Moiij ÄITI täällä mä xD
Näin äiti et käyt täälä NÄÄTKÖ TÄN? x))
T. Veera
Kommentit (11)
Ihana Veera että halusit lähettää äidille viestiä mutta sanothan hänelle ihan kasvotusten että olet täällä käynyt? :) Äiti voi sitten perustella miksi tämä ei ole lasten paikka.
Kivaa päivää!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 11:28"]
Ihana Veera että halusit lähettää äidille viestiä mutta sanothan hänelle ihan kasvotusten että olet täällä käynyt? :) Äiti voi sitten perustella miksi tämä ei ole lasten paikka.
Kivaa päivää!
[/quote]
Kiitos! Tyttö kertoi lähettäneensä mulle viestin täällä ja sivuhistoriasta tän ketjun nyt löysin. Mitään ei kuulemma lukenut eikä aiokaan, halusi vaan kirjottaa tuon yhden viestin. Eli asia ok. Toivottavasti ei heti palaa takaisin :-)
- Veeran äiti
Kyllä mun teinipoika kertoi jo pari vuotta sitten että tämä on kaikista sairain nettipalsta mistä hän on kuullut :) Tännehän päätyy hyvin helposti googlaamalla mitä tahansa asiaa tai nimeä....
Kyllä mun teinipoika kertoi jo pari vuotta sitten että tämä on kaikista sairain nettipalsta mistä hän on kuullut :) Tännehän päätyy hyvin helposti googlaamalla mitä tahansa asiaa tai nimeä....
Älä Veera käytä täällä omaa nimeä.
Tää ei oo lasten paikka ollenkaan, nyt Veera muihin hommiin.
Veera mee vaikka ulos. Tää murskaa sun kaikki mielikuvat äidistäsi tää palsta. Tää on helvetin alin kerros ja täällä me äidit kiehutaan.
Olenhan mä täällä mussukka mutta ole kiltti ja mene takaisin pikkukakkosen sivuille :) Jos sivu lähti pois niin paina tästä niin pääset takaisin:
Tämä on aikuisten keskustelupaikka, lasten ei tulisi lukea näitä juttuja.
T. Äiti
Olen usein miettinyt, että milloin mun lapset tänne "eksyy", kun ovat monet kerrat nähneet, kun täällä olen. Vanhin alkaa olla siinä iässä, että varmasti jo kiinnostaa, että mitä se äiti täältä aina lueskeleekaan. Voisiko tälle sivulle laittaa jonkun lapsilukon?!
Ite en tiedä miksi edes roikun täällä :D googlasin kai jotain ja päädyin tänne ja huomasin että tässä palstassa on jotain erityistä ja hupaisaa ja jäin koukkuun... Onhan täällä kiva lueskella paskamyrskyjä ynnämuuta xD t.18v