ja silmänympärysvoidetta. Kulmakarvat siistin, ei kasva nenäkarvoja. Käytän ulkomaailmassa hajuvettä, kotona kun koko päivän oon, niin en. Olenko siis aivan ihmetapaus? ap
[/quote]
Elät varmaan tosi likaisesti, jos joka päivä pitää pestä. Onko sulla sotkunen työ tai epäsiisti koti? Ja kasvaako sun karvat niin, että paljaalla silmällä näkee? Kenties perustuoksusikin on paha, kun peität sen parfyymillä? Yyyh, oisko suhteet kaatunut sittenkin siihen, että ne miehet ei kestä sun likasuuttas?
[/quote]
En usko, että on kaatuneet. Mä olen lähes aina ollu se jättäjä eikä miehet mun suihkussakäymisen takia oo jättäneet. ap
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:28"]
[/quote]
[/quote]
Koti on ok. Töissä ajoittain oon kädet ja naama pikisenä. Kyllä mulla sänki näkyy. En usko, että perustuoksuni on huono. ap
Mulla on ollut tänä vuonna seksikumppaneita vasta 85, joten en oo mikään jakorasia, mutta ärsyttää kun yksikään ei ole näistä ollut aviomiesainesta. ap
Voin vaan kuvitella, miten iho kitisee, näppyyntyy ja vanhenee... ja miten hiuksista häviää väri ja se muuttuu ihan hampuksi.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:01"]Veikkaanpa, ettet ole parisuhteessa, koska väistämättä alat vaatia samanlaista neuroottista "puhtauskäyttäytymistä" mieheltäkin, ja se nalkutus kyllä syö miestä mikäli puhtauskäsitykset sattuvat poikkeamaan toisistaan...
[/quote]
[/quote]
Kyllä sitä pitemmässä parisuhteessa varmasti tulee sanottua, vaikka alkuun vähän "kohteliaampi" olisikin... Jokatapauksessa sua ällöttää, ja siksi sulla ei varmaan sitä parisuhdetta ole. Ympyrä sulkeutuu, katsos...
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:03"]
[/quote]
[/quote]
Mutiset, nyrpistelet ja puhut sitten paskaa vain selän takana. Kuinka reilua ja herttaista sinulta.
[/quote]
En puhu paskaa selän takana. Mietin vaan omassa päässäni. ap
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:11"]
Mulla on ollut tänä vuonna seksikumppaneita vasta 85, joten en oo mikään jakorasia, mutta ärsyttää kun yksikään ei ole näistä ollut aviomiesainesta. ap
[/quote]
Tänä vuonna "vain 85" :D WTF :D :D :D
[/quote]
Obvious troll is obvious troll :DD
Ai tää olikin provo, aika hyvä, mulla meni tänne asti täydestä!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:03"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En puhu paskaa selän takana. Mietin vaan omassa päässäni. ap
[/quote]
Ja vatvot keskustelupalstalla. Tämäkin on sitä "seläntakanapuhumista".
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:14"]
[/quote]
[/quote]
Jaaa jos ei ole trolli, niin ompahan hiton hyvä selitys ainakin 85:lle pesukerralle :D
Muistahan ap, ettei ihosyyliä, kondyloomaa tai kohdunkaulansyöpää voi oikein pestä pois.
Nuo 85 seksikumppania ei ollut mun juttu! Mulla on ollut tänä vuonna 2 seksikumppania ja kahden kans oon vähän pussaillut.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:14"]
[/quote]
[/quote]
Jaaa jos ei ole trolli, niin ompahan hiton hyvä selitys ainakin 85:lle pesukerralle :D
Muistahan ap, ettei ihosyyliä, kondyloomaa tai kohdunkaulansyöpää voi oikein pestä pois.
[/quote]
Tämä oli trolli, en minä, ap
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:09"]
No oottepa sotkuista porukkaa! Yök! En mä millään juuriharjalla itseäni porstaa. Ihan normaalisti pesen. Käytän rasvoja, ettei iho kuivu. ap
[/quote]
Mitä käytännössä tarkoittaa sulle "normaalisti pesen"? Liistaat itseesi jotain suihkusaippuaa ja huuhtelet pois, sitten kuvittelet itsesi puhtaaksi koska tuoksu jää hetkeksi iholle?
[/quote]
[/quote]
Olet ilmeisesti kotona lorviva yhteiskunnan elätti kun sinulla tuollaiseen on aikaa.
Normaalit ihmiset käyvät töissä, hoitavat lapsiaan ja harrastavat.
[/quote]
Käyn töissä. Mulla on kaksi lasta. Harrastan liikuntaa 4-6 päivänä viikossa. ap