Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onneksi mieheni ei katso jalkapalloa, eikä jääkiekkoa tai formuloita!

Vierailija
13.06.2014 |

Ei tarvitse elämän pyöriä sen mukaan milloin mitäkin niistä tulee telkkarista.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa että miehelläni on omat mielenkiinnon kohteensa

Vierailija
2/20 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minunkin miehellä omat mielenkiinnon kohteensa, harrastaa siis tiettyä lajia aktiivisesti, mutta olen seurannut tuttavaperheitä missä kaikki suunnitelmat pitää tehdä noiden tiettyjen urheilulajien mukaan. Tai siis sen mukaan miten niitä tulee telkkarista. Jotkut jäkiksen mm kisat, niin mies asuu sohvalla ja kaikki muu elämä on seis. Tai nyt nämä jalkapallokisat.

Tai jos formulat alkaa niin tulee jumalaton kiire kotiin katsomaan tai parhaillaan laitetaan kylässä tai juhlissa telkkari päälle. Olen ollut kerran ristiäisissä, missä vieras alkoi katsoa kesken juhlien formuloita telkasta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössö ja naisellinen mies, kivaa!

Vierailija
4/20 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap ja tässä asiassa miehemmekin ovat samanlaisia. Hyvä näin!

Vierailija
5/20 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei munkaan mies kattele! Nytkin oon saanut itse koko illan katsella jalkapalloa sohvalla, saan rötvätä raajat suorina ilman, että kukaan on tiellä :D

Vierailija
6/20 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, tommoinen riippuvuus olisi aika paha, että kesken juhlien avataan TV. Se olis wt jos mikä. Ymmärrän aloittajaa. Toisaalta, parempi potkupalloriippuvuus kuin viina-.

Vierailija
7/20 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, urheilu on mun mielestä parasta viihdettä mitä tv:stä tulee, varsinkin kaikki isot tapahtumat kuten Olympialaiset ja jalkapallon MM. Ja tietysti Formula. Ja oon siis nelikymppinen nainen, seurannut urheilua koko ikäni.

Vierailija
8/20 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli on futisriippuvainen eikä voi tulla serkkunsa häihin jalkapallomatsien vuoksi. Jäisi kaksi tai kolme väliin jos tulisi joten ei sitten tule.

Vierailija
9/20 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan. Hurraa! \o/ Laatumiehiä!

Vierailija
10/20 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 21:33"]Nössö ja naisellinen mies, kivaa!

[/quote]

Miten tämä tekee miehestäni nössön? Harrastaa ja valmentaa brasilian jujutsua 4-6 kertaa viikossa, lisänä lenkkeilee. Tosin vaikka ei harrastaisi mitään urheilua ei se tekisi hänestä nössöä tai naisellista.

Alkoholia käyttää erittäin harvoin.

Miksi on miehekästä katsoa urheilua televisiosta?

Vierailija
11/20 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole miestä! \o/

Vierailija
12/20 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 21:33"]Nössö ja naisellinen mies, kivaa!

[/quote]

Miten tämä tekee miehestäni nössön? Harrastaa ja valmentaa brasilian jujutsua 4-6 kertaa viikossa, lisänä lenkkeilee. Tosin vaikka ei harrastaisi mitään urheilua ei se tekisi hänestä nössöä tai naisellista.

[/quote]

Haluaa siis olla tappituntumalla toisiin Miehiin? Ei kamppailu-urheilijana uskalla lyödä tai potkia(brassijutsu)? Asiat jotka yleensä miehiä kiinnostavat, eivät kiinnosta. Kuulostaa hinttimäiseltä. Varaudu tunnustukseen jossakin vaiheessa suhdettanne.

Vierailija
13/20 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 21:50"]

[/quote]

[/quote]

Haluaa siis olla tappituntumalla toisiin Miehiin? Ei kamppailu-urheilijana uskalla lyödä tai potkia(brassijutsu)? Asiat jotka yleensä miehiä kiinnostavat, eivät kiinnosta. Kuulostaa hinttimäiseltä. Varaudu tunnustukseen jossakin vaiheessa suhdettanne.

[/quote]

tähän en viitsi sanoa muuta kuin, että tais kalikka kalahtaa :).

Vierailija
14/20 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 21:47"]

[/quote]

No jos toi riittää laatuun, etpä paljon vaadi.

"Ei lyö, ei petä, ei juo" on kuitenkin jo todella laadukasta ainesta verrattuna tuohon.

Vierailija
15/20 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole mies eikä mikään joka ei fudista kato

Vierailija
16/20 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-in. Meillä katsoo. Jääkiekkoa. Jalkapalloa. Formuloita. Tennistä. Hiihtoa. Mäkihyppyä. Ampumahiihtoa. Snookkeria....

Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Mieluummin ei katsoisi. Jäisi enemmän aikaa yhteisille puuhille ja perheelle. Esim. formuloiden aikaan ei kertakaikkiaan vaan voi lähteä vaikka koko perheen voimin ulos. Ei vain voi. Siispä minä ja lapset mennään. Penkkiurheilija henkeen ja vereen. Onneksi ei sentään pullo kourassa.

Vierailija
17/20 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mun katsoo. Mua ei tosin tuo jalkapallo kiinnosta, mutta katsokoot keskenään jos haluaa.

Vierailija
18/20 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies katsoo kaikkea mikä liikkuu.. Penkkiurheilun sijaan sais urheilla itse, persus ylös sohvalta ja lenkille mars! 

Vierailija
19/20 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on mies seuraa jalkapalloa, lätkää jne. Voidaan pitää kotona kisakatsomo, joskus kahdestaan joskus kutsutaan kavereita.. Hyvää ruokaa ja juomaa.. Kyllä on mukavaa:)

Vierailija
20/20 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 22:11"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 21:47"]

[/quote]

No jos toi riittää laatuun, etpä paljon vaadi.

"Ei lyö, ei petä, ei juo" on kuitenkin jo todella laadukasta ainesta verrattuna tuohon.

[/quote]

15 jatkaa...
Tai no, onhan näitä outoa oletuksia kuultu miestenkin suusta. Yksi miespuolinen työkaveri ihmetteli suureen ääneen minulle: "Miten mies voi tietää jääkiekosta noin paljon ja olla silti kasvissyöjä?!?!" Olisi varmaan pitänyt sanoa koonneeni tietoni edellisessä elämässä...

Tosin samainen mies oli ranskalaisen kanssa naimisissa ja oli niin töykeä suustaan, että joskus oikein pisti naurattamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä