Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerran käynnistys aina käynnistys?

Vierailija
04.07.2014 |

Mulla oli käynnistetty synnytys rv 42+3. Nyt mietin, miten jatkossa. Onko todennäköistä, että seuraavatkin joudutaan käynnistämään? Miten teillä on käynyt?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen käynnistettiin yliaikaisuuden vuoksi, mutta seuraavat ovat tulleet ihan itsekseen...

Vierailija
2/9 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen synnytys käynnistettiin yliaikaisuuden vuoksi, toinen käynnistyi itsellään rv 40+1.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla suunniteltiin käynnistys esikoiselle rv 42+0 mutta synnytys alkoi arviotarkastuksesta ja vauva syntyi käynnistyspäivänä itsestään. Toinen lapsi meni 3päivää yli lasketusta, ei käynnistelty. Minäkin olen syntynyt käynnistettynä esikoisena mutta 3 nuorempaa sisarustani ilman käynnistystä.

Vierailija
4/9 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla keskimmäinen kolmesta käynnistettiin, muut ok.

Vierailija
5/9 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käynnistys rajumpi ja kipeämpi kuin luomuna alkanut synnytys? Ap vielä kyselee...

Vierailija
6/9 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 10:08"]Onko käynnistys rajumpi ja kipeämpi kuin luomuna alkanut synnytys? Ap vielä kyselee...

[/quote]

On todellakin. Kamala kokemus tuo käynnistys, ainakin oksitosiinilla

Vierailija
7/9 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4x synnyttänyt ja vain yksi käynnistys. Ja yksi sektio.

Omalla kohdaltani voi sanoa, että ei ollut pahempi.

Kamalampaa oli sektion jälkeen.

Vierailija
8/9 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yritettiin käynnistää ensimmäistä 42+0, ei tuottanut tulosta --> sectio, toisessa prikulleen samalla tavalla ja taas sectio. Nyt odotan kolmatta ja edessä suunniteltu sectio. En tiedä sitten milloin olisivat pihalle tulleet jos ei olisi leikattu :D

Mutta voihan tuo tosiaan olla että seuraavasi käynnistyy aivan itsestään. Itse pelkään että tämä vauva syntyy spontaanisti edellisenä kuin suunniteltu leikkaus olisi, aivan niinkuin ärsyttääkseen :D

Vierailija
9/9 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisenä yönä oli tarkoitus kirjoittaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi